Музыкалық КВН " сыныптан тыс іс-шара»
5 сынып оқушылары
Іс-шараның мақсаты: оқушылардың танымдық белсенділігін арттыру, шығармашылық іс-әрекеттің мотивациясын арттыру.
Іс-шараның міндеттері:
- Ойын түрінде оқушыларға музыка туралы түсінік беру, белгілі музыкалық шығармалар туралы негізгі фактілермен оқушылардың ой-өрісін кеңейту.
- Білімқұмарлықты, тапқырлықты, қарым-қатынас дағдыларын, бірлескен ойын және шығармашылық қызмет дағдыларын дамыту (командада жұмыс істей білу).
- Балалардың бірлігін, достық қолдау, өзара көмек және мейірімділік сезімдерін тәрбиелеу.
Жұмыс түрлері: ұжымдық, шығармашылық ойын.
Құрал - жабдықтар: екі шляпалар, музыкалық сүйемелдеу, ұпай жинауға арналған ноталар, командаларды анықтауға арналған МИ және СИ ноталары, презентация, ребустар, "әнді сипаттама бойынша біліңіз" карталары, сұрақ карталары , музыкалық аспаптар карталары.
Іс-шара барысы
Орг.сәт. (Музыкалық сүйемелдеу).
Жүргізуші-мен музыкасыз өмір сүрмеймін және күн! Ол менде. Ол менің айналамда.
Және құстар ән, және қалалардың Шу шөптер үнсіз және кемпірқосақ гүлдер,
Және жер үстіндегі гүлдену кезінде ... ол барлық жерде және мәңгі менің серігім.
Назар аударыңыз! Назар аударыңыз! Бүгін бізде қарапайым КВН емес, музыкалық. Мұнда біз тек көңілді, тапқыр ғана емес, сонымен қатар музыкалық жігіттерді де ашамыз. Бізде екі команда болады. Командаларға бөліну үшін мен нотаны шығаруды ұсынамын. Нотада нотаның атауы жазылады. Бір команда "МИляги", ал екіншісі "Миляги"деп аталады. Ұпайлар сізге ноталар түрінде де беріледі. ақ қорапта си және ми.
(Қазылар алқасы мүшелерінің ұсынысы.)
Сонымен, біз бастаймыз!
1 "Разминка" байқауы музыкалық Ералаш
-Біз бәріміз аздап музыкантпыз және музыкада не бар екенін білеміз ... 7 нота
Сізге 1 минут ішінде осы ноталардың аттарын қамтитын сөздерді ойлап табу керек. (мысалы, күш, МИнор және т. б.)
2 "әнді сипаттама бойынша біл"байқауы.
Әннің сипаттамасы әр командаға кезекпен оқылады, балалар оны еске түсіріп, ән айтуы керек.
"Симпатяги" командасына арналған сұрақтар»
1. Кішкентай қыздың орман арқылы әжесіне қызыл бас киіммен баруы туралы ән (Қызыл қалпақ әні).
2. Барлығын күлуге шақыратын ән (күлімсіреу).
3. Ән-жансыз затқа жанашырлық (қыста кішкентай шырша суық)
4. Ән мектепте не істейтіні туралы (мектепте не оқытылады).
5. Ән Бақа күтпеген жерден жеген жәндік туралы (Шөпке шегіртке отырды).
Миляги " командасына арналған сұрақтар»
6. Көбейту кестесін үйрететін ән (екі-екі төрт).
7. Мерекелік ән туған күн иесін құттықтау үшін (Болсын, қашады неуклюже)).
8. Қолтырауын геннің (Чебурашка) досы болған жұмбақ жануар туралы ән.
9. Көк аспан, ыстық жаз және мәңгі жеміс диетасы бар жұмақ туралы ән. (Чунга-Чанга)
10. Ән анасына қарай жүзіп бара жатқан кішкентай жануар туралы (мамонт әні).
3 "Пантомима" байқауы»
Әр командадан бір қатысушы шақырылады. Қатысушылардың бірі музыкалық аспаптың суреті бар карточканы таңдайды. Қимылмен (пантомима) ол осы аспапта ойынды бейнелейді, ал басқа қатысушы оның қимылымен қандай музыкалық аспапта ойнайтынын білуі керек. (үш карточкадан – барабан, виолончель, контрабас; тимпани, скрипка, флейта)
4 "Мульти-пульт" конкурсы»
Әр команда әнді Есте сақтап, орындауы керек. Мұнда басында әріп (әріптер – П, Р, О, М, В, С ), командаға қосымша ұпай.
2. Ішекті, ысқылы, оркестрде жаңа емес.
Джазда ол жиі қысылады.
Төмен дауыспен сізді қарсы алады
Маңызды, қатты. Үлкен ...(Қос Бас)
4. Оркестрде бәріне кім көмектеседі? ол күрделі ырғақты ұра алады.
Әр түрлі елдердің ырғағы! кім бұл? (Барабан)
5. Симфониялық оркестрде оның дауысы ең маңызды,
Ең нәзік және әуезді, егер сіз садақты тегіс өткізсеңіз.
Біз қатесіз жоғары дауысты білеміз.
Балалар, Сиқырлы аспапты атаңыз ...(Скрипка)
6. Ұйқы мен демалыс ұмытылады: ән жазады ... (Композитор.)
8. Көңілді құс Фундук ән шырқады орман ағыны бір жерде қоңырау шалды,
Мүмкін құс емес, жел ысқырған шығар?
Жаздың көңілді керемет әнін сиқырлы құбыр шырқады.... .(флейта)
9. Жеті қарындас өте мейірімді, әр ән өте қажет.
Қазақша емес сочинишь болса, пригласишь. (Ноталар)
10. Олар бір-бірін ұрады, олар жауап ретінде ән айтады
Олар екі тиын сияқты жарқырайды-музыка... (Тарелкалар)
12. Музыкаға тек "жазушы" ғана емес, ән айтатын адам керек. Ол... (Орындаушы)
17. Егер мәтін әуенмен біріктірілсе, содан кейін оны бірге орындаңыз,
Сіз еститін нәрсе, әрине, оңай және қарапайым деп аталады ... (Ән)
18. Жол шырылдайды, ол ән айтады, оның әні бәріне естіледі.
Алты ішекті кез-келген нәрсе ойнайды, ал құрал мәңгі сәнді.
Ол ешқашан қартаймайды. біз бұл құралды атаймыз... (Гитара)
24. Жұптар билейді. "Бір-екі-үш" қадамдары. Бұл қандай би? Білдім? Говори! (Вальс)
25. Гармонь, гитара, балалайка. Оларды жалпы сөз деп атаңыз! (Құрал-саймандар)
26. Ол музыканттарға таяқ жапты ... (Дирижер)
28. Түскі ас кезінде сорпа жейді, кешке " олар сөйлейді»
Ағаш қыздар, музыкалық әпкелер.
Ойнаңыз және сіз әдемі жарықта аздап ойнайсыз... (Ложках)
30. Мен ән айтамын, дауысым таза, мен бірмін, мен — ... (Солист)
31. Құрал көңілді ойнайды. оның терісі, пернетақтасы бар.
Егер ол кем дегенде аздап ойнаса, бәрі құралды біледі — ... (Гармошка)
Жүргізуші: уақыт Байқаусыз өтті. Біздің конкурстық бағдарламамыз аяқталды. Қазір қазылар алқасы қорытынды нәтижелерді жариялайды. Командаларды достық қол шапалақпен Қолдайық!
Қорытынды шығару, командаларды марапаттау.