Педагог-психологтың жұмысын ұйымдастыру бойынша есеп
"Иванково ЖОМ" КММ»
"Иванково ЖББОМ" КММ психологиялық қызмет осылайша құрылған. Негізінен психологиялық қызмет негізгі мақсат-оқушылардың денсаулығын сақтау, мектепте қолайлы әлеуметтік психологиялық жағдай жасау. Оқушылардың отбасылары мен мұғалімдеріне қолдау көрсету бұл ретте келесі нормативтік құқықтық құжаттарға басшылық етеді : Бала құқықтары туралы конвенция, Қазақстан Республикасының Конституциясы, Білім туралы заң, психолог кодексі.
Негізінен психологиялық қызметтің жұмысы бірнеше бағытта жүргізіледі :
- Диагностика
- Кеңес беру
- Профоринтациялық жұмыс
- Түзету
- Дамыту,
- Алдын алу
Оқу жылының басында "Иванково ЖББОМ" КММ жанындағы психологиялық қызмет жоспары әзірленді»
Жоспарға сәйкес педагог-психолог жас ерекшеліктерін ескере отырып, түзету-дамыту жұмыстарын жүргізеді:
Оқу жылының басында біз өз жұмысымызда қолданатын жоспар жасадық. Әдістемелік жұмысты сүйемелдеу, диагностика, оқушылар картасын жасау, психологиялық - түзету және баланың дамуы. Биыл 1-сыныпқа, 5-сыныпқа назар аудардық. 5 сыныпта топтық жұмыстар жүргізілді. 1-8 сыныптар аралығында жұмыс жеке жүргізілді. Үлкен жұмыс практикалық түрде жүргізілді: сабақтарға бару. Әсіресе 1-сынып пен 5-сыныптың бейімделу кезеңі. Үлкен жұмыс жүргізіледі 9 сыныпта бойынша кәсіптік бағдарлау онлайн режимде жұмыс.
Бастауыш мектеп:
Оқушылармен жеке түзету-дамыту сабақтары өткізіледі. Психологиялық даму сабақтары, қорқынышты түзету, жас оқушылардағы мазасыздықты түзету және т. б
Орта буын:
Оқушылармен Менің көңіл-күйімді зерттеу жүргізіледі, болашаққа қадам басу-эмоцияларды түзету. Стрестің алдын алу бойынша сабақтар . Танымдық процестерді түзету .
Аға буын :
7-сыныпта " денсаулық пен өмірлік дағдыларды қалыптастыру.Кәсіби бағдар бойынша 8-9 сыныптар " Менің болашақ мамандығым»
Білім беру процесіне қатысушылардың сұранысы бойынша тақырыптарға түзету жұмыстары жүргізілді:
Тұлғааралық қатынастар : оқушы –оқушы, оқушы - мұғалім, бала-ата-ана қатынастарының ерекшеліктері, "1" және "5" сынып оқушыларының бейімделу кезеңіндегі проблемалар , жасөспірімдермен отбасылық қақтығыстарды шешу, мінез-құлық проблемалары , қиын өмірлік жағдайдағы балаларды қолдау: ата-аналардың ажырасуы , жақын адамның қайтыс болуы, ата-аналар арасындағы дисфункционалды қатынастар, проблемалар оқыту .