«Ақмола облысы білім басқармасының Бұланды ауданы білім бөлімі Иванковка ауылының негізгі орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
 Коммунальное государственное учреждение «Основная средняя школа села Иванковка отдела образования по  Буландынскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Онкүндіктің ашылу сценарийі орыс тілі мен әдебиеті бойынша.

01.02.2021

Онкүндіктің ашылу сценарийі
орыс тілі мен әдебиеті бойынша.

 


Дайындаған:
орыс тілі және әдебиеті мұғалімі
Калтенбергер А.

 


Иванков ЖМ "КММ»
2020-2021 оқу жылы
Орыс тілі мен әдебиеті онкүндігінің ашылу сценарийі.

(Қыздар, кітаптар мен сөздіктері бар ұлдар залға қатты барады. Жаман Фитюлькин иық арқылы сөмкемен кіреді)

Фитюлькин. Стойте, сіз суетитесь?
Жақсы, бәрі тоқтаңыз!
Баяу айтып беріңізші
Неліктен? Не үшін? Қайда?
Оқушы 1. (өшіру) о, Фитюлькин, сіз тағы ештеңе білмейсіз!
Сіз барлық шыбындарды ұстап, есеңгіретесіз.
Оқушы 2. Өйткені, бүгін мектепте онкүндік басталады!
(Естіледі фонограмма ән Н.Ханшайымы "Маленькая страна"(оқушылар ән ән)
1.Бар алыс, үшін орман
Шағын ел.
Барлығы оны әдемі деп атайды –
Ел Грамматикасы.
Онда дыбыстар, әріптер тұрады,
Көптеген түрлі сөздер.
Онда орфограммалар
Түрлі-түсті дөңгелек би
Қайырмасы. Шағын ел,
Шағын ел.
Онда өмір сүру, оқу қызықты,
Тек фантастикалық!
2.Бұл елде бәріне қызықты
Оқу ережелері,
Біздің орыс тіліміз үшін
Білу, түсіну "бес"!
Онда сөздіктер сөрелерде тұр
Және білім жарық береді.
Кемшіліктер мен жалқау адамдар бар
Жай ғана помине нет!
Қайырмасы. Шағын ел,
Шағын ел.
Онда өмір сүру, оқу қызықты,
Тек фантастикалық!
Фитюлькин. Ал, балалар, онкүндікті ашыңыз,
Ойындар мен турнирлерді барлық сыныптарға таратыңыз!
Біз тіл туралы білімде өлшейміз,
Кімнің ақылды екенін көрейік! Кімнің кім екенін көрейік!
мен кітапханаға жүгірдім, эге-гей!


Жетекші:
- Құрметті балалар мен мұғалімдер! Бүгін біздің мектепте орыс тілі мен әдебиеті апталығы басталады.
Жүргізуші:
- Сіздер үшін, студенттер үшін-осы ғылыми пәндердің ең жасырын бұрыштарына қарап, зерттелмегенге қол тигізіп, өзіңіз үшін көптеген жаңа және қызықты нәрселерді білу мүмкіндігі.
Жетекші:
Куприн: "тіл-бұл халық пен мәдениеттің тарихы. Сондықтан орыс тілін сақтау-бұл бос жұмыс емес, бірақ шұғыл қажеттілік". Біздің тіліміз өте әдемі және бай!
Жүргізуші:
Тек орыстар ғана емес, шетелдіктер де оны таң қалдырды. Барлық "еуропалық диалектілердің" ішіндегі ең бай, "поэзия тілі" оны француз жазушысы П.Мерименің "әдемі", "ең күшті және ең бай тірі тіл" деп атады - Ф. Энгельс.
Оқушылардың өлең оқуы
Оқушы 1.
Жомарт халық мұрасы
-Мен әдемі тілімізді жақсы көремін
Орыс тілінде мен бала кезімнен айтып келемін,
Ана сияқты, мен оған үйрендім.
Оқушы 2
Аудармасыз мәңгілікке кірді
Орысша жақсы сөздер
Әр халықтың сөзі мен жаны
Рухани туыстық құқығы.
Оқушы 3
Мен барлық ғылымдардың кілті бар,
Мен бүкіл әлемге танысмын –
Бұл менің иелігіме байланысты
Орыс всеохватным тілі.
Оқушы 4
Біздің тіл-Еңбек және жарық тілі,
Ол кең, айқын және Ұлы.
Планета толқумен тыңдайды
Пушкиннің өлмес тілі!

 

 

 


Оқушы 5
Әр түрлі әлемдегі көптеген тілдер-
Мен олардың бәрін біле алмас едім,
Олардың барлығы әдемі,
Әрқайсысының өзіндік ерекшелігі бар.

Олар Парижде француз тілінде сөйлейді,
Неміс тілінде Берлин дейді;
Мен үшін қымбат, таныс, орыс,
Мен үшін ол жалғыз.

Әуезді, икемді және әуезді,
Бала кезімнен ол мені таң қалдырды,
Және керемет және күшті ештеңе жоқ
Тургенев біздің тілімізді атады.

Жылдам, серпінді даму,
Әр түрлі сөздерді сіңіру.
Жаңа тамаша қабылданды,
Бірақ ондағы ата-бабалардың даналығы тірі.

Тек біздің, орыс тілінде
Болады Русь привольную воспеть!
Біздің орыс тілі мәңгі өмір сүреді
Мен өле алмаймын, сенемін!
(Михаил Крюков)

Жүргізуші: біздің ана тіліміз-орыс тілі. М. в. Ломоносовтың пікірінше, біздің тілімізге "испанның әсемдігі, француздардың тіршілігі, неміс бекінісі, итальяндық нәзіктік"тән.
Жүргізуші: А. С. Пушкин "славян-орыс тілі барлық еуропалықтардан сөзсіз артықшылыққа ие"деп сенді. Әр адам өз тілін білуге міндетті!
Жетекші:
- Шындығында, ол өте бай және жан-жақты. Кем дегенде "жазу" сөзін алыңыз, одан көптеген туындыларды ойлап табуға болады. Жазушы жазады, студент жазады, директор қол қояды, жазушы қайта жазады, дәрігер жазады, тергеуші жазады, инспектор жазады, сот орындаушысы сипаттайды.
Жүргізуші:
Ал қазір 6-сынып оқушылары "орыс тілі сабағында" тақырыбында шағын көріністер көрсетеді»


Орыс тілі сабағындағы "көріністер"
Кейіпкерлер: мұғалім және сынып оқушылары
Мұғалім: үй тапсырмасын қалай білгеніңізді тыңдаңыз. Кім бірінші жауап берсе, ол жоғары балл алады.
Ивановтың шәкірті (қолын созып, айқайлайды): Мари Иванна, мен бірінші боламын, бірден үшеуін қойыңыз!
***
Мұғалім: сіздің ит туралы эссеңіз, Петров, сөз Иванов шығармасына ұқсас!
Петров шәкірті: Мари Иванна, біз Ивановпен бірге бір аулада тұрамыз,сонда бізде бір ит бар!
***
Мұғалім: сенде Сидоров керемет композиция бар, бірақ ол неге аяқталмайды?
Сидоровтың шәкірті: ал әкем шұғыл жұмысқа шақырылғандықтан!
Мұғалім: Кошкин, сізге эссе кім жазғанын мойындаңыз?
Оқушы Кошкин: білмеймін. Мен ерте ұйықтадым.
Мұғалім: ал сен туралы, Клевцов, ертең маған атаң келсін!
Клевцовтың Шәкірті: Атасы? Мүмкін әкем шығар?
Мұғалім: жоқ, атасы. Мен оған ұлының сіз үшін эссе жазған кезде қандай қателіктер жіберетінін көрсеткім келеді.
***
Мұғалім: "жұмыртқа" сөзі қандай, Синичкин?
Синичкин Шәкірті:Жоқ.
Мұғалім: неге ?
Синичкин шәкірті:оның кім екені белгісіз: короз немесе тауық.
***
Мұғалім: антонимдер - бұл мағынасына қарама-қарсы сөздер. Мысалы, қалың-жұқа, жылау-күлу, күн-түн. Кокерельдер, енді мысал келтіріңіз.
Кокерельдердің шәкірті: мысық - ит.
Мұғалім: міне, "мысық - ит"?
Кокерель шәкірті: қалай? Олар керісінше және жиі бір-бірімен күреседі.
***
Мұғалім: Сидоров, неге сабақта алма жейсің?
Сидоровтың шәкірті: үзіліс кезінде уақытты жоғалту өкінішті!
Мұғалім: қазір Тоқта! Айтпақшы, неге кеше мектепте болмадыңыз?
Сидоровтың шәкірті: менің үлкен ағам ауырып қалды.
Мұғалім: Ал сен-сол кездегі?
Оқушысы Сидоров: А жылда оны велике!
Мұғалім: Сидоров! Менің шыдамдылығым жарылды! Ертең әкесіз мектепке кел!
Сидоровтың шәкірті: ал келесі күні?

Жүргізуші:
Әрине, орыс тілі мен әдебиеті апталығы, өйткені бұл екі мәдениет бір-бірінсіз өмір сүре алмайды
Жетекші:
Орыс классикалық әдебиеті-жанды көтеретін оқу. Ол орыс жазушылары мен ақындары жасаған көркем образдардың ерекше сыйымдылығымен және бірегейлігімен ерекшеленеді. Мүмкін, бірде-бір ұлттық әдебиет адамға орыс әдебиеті сияқты моральдық-эстетикалық идеал туралы түсінік берген жоқ. Бірде-бір ел әлемге әр түрлі таланттармен дарынды көптеген керемет адамдар берген жоқ.
Көптеген тамаша ақындар мен жазушылар бізге орыс әдебиетін сыйлады. Есенин, Пушкин, Толстой, Некрасов, Гоголь, Достоевский, Фет, Лермонтов...(слайдтар).Енді частушкаларды орындау (6-сынып оқушысы)
Частушки
***
Частушек кезегі келді
Біз орыс туралы ән айтамыз
Вокал үшін кешірім сұраймыз
Құлақ аюды сындырды

Сыныптағы сабақтарда біз
Иілу және жасыру
Іс етістігінде
Жиі таңдаңыз.

***
Мен қателіктермен жазамын,
Бірақ әдемі.
Олар мені тағы да ұрады,
Бұл құрметті менің ГИА.

Стресспен азап!
Олардың басы ауырады.
Кенеттен министр бізге қоңырау шалады
Немесе қоңырау шалуы мүмкін бе?!

***
Үйретіңіз ажырата
Префикстері бар жұрнақтар,
Анам маған береді
Қоспалары бар йогурттар.
Біздің Илья-қақпашы суперловка,
Жігіт әр допты ұстайды.
Ал диктантта ол қате
Өткізеді — ну, хоть плачь!
***
Біз орыс тілінде
Біз емле жазамыз...
О, біз мектептегі терезелерді ұрамыз,
Біз рамаларды бұзамыз!
Біздің тауық еті
Табанымен құмға жазады.
Біздің Оля дәл солай
Параққа қаламмен жазады
***
Дәптер машинасындағы әріптер
Шеруге шыққандай тұрмаңыз.
Әріптер секіріп, би билейді,
Маша құйрықтарын бұлдыратады
Мені түнде оятыңыз,
Ең серединочке,
Мен сізге алфавитті айтамын
Бір запиночки!
***
Біз эссе жаздық
Күні бойы көк түске дейін,
Ал жұмыс аяқталған кезде,
Онда әрең барлық бос жұмыс орындары жәрмеңкесі
Орыс өмірде пайдалы,
Сіз мұны қалайсыз немесе жоқ!
Сіз орыс тілін бастамайсыз-
Міне, біз қандай кеңес береміз!

Жүргізуші: әр адам өз тілін білуге міндетті.
Учите русский -
Қатардағы жылдар,
С душой, ынтамен,
Ақылмен!
Сізді үлкен марапат күтеді,
Және бұл марапат өзінде.
Қорытынды.
Жүргізуші: - Балалар, тіліміздің барлық байлығын мұқият сақтаңыз
1 оқушы:
- Мен сені жақсы көремін, орыс тілі!
Онда көп жақсылық пен күш бар,
Онда орыс жаттықтырушы естіледі,
Онда Ресейдің дауысы естіледі
2 оқушы
- Мен сені жақсы көремін, орыс тілі!
Великое русское слово!
Онда Мен Пушкинді көремін,
Онда мен Толстойдың жүзін көремін.
3 оқушы:
- Мен сені жақсы көремін, орыс тілі!
Түсіну және бейбітшілік тілі:
Оны якут пен қалмақ дейді,
Мен кім үшін өмір сүреді, Памире.
4 оқушы:
- Бұл әдемі және күшті,
Күн сияқты керемет,
Күн сәулесі сияқты сөз үшін,
Барлығы: Мен сені жақсы көремін, орыс тілі!
Жүргізуші: әдемі, мейірімді сөздер адамды рухани тазартады, ішкі әлемін байытады. Сондықтан біздің сөйлеуіміз неғұрлым таза және әдемі болса, жүрегіміз соғұрлым мейірімді болады. Және де
- "Иванков НМ" КММ орыс тілі мен әдебиеті апталығын ашық деп санауыңызды сұраймын!

Просмотров: 578


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст