"Геометриялық фигураларға қонақта»
Мұғалім: Шнайдер А. Г.
2020-2021 оқу жылы
Мақсаты: балалардың геометриялық фигуралар туралы білімдерін жандандыру;
- зейінді, ойлауды дамыту,
- геометриялық фигураларды зерттейтін ғылымға, математикаға қызығушылық.
Іс-шараның барысы.
"Геометриялық фигуралар туралы жұмбақтар»
Менде бұрыштар жоқ,
Мен табаққа ұқсаймын,
Табаққа және қақпаққа,
Сақинаға, дөңгелекке.
Мен кіммін, достар?
Сіз мені атаңыз. (Шеңбер).
Ол менің бұрыннан танысым,
Ондағы әр бұрыш түзу.
Барлық төрт жағы
Ұзындығы бірдей.
Сіз оны қуана таныстырасыз,
Және оның аты..... (Шаршы).
Менің бұрыштарым түзу болса да,
Мен балалар шаршы емеспін.
Егер сіз мені білсеңіз,
Боламын өте – өте қуаныштымын.
(Тіктөртбұрыш).
Үш бұрыш, үш жағы
Ұзындығы әртүрлі болуы мүмкін.
Мен слайдқа ұқсаймын,
Сіз мені қалай атайсыз?
(Үшбұрыш).
Мұнда үш шың көрінеді,
Үш бұрыш, үш жағы, -
Мүмкін, және өте жақсы! –
Сен көрдің бе? - ….
(Үшбұрыш)
Бұл форма допта,
Планета, Колобок,
Бірақ оны сығыңыз, досым,
Сонда .... (Үйірме)
Егер мен шеңбер жасасам,
Екі жағынан аздап қысылды,
Балаларға бірге жауап беріңіз -
Бұл болар еді. (Сопақ)
Төрт таяқша бүктелген
Міне, квадрат алды.
Ол менімен бұрыннан таныс,
Ондағы әр бұрыш түзу.
Барлық төрт жағы
Ұзындығы бірдей.
Сіз оны қуана таныстырасыз,
Ал оның аты ..... (Шаршы)
"Кім маңызды?»
Екі ағайынды өмір сүрді –
Шаршы бар үшбұрыш.
Аға-шаршы,
Жақсы мінезді, жағымды.
Кіші-үшбұрышты,
Мәңгі риза емес.
Болды расспрашивать Квадрат:
"Неге ашуланасыз, аға?»
Ол оған айқайлайды: "қараңыз,
Сіз маған толы және кеңірек.
Менің үш бұрышым бар,
Сізде олардың төртеуі бар".
Бірақ алаң жауап берді: "аға!
Мен үлкенмін-мен Шаршымын".
Және ол одан да нәзік деді:
"Кім қажет екені белгісіз".
Бірақ түн келді, ағасына,
Үстелдерге сүріну,
Кіші лезет воровато
Үлкен бұрыштарды кесіңіз.
Кетіп, былай деді: "Жақсы
Сізге арман тілеймін!
Ұйықтады-шаршы болды,
Сіз бұрыштарсыз оянасыз!»
Бірақ келесі күні таңертең кіші інісі
Қорқынышты кек бақытты болмады.
Ол қарады-шаршы жоқ,
Ұйқысыз ... сөз жоқ тұрды…
Міне, кек! Енді ағам бар
Сегіз жаңа бұрыш.
"Артық не?»
- Қандай геометриялық фигура артық?
Конкурс 6.
- Суретте қанша Үшбұрыш бейнеленген?
Конкурс 7. "Келесі фигура қандай?»
Конкурс 8.
а) орындықтың аяғы сияқты көптеген жасыл шеңберлер салыңыз.
б) сол қолыңыздағы саусақтар сияқты көк таяқшаларды салыңыз.
в) төрт түрлі түсті үшбұрыш сызыңыз.
г) қызыл қарындашпен жеті шеңбер сызыңыз.
Конкурс 9. "Аппликация»
Түсті қағаздан кесілген геометриялық фигуралардан аппликация жасаңыз.
Геометриялық қағаз қосымшасы
Краб қолдану
Пиглетті қолдану
Сиыр аппликациясы
Жылқы аппликациясы
Үйрек қосымшасы
Құс аппликациясы
Аппликация тауық
Ит аппликациясы
Аппликация мысық
Теңіз мысығы
Клоун балалар қосымшасы.
Қоянды қолдану
Цирк Сиқыршысы
Аппликация биші