Жалпыадамзаттық құндылықтар "сынып сағаты»
________________________________________
Адамның құндылықтары көп жағдайда
оның өмір жолын анықтаңыз...
Мақсаты: оқушылардың өмірлік құндылықтарын анықтау, олардың негізгілерін тұжырымдау.
Міндеттері: өмірлік құндылықтар, материалдық және материалдық емес құндылықтар туралы түсінік беру; оқушылардың өмірлік құндылықтарын анықтау; адам құндылықтарының оның өміріне және жалпы қоғамға қалай әсер ететінін анықтау.
Құрал-жабдықтар: "таулар" суреті, қағаз жалауша, рюкзак, құндылықтар атауы бар карталар, қағаз ромашкалар.
Балалар 3 топқа отырады.
Сынып сағатының барысы
I. Жылыту
1. Сәлемдесу. Мұғалім балаларға бір-бірімен жылы сөздермен амандасуды, алақанын қасында отырған сыныптастарының алақанына тигізуді ұсынады.
II. Негізгі бөлігі
- Біздің сабақтың эпиграфын оқыңыз. Біздің сынып сағаты туралы не ойлайсыз?
- Дұрыс, құндылықтар туралы. Біздің сынып сағаты "жалпыадамзаттық құндылықтар" деп аталады»
- Әр түрлі құндылықтар туралы рет-ретімен сөйлесейік. Келісесіз бе?
. Құндылықтар дегеніміз не?
Сіз қандай құндылықтарды білесіз?
Бүгін мен сізге саяхат жасауды ұсынамын, бірақ әр түрлі жерлерге саяхаттап қана қоймай, шыңға шығу – біздің өміріміздің шыңы. Шыңға шығу әрқашан өте қиын және қауіпті, сондықтан біз өз мақсатымызға жетпес бұрын бірқатар сынақтардан өтуіміз керек. Кішкентай жылынудан бастайық. Айтыңызшы, өмірде не маңызды?
Біздің әңгіме бүгін құндылықтар туралы болады
Материалдық құндылықтар материалдық емес құндылықтардан несімен ерекшеленеді?
Кез келген өрмелеу үшін рюкзак, ал өмірдің баспалдағына шығу үшін – біздің құндылықтарымыздың рюкзагы қажет. Жоғарлау шыңына мен батар күннің атар таңы бар, біз толтыру рюкзак біздің құндылықтар. Біз "құндылықтар"деген не екенін шештік. Мен бұл ұғымды рюкзакқа саламын.
2.Жалпыадамзаттық құндылықтарды Бөлтір "жаттығуы»
- сіздің алдыңызда Татьяна Лаврованың "Рецепт ертегісі"өлеңі тұр. Сіздің міндетіңіз: өлеңнен барлық жалпыадамзаттық құндылықтарды параққа жазу (топтағы жұмыс).
Рецепт Ертегісі
Үй бақытты, сүйіспеншілікке толы болды,
Мен сізге "ертегі"деп аталатын рецепт беремін.
Қиын емес, бірақ адал, оны құрметтеңіз.
Келісесіз бе? Сонымен не керек, сонда ғана кірісіңіз.
Сіз қамқорлықпен араласқан алты кесе махаббат,
Үш қасық сенім, бір кесе жұмыс,
Екі кесе кешіру және бір уыс мейірімділік,
Аздап адалдық, нәзік арман қосыңыз.
Үш кесе үміт және достық жарты тостаған,
Үлкендер мен туыстарға деген құрмет.
Екі қасық күлкі, сәл сәттілік,
Бір шымшым шыдамдылық. Және сіздің міндетіңіз:
Барлық жүрек және махаббат күлкі хош,
Таңертеңгі кофемен бірге осы "ертегіге"қызмет етіңіз.
Қорытынды: сіз әртүрлі құндылықтармен танысып, құндылықтар әртүрлі екенін түсіндіңіз.
- Жоғарыда айтылғандардан басқа, тағы қандай жалпыадамзаттық құндылықтарды білесіз?
"Үй" Жаттығуы.
Біз көтерілуді бастаймыз. Кенеттен қар жауып, қатты жел көтерілді. Әрі қарай өрмелеу мүмкін емес. Біздің алдымызда жалғыз тұрған саятшылық ашылады. Біз оған тоқтаймыз. Әркім өз өмірінің шыңына көтерілгендіктен, сіз өзіңізді тау саятшасында жалғыз қалдырасыз. Сізде су, тамақ және жанармай, спортзал, магнитофон, теледидар, Кітапхана, ойын компьютері бар. Сыртқы әлеммен байланыс жоғалды. Сіз істеу керек, әзірге переживаете бурю?
Келесі күні сол жағдай қайталанды. Сен не істейсің?
Егер жағдай бір айға созылса?
Адамның қарым-қатынасының құндылығы рюкзакқа салынған.
"Мақал-мәтелдер жинаңыз-құндылықты атаңыз"жаттығуы.
Мақал-мәтелдердің бөліктері бар конверттер таратылады. Мақал-мәтелдердің бөліктерін жинап, оларды оқып, құндылығын атау керек.
Рюкзакқа өмір, мейірімділік, Денсаулық, өзара көмек, Достық салынады
Астарлы әңгімені талдау.
Бір шаруаның өзін жаман ұстай бастаған ұлы болды. Әсер етудің барлық тәсілдерін бастан кешірген әкесі мынаны ойлады: ол үйге қарсы баған қазып, ұлының әр әрекетінен кейін осы бағанға тырнақ салды.
Біраз уақыт өтті, тіректе тірі орын қалмады – оның бәрі тырнақтармен байланған. Бұл сурет сонымен поразила қиял ұл, ол бастады түзетілуі. Содан кейін оның әр әрекеті үшін әкесі бір тырнақты тарта бастады. Міне, соңғы тырнақ шығарылған күн келді, бірақ бұл балаға күтпеген әсер қалдырды: ол қатты жылады.
- Сіз не жылайсыз? - деп сұрады әкесі. - Енді тырнақтар жоқ па?
- Тырнақтар жоқ, бірақ тесіктер қалды, - деп жауап берді Ұлы.
Неліктен бала жылады?
Бұл астарлы әңгіме не туралы?
"Бақытты Түймедақ" жаттығуы.
Сонымен, шыңға дейін аздап қалады. Бірақ оған жету үшін өміріңіздің негізгі құндылықтарын анықтау керек. Біз "бақыт түймедақын"жасаймыз. Өйткені, бәрі бақытты болғысы келеді! Ромашка жапырақшаларына өмірді қанағаттандыру үшін қажет негізгі құндылықтарды жазыңыз. Түймедақтың өзегінде сіз басты құндылыққа ие болуыңыз керек.
Ромашкалар оқылады және тақтаға бекітіледі.
Қорытындылау. Рефлексия.
- Біздің іс-әрекетіміз аяқталуға жақын. Осы уақыт ішінде біз әртүрлі құндылықтарды білдік, дұрыс қарым-қатынастың көптеген жолдарын білдік. Мен сіздің жаңа біліміңізді достарыңызбен бөліскеніңізді қалаймын.
Рефлексия " мен бүгін .....»
- Сіздің ашықтарыңыз үшін рахмет!
Бірақ уақыт біздің кездесуіміздің аяқталуына жақын, сондықтан мен оны осылай аяқтауды ұсынамын:
Әр қатысушы сабаққа деген көзқарасын, не ұнағанын немесе ұнатпайтынын білдіреді.
Парақшаларыңызда сөйлемді жалғастырыңыз:
"Бүгін есімде ______________________________________
Маған ұнады___________________________________________________
Маған ұнамады________________________________________________
Баршаңызға жұмыс пен көңіл бөлгеніңіз үшін рахмет!
Қорытынды.
Сонымен, біз шыңға жеттік. Неліктен мен жоғарғы жағына құсбелгі қоймадым деп ойлайсыз?
Біздің әрқайсымыздың өз өміріміз бар. Біреу үшін ол кішкентай және тегіс, біреу керемет және қол жетімсіз. Біз өз іс-әрекеттерімізді, құндылықтарымызды, мұраттарымызды иығымызда ұстаймыз. Әркімнің өмірде өз жолы бар. Біз оны қалай өтеміз және алға қойған мақсатқа жетеміз бе, тек өзімізге байланысты.
Мен бұл тақырыпты мына сөздермен аяқтағым келеді: "егер сізге қиын болса, онда Сіз дұрыс бағытта жүресіз!”
Мен сізге тілегім келеді: өміріңізді және құндылықтарыңызды бағалаңыз!