1-сыныпта сауаттылыққа оқыту бойынша ҚБП
3 тоқсан
Сабақтың тақырыбы: саяхатқа өзіңмен бірге не аласың?.
Мұғалімнің аты-жөні: Кравченок Н. А
Күні: "__18__"_____01_______21___г.
Сынып: "1". Қатысушылар саны: 6
жоқ: 0
Сабақтың оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары
Сабақтың мақсаттары 1.1.7.1 тыңдағанға деген қарым-қатынасты білдіру, оны қарапайым сөйлемдермен негіздеу.
* Сөздердегі дыбыстарды бөліп, олардың белгілерін ажыратыңыз (дауысты/дауыссыз; дауыссыз дыбыстар қатты/жұмсақ, саңырау/дауысты).
1.2.1.2 оқудың негізгі түрлерін пайдалану (тұтас сөзбен оқуға, саналы оқуға ауысумен буынды тегіс оқу).
1.3.8.1 әріптердің элементтерін, бас (бас) және кіші әріптерді және олардың қосындыларын жазу; каллиграфия нормаларына сәйкес анық жазу; күшті позициялардың дыбыстарын хатта әріптермен белгілеу.
1.3.9.1 жазылуы айтылымға қайшы келетін сөздерді жазу/жазу( су, қар, пенал және т.б.), тасымалдау ережелерін сақтау (мұғалімнің көмегімен).
Сабақтың барысы
Сабақ кезеңі-
мя
Әрекеті мұғалімнің Әрекеті оқушының Ресурстары
Сабақтың басталуы
5мин.
Сабақтың ортасы
20мин.
Сабақтың соңы
5мин
Оң эмоционалды көзқарас қалыптастыру
Ойын "осылай".
Мұғалім өлең айтады, ал оқушылар "осылай!"және сұрақтың жауабына сәйкес келетін қозғалыстарды көрсетеді. Қалай өмір сүресің? Міне, осылай\ сіз қалай жүресіз? Міне осылай! Қалай бежишь? Міне осылай! Түнде қалай ұйықтайсыз? Міне осылай! Қалай қызметкерлермен? Міне осылай! Қалай көрінерміз? Міне осылай! Сіз қалай үндемейсіз? Міне осылай! Қалай қорқасың? Міне осылай! Біз үйренеміз - осылай! Біз жұмыс істейміз - осылай!
Өмірлік тәжірибені өзектендіру. Мақсат қою.
"Өзен мен теңізде кім тұрады"тақырыбындағы сөздік қорын байыту. Мұғалім оқушыларға өлең тыңдап, сол жануарларды сурет салуды ұсынады. олар туралы да айтылды толғау:
Кірпі теңіз түбінде теңіз
Орман кірпісі туралы ән айтты:
"О, сен, кірпі, кірпі ағасы,
Теңізсіз қалай өмір сүресіз?»
"Мен орман шөлінде тұрамын,
Шырша - менің туған үйім".
(Б .Тимофеев).
Теңізде кім тұрады ? Кірпі теңіз. Ал орманда ? Орман кірпісі? Олар қандай ұқсас? Тек тікенектерімен. Өзенде, теңізде тағы қандай жануарлар немесе балықтар тұрады? Өзен руфы. Оның тікенектері де бар. Ал ол кірпіден қалай ерекшеленеді?
Жаңа тақырып бойынша жұмыс. Жұмыс бойынша оқулыққа.
(И) 1. Өлең оқу.
"Текшелер"жалпыланған ұғымына назар аударыңыз. Таңдалған сөздерді оқыңыз. Тақырып бойынша Е әрпімен өзіңізді ойлап табыңыз.
(К) 2. Жылдамдық пен дауыс биіктігінің өзгеруімен тілдің бұралуы: түйеқұс - түйеқұс Сема. Жолбарыста ерем жолбарысы бар.
(К, И) №3 жазбадағы жұмыс.
Бас әріпті жазу Е.
Анимациялық слайдты алдын-ала қарау.
Ауада тағайындау.
Жазу кезінде дұрыс қону ережелері.
"Сырға" және "ән"сөздерінің фонетикалық талдауы.
Балалардың назарын "сырғалар"сөзінің түсініксіздігіне аудару.
"Матрешка"сөзін жазу.
Е әрпімен сөздерді ауызша таңдау.
(И) 4. Ұсынылған сөздердің сызбаларына сөздерді таңдау (сөмке, рюкзак, себет,
чемодан).
№ 3 жазбадағы жұмыс.
Жазбаша мәтіннен сөйлемдерді жазу, шекараларды безендіру. Сырғалары бар қайың. Баспа шрифтінен алдау. Инелермен шырша.
Жұптасқан дауыссыз дыбыстардың емлесі з-с, ж-ш.
Жазбадағы жұмыс.
Ж және Ш әріптерінің элементтерін жазу.
Ж және ш кіші және бас әріптерін жазу.
"Уж" және "жар", "подружка"сөздерін жазу және фонетикалық талдау.
Қорытынды сабақ. Рефлексия.
Қабылдау "Райтинг".
Аудармадағы қабылдау атауы "дұрыс"сияқты естіледі.
Қабылдау оқушымен бағалауды келісу уақытына енгізіледі. Өз жұмысын объективті және үнемі бағалау қабілетін қалыптастырады.
Жұмысты аяқтағаннан кейін оқушы өзіне баға қояды. Мұғалім сол жұмыс үшін баға береді. Бөлшек жазылады. Баға күнделікке, дәптерге қойылады. Жұмақты есептерді, жеке үй тапсырмаларын, шығармашылық сипаттағы тапсырмаларды бағалау үшін пайдалануға болады.
Балалар саяхаттау үшін тек қажетті заттарды алады деп жауап береді.
Ұжымдық түрде олар қандай заттарды сапарға жібермеу керектігін анықтайды. Олар туристерге арналған киім мен аяқ киім, заттарды жасауға арналған материалдар туралы өз болжамдарын талқылайды және дәлелдейді.
Балалар осы заттардың қайсысын сапарға(чемодан, сөмке) алған дұрыс екенін біледі.
Мысал.
Оқушы 4, мұғалім 5 бағасын қояды. Нәтижесі-4/5 бөлшек.
Оқулық
Стр78-79
Оқулық str78 №1
Пропись
Көркем шығарма.
Қысқа мерзімді сабақ жоспары №7.
Тақырыбы: Өнер туындысы
Сабақ: 7 Мектеп: «Иванковка ОСШ ауылы» КММ
Күні: 18.10.22.
Оқытушының толық аты-жөні: Шнайдер А.Г.
Сынып: 3-4 Саны
Қатысқандар: 8 Саны
жоқ:
3 сынып 4 сынып
Бөлім (қиылысатын тақырып): «Не жақсы, не жаман?» қиылысатын тақырып аясында. Жарық пен қараңғылық. «Құндылықтар»
Сабақтың тақырыбы: Флип кітапты жасау. «Не жақсы, не жаман?» тұрмыстық жанр. Суретшілер шығармаларындағы құндылықтар. Біз ұжымдық постер жасаймыз.
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары: 3.1.3.1 - жұмыс тәсілдерін орынды таңдай отырып, шығармашылық идеялар мен сезімдерді (эмоционалдық күй, мінез) жеткізу.
3.2.4.1 - қауіпсіздік шараларын сақтай отырып, материалдар мен құралдарды пайдалану;
3.2.2.1 - күрделірек әдістер мен әдістерді пайдалана отырып, құралдар мен материалдарды (табиғи және жасанды) пайдалану және тәжірибе жасау; 4.1.3.1 Әртүрлі жұмыс әдістерін біріктіру арқылы шығармашылық идеялар мен сезімдерді (эмоционалдық күй, мінез) жеткізу
4.2.3.2 Түрлі материалдар (пластилин, қалдықтар, қағаз материалдары) мен техниканы біріктіре отырып, әртүрлі тәсілдермен үш өлшемді пішіндерді жасау
4.3.2.1 Арнайы терминологияны пайдалана отырып, әр түрлі өнер туындыларының мәнерлеу құралдары мен орындау материалдарын салыстыру және салыстыру
Сабақтың мақсаты: Материалдар мен құралдарды қауіпсіз пайдалану Әр түрлі жұмыс әдістерін біріктіру арқылы шығармашылық идеялар мен сезімдерді (эмоционалдық күй, мінез) беру
Сабақтар кезінде:
Сабақтың кезеңі/ Уақыты Мұғалімнің іс-әрекеті 3-сынып оқушыларының іс-әрекеті 4-сынып оқушыларының іс-әрекеті Бағалау Ресурстар
1. Сабақтың басы.
0-5 мин
1. Ұйымдастыру кезеңі.
- психологиялық көзқарас.
Сыныпта қолайлы психологиялық ахуал мен шығармашылық көңіл-күй қалыптастыру. Сабақ басында музыка, балалар әндері сыныпта ақырын естіледі: «Күлкі туралы ән», сөздерінің авторы М.Пляцковский, композиторы В.Шаинский. «Мейірімді болсаң», сөзінің авторы А.Хайт, композиторы В.Савельев. Қош келдіңіз ұстаздар. Жұмыс орнын ұйымдастыру, жеке оқу құралдарының бар-жоғын тексеру Мұғалімдермен амандасу. Жұмыс орнын ұйымдастыру, жеке оқу құралдарының бар-жоғын тексеру
Эмоциялық жағдайды бағалау
Эмоция көзқарас
2. Сабақтың ортасы.
5 – 40 мин
2. Сабақтың тақырыбы бойынша қорытынды:
Жаңа білім мен дағдыларды алуға мотивация
жұмыс
26-27 беттер.
Ескі журналдардан, ашық хаттардан, фотосуреттерден таңдалған тақырып бойынша иллюстрацияларды таңдау.
.