«Ақмола облысы білім басқармасының Бұланды ауданы білім бөлімі Иванковка ауылының негізгі орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
 Коммунальное государственное учреждение «Основная средняя школа села Иванковка отдела образования по  Буландынскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Кәсіптік бағдар беру ДИФФЕРЕНЦИАЛДЫҚ-ДИАГНОСТИКАЛЫҚ САУАЛНАМА (Е.А. КЛИМОВ)

ДИФЕРЕНЦИАЛДЫҚ ДИАГНОСТИКАЛЫҚ СҰРАҚ (Е.А. КЛИМОВ)

Әдістеме кәсіп түрлерінің классификациясына сәйкес кәсіптік артықшылықтарды анықтауға мүмкіндік береді Е.А. Климов.
Студент ұсынылған 20 жұптың әрқайсысынан бір түрін таңдап, жауап парағының сәйкес ұяшығына «+» белгісін қоюы керек. Емтихан уақыты шектелмейді.
Сұрақтар келесідей таңдалып, топтастырылған:
  бірінші бағанда олар «адам-табиғат» (P&P) типіндегі кәсіптерге, яғни өсімдік шаруашылығына, мал шаруашылығына, ұсақ егіншілікке және т.б. байланысты барлық кәсіптерге жатады;
  екіншісінде – «адам-техник» (Ч-Т), яғни барлық техникалық мамандықтар;
  үшіншіде – «адам-адам» (ТД), яғни адамдарға қызмет көрсетуге, қарым-қатынасқа қатысты барлық кәсіптер;
  төртіншіде – «адам-белгі жүйесі» (Ч-З), яғни есептеулермен, сандармен және әріптік белгілермен байланысты барлық кәсіптер;
  бесіншіде – «тұлға-көркем образ» (ТК), яғни шығармашылық мамандықтар.


Нұсқаулар:

Болжамайық. дұрыс жаттығудан кейін кез келген жұмысты орындауға болады. Бірақ сізде екі ғана таңдау болса, қайсысын таңдар едіңіз?


1a немесе 1b
Жануарларға қамқорлық жасау Машиналарға, құрылғыларға қызмет көрсету (бақылау, реттеу)
2a немесе 2b
Науқастарға көмектесіңіз, емдеңіз ДК үшін кестелер, диаграммалар, бағдарламалар жасаңыз
3a немесе 3b
Кітап иллюстрацияларының, плакаттардың, кітап басылымдарының сапасын бақылау Өсімдіктердің жағдайын, дамуын бақылау
4a немесе 4b
Материалдарды өңдеу (ағаш, мата, металл, пластмасса және т.б.) Тұтынушыға тауар әкелу (ұсыну, сату)
5a немесе 5b
Ғылыми-көпшілік кітаптарды, мақалаларды талқылау Көркем әдебиеттерді талқылау (пьесалар, концерттер)
 
6a немесе 6b
Жас жануарларды (кез келген тұқымды жануарларды) өсіру Құрдастарды (немесе одан кішілерді) кез келген әрекеттерді орындауға (еңбек, оқу, спорт) үйрету
7a немесе 7b
Музыкалық аспаптарды баптау Жүк (көтеру немесе көлік) көлігін басқарыңыз
8a немесе 8b
Қарым-қатынас жасаңыз, адамдарға экскурсияда қажетті ақпаратты түсіндіріңіз) Көрмелерді, витриналарды безендіріңіз немесе пьесалар, концерттер дайындауға қатысыңыз
9a немесе 9b
Заттарды, бұйымдарды (киімдерді, жабдықтарды), үйлерді жөндеу Мәтіндерден, кестелерден, суреттерден қателерді іздеу және түзету
10a немесе 10b
Жануарларды емдеу Есептер, есептеулер жүргізу
11a немесе 11b
Өсімдіктердің жаңа сорттарын дамыту Өнеркәсіп өнімдерінің жаңа түрлерін (автокөлік, киім, үй, азық-түлік және т.б.) салу, жобалау.
12a немесе 12b
Адамдар арасындағы дауларды, жанжалдарды шешу, көндіру, түсіндіру, жазалау, мадақтау Сызбаларды, диаграммаларды, кестелерді түсіну (тексеру, нақтылау, т.б.)
13a немесе 13b
Бақылау, көркемөнерпаздар үйірмелерінің жұмысын зерттеу Микробтардың тіршілігін бақылау, зерттеу
14a немесе 14b
Медициналық құрылғыларға, аппараттарға қызмет көрсетіңіз, реттеңіз Адамдарға жаралар, көгеру, күйік және т.б. кезінде медициналық көмек көрсетіңіз.
15a немесе 15b
Бақыланатын құбылыстар, оқиғалар, өлшенген объектілер және т.б. бойынша нақты сипаттамалар немесе есептер дайындаңыз. Оқиғаларды көркем түрде сипаттаңыз, бейнелеңіз (байқалған немесе елестетілген)
16a немесе 16b
Ауруханада зертханалық зерттеулер жүргізу Науқасты қабылдау, тексеру, олармен сөйлесу, емдеуді тағайындау
 
17a немесе 17b
Бөлмені, бұйымдардың бетін бояу немесе бояу Ғимараттарды монтаждау немесе машиналарды, құрылғыларды жинауды жүзеге асыру
18a немесе 18b
Құрбы-құрдастар немесе кішілер үшін саяхаттар ұйымдастырыңыз (экскурсиялар, жаяу саяхаттар және т.б.) Сахнада ойнаңыз, концерттерге қатысыңыз.
19a немесе 19b
Сызбалар бойынша бөлшектерді, бұйымдарды (автокөліктерді, киімдерді) жасау, ғимараттар салу, сызбаларды, карталарды салу, көшіру
20a немесе 20b
Өсімдік ауруларымен, орман және бау-бақша зиянкестерімен күрес ДК-де жұмыс


НӘТИЖЕЛЕРДІ ӨҢДЕУ
Студенттердің өздері бес тік бағанның әрқайсысындағы плюс санын есептей алады және алынған сомаларды парақтың төменгі ұяшықтарына (әріп аббревиатурасының қасына) қоя алады. Ұпайлардың максималды мөлшері қызығушылықтардың басымдылығын және, мүмкін, қызметтің белгілі бір саласына бейімділігін көрсетеді.


Көрсетілген түрлері бойынша мамандық үлгілері


Мамандық түрі Мамандық үлгілері
адам табиғаты мал дәрігері, мал өсіруші, геолог, агроном, биолог, омарташы, топырақтанушы, эколог, фермер, т.б.
адам-техник слесарь, токарь, радиотехник, сигналист, жүргізуші, электрик, инженер, слесарь, құрастырушы, технолог, т.б.
адам – сатушы, тәрбиеші, күтуші, мұғалім, дәрігер, медбике, даяшы, әкімші, менеджер, заңгер, журналист, т.б.
адам-символдық жүйе Машинист, радио оператор, экономист, корректор, бағдарламашы, есепші, теруші, редактор, т.б.
адам – нақышшының, сәулетшінің, фотографтың, актердің, суретшінің, музыканттың, сәнгердің, хореографтың, т.б.
 
ЖАУАП БЕРУ ЕСЕП ПІШІНІ

Тегі Аты Әкесінің аты

Гендерлік мектеп № Сынып

Жасы Толтыру күні

 

 


1a 1b 2a 2b 3a
3b 4a 4b 5a 5b
6a 6b 7a
7b 8a 8b
9а 9б
10a 10b
11a 11b 12a 12b 13a
13b 14a 14b 15a 15b
16a 16b 17a
17b 18a 18b
19а 19б
20a 20b

Жаңартылған күні: 03.12.2021 12:10
Құрылған күні: 03.12.2021 12:10

Текст