Талдау
әдістемелік және тәрбие жұмысы
«Иванковская ОШ» КММ
2020-2021 оқу жылына арналған
1.Мектеп тақырыбы
«Білім беруді модернизациялау және бейіндеу жағдайында білім беру үдерісінің сапасын арттыру»
- Әдістемелік тақырып
«Оқушылардың интеллектуалдық, шығармашылық, тұлғалық қасиеттерін дамытуға және табысты оқуына, олардың қоғамда әлеуметтенуі мен бейімделуіне қолайлы жағдай жасау». Мектеп тақырыбынан туындайтын мәселе «Оқу-тәрбие үрдісіне инновациялық педагогикалық технологияларды енгізу» деп, «Инновациялық технологияларды қолдану арқылы оқу-тәрбие үрдісін жаңарту және жетілдіруді» басты мақсат етіп қояды.
- Білім беру тақырыбы:
«Білім беру процесін жаңғырту негізінде әлеуметтік бейімделген, мәдениетті және шығармашылық тұлғаны қалыптастыру»
2. Мақсаттар:
« Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында функционалдық сауатты, патриоттық және сыни тұрғыдан ойлайтын оқушыларды қалыптастыруға қолайлы оқу ортасын құру »
3. Тапсырмалар:
- оқытудың құзыреттілік тәсілін жүзеге асыру арқылы оқу-тәрбие процесінің тиімділігін арттыру;
- білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында мұғалімнің кәсіби деңгейі мен педагогикалық шеберлігін арттыру;
- білім беру үдерісіне студенттердің таңдауы бойынша қолданбалы, элективті курстар мен курстарды енгізу арқылы қосымша білім беру жүйесін дамыту.
Мектеп стратегиясы
Функционалдық сауаттылық пен жеке жұмысты дамыту арқылы оқушылардың интеллектуалдық әлеуетін арттыру .
Жаратылыстану-математикалық цикл пәндерін оқудың жоғары деңгейі.
Негізгі құндылықтар
Басты құндылық – оқушының мектеп қабырғасында алатын білім көлемі емес, оның әр түрлі іс-әрекеттегі құзіреттілігі, есептерді өз бетінше шеше білуі. Мектепте баланың жеке тұлға болып қалыптасуына қолайлы жағдай жасалады. Заманауи құзыреттіліктерді меңгерген мектеп түлегі қоғамдағы өзін-өзі анықтауды анықтай алады.
Білім беру мазмұнында педагогикалық ұжым қоғамның әлеуметтік тапсырысын, мемлекеттік білім беру стандартын, «Білім туралы» Заңда көрсетілген басым бағыттарды басшылыққа алады.
Басымдық бағыттар
1. Жалпы мектеп қауымдастығында ынтымақтастық орта құру: мұғалім-оқушы-ата-ана, қазіргі заманда сұранысқа ие табысты оқушыны дайындау ;
2. Әр оқушыға жеке көзқарас арқылы танымдық қабілеттерін, оқуға қызығушылығын дамыту;
3. Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, білім беру үдерісіне оқыту мен оқудың жаңа тәсілдерін енгізу ;
4. Оқушыларды азаматтыққа, елжандылыққа, еңбексүйгіштікке, қоршаған ортаны сүюге тәрбиелеу;
5. Кәсіби білім беру бағдарламаларын саналы таңдауға және кейіннен әзірлеуге негіз жасай отырып , тұлғаның қоғам өміріне бейімделуі .
4. Мұғалімдер құрамы:
Оқу жылы |
Мұғалімдер саны |
білім беру |
Санат |
|||||
жоғарырақ |
Сәр / cn |
ең жоғары
|
Білікті тәрбиеші |
бір |
2 |
б / с |
||
2019-2020 жж |
12 |
5 |
7 |
0 |
2 |
бір |
4 |
5 |
2020-2021ж |
14 |
сегіз |
6 |
бір |
2 |
2 |
2 |
7 |
202-2021 оқу жылына арналған 2019-2020 оқу жылының кадрлық құрамын қарастырайық, мұғалімдер саны 2-ге өсті, сонымен қатар жоғары білім 15%-ға өсті және орта кәсіптік білім 15%-ға төмендеді. 7%, бірінші санат та 7% , 2-ші категорияның төмендеуі 14% және с/с 14% артуы
Шағын орталық тәрбиешісі
Оқу жылы |
ТОЛЫҚ АТЫ. |
Білім |
Санат |
2019-2020 жж |
Каримова Гауһар Сатвалдықызы |
орта арнаулы |
б / с |
2020-2021 жж |
Каримова Гауһар Сатвалдықызы |
орта арнаулы |
б / с |
Шағын орталықтың құрамы өзгерген жоқ.
Кітапханашы
Жоқ. |
ТОЛЫҚ АТЫ. |
Білім |
Санат |
бір |
Барышникова Надежда Николаевна |
Сәр / арнайы |
б / с |
Мектептің аттестаттау комиссиясының қызметі.
Мектептің педагогикалық ұжымын аттестаттау «Мектепте аттестаттау тәртібі туралы ережеге» сәйкес жүргізілді.
Педагог қызметкерлерге аттестацияға дайындық және өту кезеңінде де әдістемелік көмек көрсету жұмысының бір бағыты психологиялық қолдау болды.
Осылайша, жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын мектеп мұғалімдерінің 50%-ының біліктілік санаты бар;
Шағын орталықтың тәрбиешісі 0%.
Жас мамандармен жұмыс.
Жас мамандармен жұмыс әдістемелік көмек көрсету бойынша жұмыс жоспарына сәйкес жүргізілді, тәлімгер бекітілді.
Мұнда 3 жас маман жұмыс істейді, бұл мектептің жалпы педагогикалық ұжымының 25 пайызын құрайды.
2019-2021 оқу жылымен салыстырғанда жас мамандар саны 14%-ға өсті.
5. Курстық қайта даярлау
P / p No. |
ТОЛЫҚ АТЫ. |
Позиция |
Курстың өтетін орны |
Өткізілген жылы |
Курс аты |
бір |
Рахымжанов Ержан Жомартұлы |
Дене шынықтыру пәнінің мұғалімі |
«Өрлеу» біліктілікті арттыру ұлттық орталығы» АҚ, Көкшетау қ
|
2017
2021 ж |
Тиімді оқыту
Инклюзивті білім беру |
2. |
Смусенко Оксана Сергеевна |
Математика мұғалімі |
«Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ Педагогикалық шеберлік орталығы, Көкшетау қ.
|
2021
2021 ж |
Қазақстан Республикасындағы орта білім беру мазмұнын жаңарту шеңберінде жалпы білім беру ұйымдары басшыларының орынбасарларына арналған біліктілікті арттырудың жалпы білім беру бағдарламасы бойынша курстар
Өзін-өзі тану |
3 |
Бусарева Светлана Алексеевна |
Бастауыш сынып мұғалімі |
«Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ Педагогикалық шеберлік орталығы, Көкшетау қ. |
2017 |
ОАО аясында орыс сыныптарында бастауыш сыныптарда пәнді оқыту |
4 |
Шнайдер Александра Григорьевна |
Бастауыш сынып мұғалімі |
«Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ Педагогикалық шеберлік орталығы, Көкшетау қ. |
2017 |
Практикадағы рефлексия |
5 |
Кальтенбергер Алла Владимировна |
орыс тілі мен әдебиеті мұғалімі |
«Өрлеу» біліктілікті арттыру ұлттық орталығы» АҚ, Көкшетау қ |
2021 |
Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімінің кәсіби құзыреттілігін дамыту |
6 |
Артемиева Светлана Александровна |
Тарих пәнінің мұғалімі |
Ы.Алтынсарин атындағы академия |
2020 |
Педагогиканың әдістемесі |
7 |
Кравченок Надежда Александровна |
Бастауыш сынып мұғалімі |
«Өрлеу» біліктілікті арттыру ұлттық орталығы» АҚ, Көкшетау қ |
2017 |
ОАО аясында орыс сыныптарында бастауыш сыныптарда пәнді оқыту |
сегіз |
Барышникова Надежда Николаевна |
Мектепке дейінгі тәрбиеші |
Нұр болашақ |
2018 |
Мектепке дейінгі пәндерді оқыту |
9 |
Зубова Диана Александровна |
Биология мұғалімі |
«Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ Педагогикалық шеберлік орталығы, Көкшетау қ. |
2021 |
Жаңартылған мазмұндағы биология және жаратылыстану |
10 |
Серік Айтукан |
Қазақ тілі мұғалімі |
«Өрлеу» біліктілікті арттыру ұлттық орталығы» АҚ, Көкшетау қ |
2017 |
ОАО аясында орыс сыныптарында қазақ тілі пәнін оқыту |
он бір |
Шерияздан Дәмеғұл |
IT-мұғалім |
- |
- |
- |
12 |
Мәмбетова Жансая Қолдасбайқызы |
ағылшын тілі мұғалімі |
«Өрлеу» біліктілікті арттыру ұлттық орталығы» АҚ, Көкшетау қ |
2020 |
Шағын жинақты мектептің аралас сыныптарындағы оқыту әдістемесі |
он үш |
Өзбеков Ораз Серікбайұлы |
психолог |
Білім қоры |
2019 |
Денсаулықты және өмірлік дағдыларды нығайту , сондай-ақ кәмелетке толмағандар арасындағы суицидтің алдын алу |
14 |
Авілғазы Асылбек |
Дене шынықтыру пәнінің мұғалімі |
- |
- |
- |
2020-2021 оқу жылының қорытындысы бойынша білім беру мазмұнын жаңарту бойынша курстарды аяқтағандар – 12 – 86%
2019-2020 оқу жылымен салыстырғанда қысқартулардың өтуі 3%-ға артты.
6. Конференциялар мен семинарларға қатысу
Толық аты |
Аты |
Деңгей (республикалық, облыстық, аудандық) |
нәтижелер |
Смусенко Оксана Сергеевна |
Облыстық ғылыми-тәжірибелік конференция «Сабақты зерттеу: Қазақстан мектептерінің тәжірибесі |
«Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ Педагогикалық шеберлік орталығы, Көкшетау қ. |
Қатысу сертификаты |
Кальтенбергер Алла Владимировна |
«Сөйлеу нормаларын сақтау» бөлімін зерттеудегі проблемалық аймақтар |
«Өрлеу» біліктілікті арттыру ұлттық орталығы» АҚ, Көкшетау қ |
Қатысу сертификаты |
Биылғы оқу жылында педагогикалық ұжымнан 2 мұғалім аудандық семинар-конференцияларға қатысып, 14% құрады.
2019-2020 оқу жылы -7% және 2020-2021 оқу жылында -14%, бұл қатысу көрсеткішін арттыруды көруге болады.
7.Кәсіби шеберлік сайыстарына қатысу
Мұғалімнің аты-жөні |
Жарыстың атауы |
Нәтиже |
|
|
|
|
|
|
Смусенко Оксана Сергеевна |
Республикалық ақпараттық-әдістемелік орталық білім |
сертификат 3 дәрежелі диплом |
Кальтенбергер Алла Владимировна |
«Есімде, мақтан тұтамын» облыстық мәнерлеп оқушылар байқауы «Ешкім де ұмытылмайды, ештеңе де ұмытылмайды» облыстық эссе байқауы |
Екінші дәрежелі диплом
1-дәрежелі диплом |
Мектеп мұғалімдерінің 1–14%-ы түрлі байқауларға, олимпиадаларға, жарыстарға қатысты. Өткен жылдармен салыстырғанда 7 пайызға өскен.
8. Мектеп мұғалімдерінің басылымдары
Мұғалімнің аты-жөні |
Жарияланым атауы |
Басылым атаулары |
|
|
|
|
|
|
Смусенко Оксана Сергеевна |
Аймақтар және мәселелерді шешу |
Өнер таланты |
Мұғалімдердің 7%-ы 1 басылымды өз сайттарында орналастырған.
2019-2021 оқу жылымен салыстырғанда мұғалімдердің баспасы -7%
9 Мектеп мұғалімдерінің іс-тәжірибесін қорытындылау
Мұғалімнің аты-жөні |
Тақырып |
Нәтиже |
Шнайдер Александра Григорьевна |
Әдебиеттік оқу 2-сынып «Чаплин орманында қоректену науасында» Музыка 2 сынып «Бірге ән айттық» |
Онжылдықтағы ашық сабақ |
Крвченок Надежда Александровна |
Математика 1 сынып «Қымбат-арзан» Өзін-өзі тану 1-сынып «Қарым-қатынастың АВС»
|
Онжылдықтағы ашық сабақ |
Смусенко Оксана Сергеевна |
Геометрия 7 сынып " Геометриялық жұмбақтар" «Үздік есептегіш» сыныптан тыс іс-шара.- 5-сынып |
Онжылдықтағы ашық сабақ |
Бусарева Светлана Алексеевна |
Орыс тілі 4 сынып «Сөйлем мүшелері» Әлемді тану «Жұлдызды қашықтық» |
Онжылдықтағы ашық сабақ |
Зубова Диана Александровна |
Физикадан сыныптан тыс жұмыс 7 сынып «Физикалық калейдоскоп» - |
Онжылдықтағы ашық сабақ |
Шерияздан Дәмеғұл |
Информатикадан 5 сынып «Менің алғашқы бағдарламам» ашық сабақ |
Онжылдықтағы ашық сабақ |
Зубова Диана Александровна |
Биологиядан ашық сабақ «Ұйқының адам ағзасы үшін маңызы. Биологиялық ырғақтар» |
Онжылдықтағы ашық сабақ |
Мәмбетова Жансая Қолдасбайқызы |
Лондонның көрікті жерлеріне арналған викторина |
Онжылдықтағы ашық сабақ |
Серік Айтукан |
Әдебиет әлемінде |
Онжылдықтағы ашық сабақ |
Полозок Надежда Николаевна |
Сыныптан тыс іс-шара «Тарих білгірлері |
Онжылдықтағы ашық сабақ |
2019-2021 оқу жылымен салыстырғанда тәжірибені жалпылау тұрақты, онкүндік аясында ашық шаралар берілген.
10. Дарынды балалармен жұмыс (ғылыми қоғам жұмысы)
Мектепте дарынды балаларды анықтау, қолдау, дамыту және әлеуметтендіру бойынша жұмыс жүргізілуде. Пәндік олимпиадалар мен байқаулар мектепте дарынды және дарынды балалармен жұмыстың дәстүрлі түріне айналды.
Оқушының аты-жөні |
Сынып |
Жарыстың атауы |
Нәтиже |
Махортова Юлия |
бір |
Кенгуру |
1-дәрежелі диплом |
Махортов Николай |
бір |
Кенгуру |
1-дәрежелі диплом |
Денис Полозок |
2 |
Кенгуру |
1-дәрежелі диплом |
Арсений Молодцов |
2 |
Кенгуру |
1-дәрежелі диплом |
Зинченко Анастасия |
5 |
21 ғасыр математикалық олимпиадасының көшбасшысы Облыстық ақындар байқауы Ер бала |
1-дәрежелі диплом
3 дәрежелі диплом
қатысу |
Кальтенбергер Михаил |
6 |
21 ғасыр математикалық олимпиадасының көшбасшысы Мың бала |
1-дәрежелі диплом
Қатысу |
Харьков Валентина |
7 |
Облыстық ақындар байқауы |
1-дәрежелі диплом |
Скиба Дарья |
7 |
Облыстық ақындар байқауы |
3 дәрежелі диплом |
Сафронов Никита |
7 |
Облыстық ақындар байқауы «Абайдың қара сөздері» облыстық әдеби байқауы |
3 дәрежелі диплом
3 дәрежелі диплом |
Бусарев Игорь |
7 |
«Мен саған хат жазамын» аудандық сырттай эссе байқауы |
3 орын |
Өткен жылдармен салыстырғанда 2020-21 оқу жылында жарыстарға қатысу 34%-ға артады.
11 Студенттердің конкурстарға, фестивальдерге, интеллектуалдық ойындарға және спорттық жарыстарға қатысу нәтижелері. Белсенді қатысты
Жарыстарда, фестивальдарда, интеллектуалды ойындарда және спорттық жарыстарда оқушылардың 0 - 0%. Белсенді қатысты
12 Эксперимент режимінде жұмыс істеу
Пән мұғалімдері, ОАО сабақтарын өткізу
14 Мектеп алаңының жұмысы
Мектептің барлық мұғалімдері мектеп сайтында материалдар жариялады.
15 Білім беру мазмұнын жаңартуды жүзеге асыру тұрғысынан мұғалімдердің әдістемелік бірлестіктерінің жұмысын талдау:
Мектептің әдістемелік тақырыбы «Оқушылардың интеллектуалдық, шығармашылық, тұлғалық қасиеттерін дамытуға және табысты оқуына, олардың қоғамға әлеуметтенуі мен бейімделуіне қолайлы жағдай жасау». Мектеп тақырыбынан туындайтын мәселе «Оқу-тәрбие үрдісіне инновациялық педагогикалық технологияларды енгізу» деп, «Инновациялық технологияларды қолдану арқылы оқу-тәрбие үрдісін жаңарту және жетілдіруді» басты мақсат етіп қояды. Негізгі міндет – «Жаңа педагогикалық технологияларды енгізу және оқу-тәрбие үрдісінің формаларын жетілдіру».
Мектепте төрт әдістемелік бірлестік бар:
Мектеп әдістемелік бірлестіктері бұл тақырыпты әдістемелік жұмыс жоспарларына енгізді, оның практикалық дамуын жалғастырды. Жыл ішінде жаңартылған білім мазмұнын енгізу бойынша жұмыстар жүргізіліп, мектеп нәтижелерінің жай-күйі зерделеніп, сарапталып, оны жетілдірудің бағыттары айқындалды. Мектептің педагогикалық ұжыммен әдістемелік жұмысының жай-күйін зерделеу нәтижелері бойынша мұғалімдермен жұмыс жалпы мектептік жоспарға сәйкес құрылғаны, барлық қажетті құжаттаманың бар екендігі анықталды. Әр мектептің әдістемелік бірлестігі мектептің әдістемелік тақырыбына байланысты өзіндік әдістемелік тақырыппен жұмыс жасап, өз қызметінде ең алдымен мұғалімге қарым-қатынас кезеңінде әдістемелік көмек көрсетуді ұйымдастыруға көңіл бөлді.
Мектептің әдістемелік жұмысында жұмыстың классикалық формалары қолданылды:
- мұғалімдердің тақырыптық кеңестері;
- әдістемелік кеңестің отырыстары;
- әдістемелік бірлестіктің отырыстары;
- өзін-өзі тәрбиелеу жұмысы;
- пәндік апталар;
- педагогикалық мониторинг;
- біліктілікті арттыру курстарында оқыту және т.б.
Айта кетерлігі, «Иванковская орта мектебі» КММ-де педагогикалық кеңестер іс-әрекет типті технологияларды, дәстүрлі және т.б.
Мектептерде құрылған әдістемелік кеңестер басым психологиялық-педагогикалық мәселелерді шешуге өз үлесін қосты, әдістемелік бірлестіктердің өзара іс-қимылын үйлестірді, педагогикалық ұжымға бір әдістемелік тақырыпта жұмыс істеуге көмектесті.
Ұстаздардың педагогикалық шеберлігін арттыру және озық тәжірибені тарату мақсатында әдістемелік бірлестіктердің отырыстары жүйелі түрде өткізіліп , ашық сабақтармен ұштастырылып, тақырыптық семинарлар өткізілді. Мұғалімдерді білім берудегі негізгі тенденциялармен таныстыру мақсатында педагогикалық кеңестер мен директормен кездесулер өткізілді. Педагогикалық кеңестерде «Білім туралы» заң, Мемлекеттік білім беру стандарты және басқа да нормативтік және ғылыми-әдістемелік құжаттар сияқты тиісті құжаттар зерттеліп, талқыланды .
Әдістемелік бірлестіктердің барлық қызметі мектеп сайтында және бұқаралық ақпарат құралдарында көрсетілді.
Динамикасын көрсете отырып, әр мұғалім бойынша оқушылардың білім нәтижелерінің кестесі
Элементтер |
2019-2020 жж |
2020-2021 жж |
Объектілердің контекстіндегі айырмашылық |
Тарих Қ |
43 |
50 |
+8 |
Дүниежүзілік тарих |
43 |
50 |
+8 |
Химия |
50 |
67 |
+17 |
Физика |
50 |
56 |
+6 |
Биология |
50 |
67 |
+17 |
Жаратылыстану |
70 |
71 |
+1 |
География |
50 |
56 |
+6 |
Математика |
60 |
57 |
-3 |
Алгебра |
50 |
56 |
+6 |
Геометрия |
63 |
67 |
+4 |
Ағылшын тілі |
61 |
65 |
+4 |
Қазақ тілі |
57 |
57 |
0 |
Орыс тілі |
52 |
57 |
+3 |
орыс әдебиеті |
52 |
57 |
+3 |
Информатика |
56 |
50 |
+6 |
Дүниетану |
жүз |
жүз |
0 |
Мектептегі екі жылдағы білім сапасына салыстырмалы талдау
Кестеде келтірілген мәліметтер білім сапасының тұрақты екенін көрсетеді.
Мектептегі білім сапасы -48%, 48% (1-сынып бағаланбайды)
Әрбір мұғалім бойынша оқушылардың білім нәтижелерінің кестесі оң үрдісті көрсетеді.
Сабақтар |
2019-2020 |
2020-2021 |
бір |
67 |
Бағаланбаған |
2 |
- |
67 |
3 |
50 |
- |
4 |
33 |
50 |
5 |
50 |
жиырма |
6 |
67 |
50 |
7 |
0 |
60 |
сегіз |
67 |
0 |
9 |
25 |
67 |
Мектептің екі жылдағы білім сапасын талдайтын болсақ , тұрақты деп санауға болатын келесі білім сапасын байқауға болады, өйткені сабаққа көшуден бастап сапа тұрақты болып қалады, білім сапасының өсуіне байланысты өзгерді және 8, 9 сыныптардағы балалардың төмендеуі, оқу озаттары мен барабаншылар оқуын тастап кеткендіктен білім сапасы тұрақты емес.
Екі жылдағы үздік және жақсы оқушылардың салыстырмалы талдауы
Оқыған студенттер |
2019-2020 |
2020-2021 |
Барлығы |
23 |
29 |
1-4 сыныптарда |
10 |
он үш |
5-9 сыныптарда |
он үш |
он алты |
Үздік бағамен бітірді / барлығы |
4 |
5 |
1-4 сыныптарда |
3 |
2 |
5-9 сыныптарда |
бір |
3 |
«4-5» бағамен бітірді / барлығы |
7 |
6 |
1-4 сыныптарда |
2 |
2 |
5-9 сыныптарда |
5 |
4 |
Білім сапасы |
48% |
48% |
Салыстырмалы талдау үздік оқушылар мен ереуілшілердің саны аздап өзгергенімен, білім сапасы тұрақты болып қалғанын көрсетті.
16. Оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастыру және білім беру мазмұнын талдау.
2020-21 оқу жылын 29 оқушы аяқтады.Бітіру сыныптарында: 9-сыныпта-3 оқушы. On -ақ дайын 2 67% - студенттер. Барлық магистранттар мемлекеттік қорытынды аттестацияға жіберілді.
Жыл қорытындысы бойынша 1-9 сынып оқушылары үлгерімі 100%, білім сапасы – 48%. Бірінші сыныпқа балл қойылмайды. Дайындық деңгейлері бойынша оқытудың тиімділігін талдау мынаны көрсетеді: оқытудың I деңгейінде (1-4 сыныптар) оқу үлгерімі 100%, сапасы 57% (өткен жылмен салыстырғанда 7%-ға өсті); білім берудің ІІ деңгейінде (5-9 сыныптар) оқу үлгерімі 100%, сапа – 44% (өткен жылмен салыстырғанда 13%-ға өсті) .Білім берудің барлық деңгейінде сапалық көрсеткіш 100%. Бұған білім сапасын арттыру бойынша ұжымның жұмысы ықпал етті: жыл бойына ЗУН студенттерін бақылау; оқытудағы сабақтастықты, сынып жетекшілерінің, пән мұғалімдерінің оқуға деген ынтасын, оқушылардың танымдық қызығушылықтарының деңгейін арттыру мақсатында оқушылармен жұмыстың сан алуан нысандары бойынша жұмыстарын талдау; оқушылардың білімді меңгеруге деген қызығушылығы.
Алдағы жылдың проблемалары мен міндеттері .
Мектеп қызметінде жан-жақты зерделеуді, талдауды және дамытуды қажет ететін бірқатар шешілмеген мәселелер бар, атап айтқанда:
- әдістемелік жұмысты ұйымдастыру технологиясының білім беруді дамытудың заманауи тенденцияларына әлсіз сәйкестігі, басқа аудандардың әдістемелік қызметтерімен серіктестік байланысының жоқтығы;
- педагогикалық тәжірибені жалпылау және оны тарату жұмыстарының жеткіліксіздігі;
- білім беру процесінің барлық қатысушыларының қажеттіліктерін қанағаттандыруды ескере отырып, негізгі және қосымша білім беруді дамыту негізінде білім сапасын арттыру; -олимпиадаға дайындықты педагогикалық қамтамасыз ету тетіктерін жетілдіру, олимпиадаларға, олимпиадаларға, конференцияларға қатыстыру арқылы ынтасы жоғары оқушылардың интеллектуалдық қабілеттерін дамыту. - мектептің материалдық-техникалық және оқу-әдістемелік базасын нығайту, оқушыларды оқыту мен тәрбиелеу, олардың денсаулығын сақтау үшін қазіргі заманға сай жағдай жасау.
Талдау негізінде анықталған , қайшылықтарды , мәселелерді бағалау көрініс жылы талдау жұмысы , мектеп тұжырымдалған негізгі бірқатар облыстардың, болып табылады және болады фокус келесі оқу жылында мектеп қызметінің:
- ұйымдастырушылық және әдістемелік жұмыс үшін арттыру қатысуын мотивациясын арттыру үшін, әр түрлі конкурстарға мұғалімдер;
- ақпараттық және әдістемелік қолдау оқытушылар бойынша негізгі мәселелері ұйымдастыру және мазмұны оқу процесін арқылы жүйесін өңірлік семинарлар, отырыстарына аймақтық әдістемелік бірлестіктерінің мұғалімдері, зерттеу, қорыту және тарату тәжірибесі мұғалімдердің;
- оқу үрдісін зерделеу және бақылау;
- курстық жұмыс арқылы мұғалімдердің біліктілігін арттыру.
- мұғалімдердің кәсіби және тұлғалық өсуіне жағдай жасауда заманауи АКТ технологияларының ресурсын пайдалану .
ОӘБ бойынша директордың орынбасары ________________ / Смусенко О.С.