«Ақмола облысы білім басқармасының Бұланды ауданы білім бөлімі Иванковка ауылының негізгі орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
 Коммунальное государственное учреждение «Основная средняя школа села Иванковка отдела образования по  Буландынскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Математика 3-4 сынып Аралас тапсырмалар. Ғарыш кемесіндегі өмір сүру жағдайлары

17.05.2022

Математика.

150-сабақ Қысқа мерзімді жоспар.

Пәні: Математика

Сабақ: 150

Иванковка ауылындағы негізгі орта мектеп» КММ

Күні: 26.04.22

 

Мұғалімнің Т.А.Ә.: Шнайдер А.Г.

 

Сынып: 3-4

Саны

қазіргі: 4

Саны

жоқ:

Бөлім (қиылысатын тақырып):

4В бөлімі – Есептерді шешу жолдары.

Тапсырмалар. Ғарышқа саяхат

 

3-сынып

4 сынып

Сабақтың тақырыбы:

Біріктіру.

Лагерьдегі демалыс мәдениеті

Құрама тапсырмалар. Ғарыш кемесіндегі өмір сүру жағдайлары

 

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары:

/ бағандық диаграмма, диаграмма, қысқаша жазба түрінде 2-3 қадаммен модельдеу

4.5.1.6             әр түрлі типті құрама есептер құрастыру, салыстыру, шешу;

4.5.1.7             3-4 әрекеттегі есептерді әртүрлі тәсілдермен модельдеу және шешу және ең ұтымдысын анықтау;

4.5.1.8 сандық өрнек және теңдеу түріндегі барлық әрекеттер үшін құрама есептерді шешуді модельдеу.

Сабақтың мақсаттары:

Өтілген материалды қайталау

әртүрлі типті құрама есептер құрастыру, салыстыру, шешу; 3-4 әрекеттегі есептерді әртүрлі тәсілдермен модельдеу және шешу және ең ұтымдысын анықтау ;

сандық өрнек пен теңдеу түріндегі барлық әрекеттер үшін құрама есептерді шығаруды модельдеу.

Сабақтар кезінде:

Сабақтың кезеңі / Уақыты

Мұғалімнің іс-әрекеті

3-сынып оқушысының іс-әрекеті

                                                        

4-сынып оқушысының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

1. Сабақтың басы.

0-5 мин

Жағымды эмоционалды жағдайды қалыптастыру:

Көптен күткен қоңырау соғылады, сабақ басталады.

Біз тыныш тұрдық. Олар үнсіз қалды.

қажет нәрсенің барлығын алып , сабаққа дайындалдыңыз.

пайдасы жоқ .

Сабақты қазір бастаймыз, сендерге қызық.

Мұқият тыңдасаңыз, міндетті түрде түсінесіз.

Қош келдіңіз ұстаздар. Олардың жұмыс орнын ұйымдастыру, жеке оқу құралдарының болуын тексеру

Қош келдіңіз ұстаздар. Олардың жұмыс орнын ұйымдастыру, жеке оқу құралдарының болуын тексеру

FD

Эмоциялық жағдайды бағалау

https://i.pinimg.com/736x/0a/d4/30/0ad43089016598e01b3788d6d555febb--apfel-smileys.jpg

https://i.pinimg.com/736x/cb/12/d8/cb12d8c400c2eab7024a3e35d7b8a2cc.jpghttps://i.pinimg.com/236x/7b/05/f8/7b05f8b3a685950e0de82fedb1761a0d.jpg?nii=t

 

 

 

Эмоция . көңіл-күй

 

2. Сабақтың ортасы.

5 – 40 мин

 

1.Өмірлік тәжірибені актуализациялау.

(TO)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Жаңа нәрсені үйренуге дайындалу үшін кіріспе тапсырма .

 

 

 

 

 

3. Мақсат қою (проблемалық жағдай). Жаңа нәрсені үйренуге дайындалу үшін кіріспе тапсырма.

 

4. Сабақтың тақырыбы бойынша жұмыс.

 

 

 

 

 

5. Физикалық минут.

 

 

6. Айтылыммен бастапқы бекіту.

 

 

Мұғалімнің жетекшілігімен математикалық диктант орындау.

Математикалық диктант:

85 саны 17-ден нешеге артық ?

35 және 6 сандарының қосындысын табыңыз.

9-ды 4 есе арттырыңыз.

63 және 7 сандарының бөлімін табыңыз.

Азайтылған 51, азайтылған 7. Айырмашылығы неде?

82-ден 9 есе кіші санды табыңыз.

30 және 6 сандарының қосындысын 12-ге азайт.

Қандай санды 3-ке бөлгенде 8 шығады?

10-нан 30-ға дейінгі 3-ке қалдықсыз бөлінетін сандарды жаз.

35дм = ... м ... дм

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

С) Өздік жұмыс

Лагерде демалу кезінде балалар алма теруге көмектесті. Жәшіктердің массасы туралы мәліметтерді пайдаланып есептер құрастыр . ( тақтадағы сызбадан )

 

 

(Қ) Оқушылар мұғалімді тыңдайды, сұрақтарға жауап береді

б.53 №2

 

Сабақтың тақырыбын тұжырымдау, сабақтың мақсатын анықтау

 

 

 

 

 

(I) Есепті кесте бойынша құрастыру және шешу

б.53 №3

 

(Қ) Тақтада жұмыс . Есептеу

бірге. 54 №5

 

 

Мұғалімнен кейін қимылдарды қайталаңыз

 

 

 

 

D) Топтық жұмыс

 Диаграммада лагерьде демалатын балалардың деректері көрсетілген. Сызба бойынша сұрақтар құрастырып , жолдастарыңызға қойыңыз . ( картаға )

 

(С )С өзіндік жұмыс

Сызбаға қарап, мәселені шешіңіз.

S. 54 № 6

Мұғалімнің жетекшілігімен математикалық диктант орындау.

Математикалық диктант. Тапсырмаларға өрнектер жасаңыз.

Оқушы кітаптың 18 бетін оқыды. Бұл бүкіл кітаптың 1/5 бөлігін құрады. Қанша бет кітап?

14 пен 30 көбейтіндісін 3-ке көбейтіңіз рет.

240 пен 80-нің бөлігін 3-ке көбейтіңіз рет.

Жылдың қай бөлігі 3 ай?

10 қапта 1 тонна қант. Үш қапта неше килограмм қант бар?

9 мен 8 сандарының көбейтіндісі 4 пен сандарының көбейтіндісінен қаншаға артық 6.

240-та неше сағат минут?

360 және 9 минуттың үлесін 7-ге көбейтіңіз бір рет.

Шаршы ауданы 25 см 2 . Оны табыңыз периметрі.

Гүлзардың ұзындығы 5 м, ал ені 2 м аз. Гүлзардың ауданын табыңыз.

 

 

(U) Мәтін бойынша сұрақтарға жауаптар

77 - бет No1 тапсырма .

 

 

 

 

 

 

 

 

(С) Есептердің теңдеулерін жаз.

 

 

Сабақтың тақырыбын тұжырымдау, сабақтың мақсатын анықтау

 

 

 

 

 

(Ұ) Есепті диаграммамен және теңдеумен сәйкестендіріңіз. Шешіңіз

78-бет №3

 

С) Шығармашылық жұмыс

б.77#2a

 

Мұғалімнен кейін қимылдарды қайталаңыз

 

 

(S Y) есепті теңдеу арқылы шешу

78-бет №4

 

(Ө) Карточкадағы тапсырманы орындаңыз (шеңбердің бөліктері)

FD

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

FD

 

 

 

Дәптер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық

 

 

қосу. әдебиет

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Сабақтың соңы.

40-45 мин

7. Сабақтың нәтижесі.

Бүгінгі сабақтағы мақсатымыз қандай ?

– Біз бұл мақсатқа жеттік пе?

Сабақта қандай қиындықтар болды?

Бұл қиындықтарды болдырмау үшін не істеу керек?

қайталанды?

Рефлексия.

Мұғалімнің сұрақтарына жауап беру, олардың сабақтағы белсенділігін бағалау

 

 

 

 

 

 

 

Жұмысыңызды сәттілік жолағы арқылы бағалаңыз

Мұғалімнің сұрақтарына жауап беру, олардың сабақтағы белсенділігін бағалау

 

 

 

 

 

 

 

Жұмысыңызды сәттілік жолағы арқылы бағалаңыз

 

FD

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рефлексияға арналған суреттер.

                 

 

 

Просмотров: 1304


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст