«Ақмола облысы білім басқармасының Бұланды ауданы білім бөлімі Иванковка ауылының негізгі орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
 Коммунальное государственное учреждение «Основная средняя школа села Иванковка отдела образования по  Буландынскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Барлық оқушыларБарлық оқушылар орындай алады орындай алады

25.11.2021

Сабақ:Судың маңызы

Мектеп:Иванковка негізгі мектебі

Күні:25.11.21ж.

Мұғалімнің  аты-жөні:Серік Айтуған

Сынып:5

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Осы  сабақ арқылы жүзеге  асатын  оқу  мақсаттары

5.О6 тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көрсетілген мәселеге өз көз қарасын білдіру.5.ТБ1.3 Сан есім (бірліктер, ондықтар, жүз, мың) атауларын білу, орынды қолдану.

Сабақ  мақсаттары

Барлық оқушылар  орындай  алады:

Қазақшасудыңтіршіліккөзіекендігінтүсінеді.

Оқушылардың  көпшілігі  орындай  алады:

Тақырыпқақатыстыжаңасөздердісөйлесімбарысындатиімді қолданаалады,судың адам өміріндегі маңызын түсіндіреді

Кейбір  оқушылар  орындай  алады:

Тақырыпаясындаөзініңсыныптастарыменсұхбаттасады, мәтінқұрайды

Критерий

  1. Тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көрсетілген мәселеге өз көзқарасын білдіреді.
  2. Сан есім (бірліктер, ондықтар, жүз, мың) атауларын біледі, орынды қолданады.

Тілдік  мақсаттар

Оқушылар  орындай  алады:

Тақырыпқақатыстыжаңасөздердісөйлесімбарысындатиімді қолданаалады,судың адам өміріндегі маңызын түсіндіреді

Пәнге  қатысты сөздік  қор  мен  терминдер:

тіршілік, ауыз су, тұщы су, ағза,

Диалог  құруға/шығарма  жазуға арналған  пайдалы  тіркестер:

тұрмыстағы су, су жетіспеушілігі

Талқылауға арналған  сұрақтар:

1. Суды қалай үнемдеуге болады?

2.Судың қандай пайдасы бар?

Не  себепті...  деп  ойлайсыз?

Не себепті біздің өміріміздегі ең маңызды нәрсе су деп ойлайсыз?

ишара:

 

 

Алдыңғы  оқу:

Судың маңызы

Жоспар

 

 

Мұғалімнің іс-әрекеті

 

Оқушылардың іс-әрекеті

Басы

5 мин.

1.Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.

Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру.

2.Шаттық шеңбері.

 

Оқушылар амандасады.

Ортасы 

27 мин.

1-тапсырма. Мәтінді оқы. Түсінгеніңді айтып бер.

Мәтінге өз көзқарасыңды білдір.

Су — тіршілік көзі. Оны тамаққа пайдаланамыз, шөлімізді басамыз. Сонымен қатар егін суарамыз, өрт сөндіреміз. Жан-жануарлар, балықтар, құстар да сусыз өмір сүре алмайды.

 

Жер бетінің көп бөлігін су алып жатыр, бірақ барлығы бірдей ішуге жарамды бола бермейді. Су тұщы және тұзды (ащы) болады. Біз ішу үшін тұщы суды пайдаланамыз.

Суды ғаламшарда көк түспен белгілейді. Алауыз су солсулардың2,5пайызын

құрайды. Сондықтан су тапшы. Суғақоқыстытастауға, ластауға болмайды.Судыбекергетөкпей,үнемдейбілуімізкерек.

Дана халқымыз «Суды бекергетөкпе», «Судың да сұрауы бар »депайтатынысондықтан.

6-тапсырма.

Көп нүктенің орнына қажетті сан есімдерді қойып жазу.

5-тапсырма .Мәтінге сүйеніп,ақпараттың дұрыстығын тексеру.

Түсінгеніңді айтып бер.

Мәтінге өз көзқарасыңды білдір.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық

Соңы

8 мин.

 

Судың маңызы

Кластер: «Судың маңызы»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тест сұрақтары:

  1. Реттік сан есімді тап

А) бір            В) екінші     

С) жетеу        Д)екіден бір

  1. Есептік сан есімді тап

А) бір            В) екінші     

С) жетеу        Д)екіден бір

  1. Болжалдық  сан есімді тап

А) бір            В) жетіге жуық    

С) жетеу        Д)екіден бір

  1. Жинақтық сан есімді тап

А) бірінші            В) екінші     

С)төртеу        Д)екіден бір

  1. Қажетті  сөзді тап.Судың да -------- бар.

А) айласы            В) суы  

С) көркі               Д)сұрауы

Шәкіл:

 1-«2»

2-3-«3»

4-«4»

5-«5»

 

Дескриптор:

  1. Тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көрсетілген мәселеге өз көзқарасын білдіреді.
  2. Сан есім (бірліктер, ондықтар, жүз, мың) атауларын біледі, орынды қолданады.

 

Плакат,маркерлер

 

 

 

 

 

 

 

 

Тест сұрақтарын орындайды.

Қосымша  ақпарат

 

 

Саралау – оқушыға  мейлінше  қолдау  көрсетуді  қалай  жоспарлайсыз? Қабілетті  оқушыға  тапсырманы  қалай  түрлендіресіз?

Бағалау  - оқушы  білімін  тексеруді  қалай  жоспарлайсыз?

 

Пәнаралық  байланыс – Денсаулық  және  қауіпсіздік,  АКТ-мен  байланыс.  Құндылықтармен  байланыс (тәрбие  элементі)

Сұрақ-жауап ,тест

Шәкіл,марапаттау.

 

Биология,география.

Қоршаған ортаны қорғау

Рефлексия

Сабақтың мақсаты  мен  оқу міндеттері  орындалды  ма ?

Бүгін  оқушылар  не  үйренді?

Сабақ  қалай  өтті, қандай  деңгейде  өтті?

Жоспарларға  саралау  жақсы  іске  асты  ма?

(тапсырмалар  сәйкес болды  ма?)

Уақытты  қалай пайдаландым?

Жоспарыма  қандай  өзгеріс  енгіздім  және  неге?

 

 

 

 

Просмотров: 484


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст