«Ақмола облысы білім басқармасының Бұланды ауданы білім бөлімі Иванковка ауылының негізгі орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
 Коммунальное государственное учреждение «Основная средняя школа села Иванковка отдела образования по  Буландынскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Сабақтың тақырыбы: Сандар мен өрнектер.

12.03.2021

1-сыныпта математикадан КСП

3 тоқсан

Сабақтың тақырыбы: Сандар мен заңдылықтар.

Мұғалімнің аты-жөні: Кравченок Н. А

Күні: "__26__"_____01_______21___г.

Сынып: "1". Қатысқандар саны: 6, қатыспағандар: 0

Сабақтың оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

Сабақтың мақсаты

 

1.1.3.5. сағат бойынша уақытты анықтау / уақыт бірліктерін минут, сағат, күн, апта, ай бойынша ажырату.

Сабақтың барысы

Сабақ кезеңі\уақыт

 

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Ресурстар

Сабақтың басталуы

5мин.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

20мин.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

5мин

Кіріспе тапсырма.

Оқушылар шеңберге тұрып, кезек-кезек жыл мезгілдерін атайды. Топтарға жыл мезгілдері туралы суреттер таратыңыз. Олар ай атаулары бар қағаз парақтарын алады. Міндет-барлық айларды рет-ретімен орналастыру: бірінші топ — күз айлары (қыркүйек, қазан, қараша). Екінші топ-барлық қыс айлары (желтоқсан, қаңтар, ақпан). Үшінші топ — көктем (наурыз, сәуір, мамыр). Төртінші топ—жаз (маусым, шілде, тамыз). Тапсырманы орындағаннан кейін жігіттерден айларды дұрыс ретпен хормен атауды сұраңыз. Олармен әңгімелесу кезінде "күн" сөзін қолданбаңыз, оны "күн"сөзімен ауыстырыңыз. "Тәулік" термині 2-сыныпта енгізіледі.

-Не ай. Жауаптарды тыңдап, ай 30 немесе 31 күнге тең уақыт кезеңі екенін хабарлаңыз (ақпан айында — 28 немесе 29). Күндерді апта мен ай бойынша рет-ретімен жазу күнтізбе деп аталады.

 

 

 

Шеш. Орындалады, жұппен. Жаттығу айлардың аттарын, олардың жүру тәртібін есте сақтауға көмектеседі, айлардағы уақытты есептеу дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді.

Жауаптар

а) 4 ай;

б) маусым.

Сен білесің бе?

- саусақтардың көмегімен айдағы күндер санын қалай анықтауға болады. Санау кезінде түйіндерден бастау керек, яғни бірінші айды (қаңтар) атай отырып, саусақтың ұшын көрсету керек. Содан кейін екінші ай — Ақпан, ол екі шұңқырдың арасындағы шұңқырға түседі, яғни. екі айдың арасында 31 күн бар. Бұл айда 28 немесе 29 күн. Үшінші ай шұңқырға түседі-айда 31 күн, төртінші ай шұңқырға түседі-осы айда 30 күн, т. б.

 

Дәптерде жұмыс істеу.

Стр21 (парақтарда күнтізбе атауын жаз ай.)

Pp22 уақыт бірлігі.(дұрыс жауапты дөңгелектеңіз)

 

 

 

 

Ұғыну оқушылардың көмегімен "Баспалдақтар" жетістік жұмыс дәптерлері.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар ай атаулары бар қағаз парақтарын алады. — Күз айлары (қыркүйек, қазан, қараша).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Осы жылдың айларының атаулары бар балалар орындарынан тұрып, тиісті айлардың аттарын дауыстап айтады.

 

 

 

жыл мезгілдері туралы әңгімелері бар суреттер.

Оқулық:

Ай, 24-25 бет. Жұмыс дәптері:

Жұмыс парағы 19 "ай", б.21. 20 "уақыт өлшем бірлігі" жұмыс парағы, Б.22.

Ресурстар:

жыл мезгілдері туралы сюжеттік суреттер;

ай атаулары бар карталар;

кесте күнтізбесі;

часы;

A3 форматындағы қағаз;

түсті маркерлер,

 

 

дәптер

Просмотров: 317


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст