Тақырыбы: "Мен-өз елінің патриотымын!"»
Мақсаты: азаматтықты, қазақстандық патриотизмді, өз Отанының тағдыры үшін жауапкершілікті қалыптастыру.
Міндеттер:
- өз Отанына, өз халқына деген сүйіспеншіліктің маңыздылығын түсінуді қалыптастыру және олардың алдында өз сөздері мен іс-әрекеттері үшін жауапкершілікті сезінуді жалғастыру;
сіңіру азаматтық сезімі, керек-жарақтары туған ел;
- шығармашылық қабілеттерін дамыту; ҚР рухани мәдениетіне қызығушылығын ынталандыру;
- балаларға қазақстандық патриотизмді, өз еліне деген сүйіспеншілік пен мақтаныш сезімін тәрбиелеу.
Құрал-жабдықтар: Гимн, тақтадағы Қазақстан туралы иллюстрациялар, көрме, бейнероликтер, слайдшоу, үлестірмелі материал, тақтадағы сөздер.
Сынып сағатының барысы.
1. Ұйымдастыру сәті (психологиялық көңіл-күй)
Менің жерім! Сіз бесік болдыңыз
Және бізге мәңгі туылды,
Мұнда туған, осыдан біз ұшқанбыз,
Құстар ұядан қалай ұшып шығады.
С. Мұқанов
2. Тақырып пен мақсаттарды хабарлау:
Қазақстан туралы бейнероликті көру
- Біздің сынып сағатын біз осы жолдардан бастадық және осы бейнені көрдік,өйткені оларда қазақстандықтардың өз Отанына деген махаббаты көрсетілген.
- Балалар, қазір не көрдіңіз?
- Махаббат, оның ішінде өз еліне деген махаббат, – әрбір адам, ол президент немесе оқушы болсын, өз іс-әрекеттері мен іс-әрекеттерін білдіруге тырысатын сезім. Ақындар, әнші туралы кеңістіктеріндегі Қазақстан; суретшілер, переносящие арналған жайманың күмбез мешіт; музыканттар, изливающие домбрамен звенящую дала; кәдімгі адамдар душевном одақтың техникалық регламенті туралы өлеңдер жазады қалалар мен ауылдарда, туралы өлкеде тұрып жатқан, барлық емдеп, жанының бір бөлшегін Қазақстан.
- Бүгінгі сынып сағатында біз не туралы айтамыз деп ойлайсыз?
- Дұрыс, біз Отанымыз туралы, сіз оған қалай қарайсыз? Біздің сынып сағатының тақырыбы "Мен – өз елінің патриотымын". Біздің сынып сағатында жету керек мақсаттарды ойлаңыз және тұжырымдаңыз. Мақсаттарды хабарлау.
3. Негізгі бөлігі
П А Т Р И О Т И З М
(грек тіл. Patris-отан, Отан) –
өз Отанына, халқына, оның тарихына, тіліне, ұлттық мәдениетіне деген махаббат; Отанға деген адалдық, ол үшін мақтаныш, оның мүдделеріне қызмет етуге, жаудан қорғауға ұмтылу
Дальдің түсіндірме сөздігі: "Патриот — өз Отанын сүйетін, өз халқына адал, өз Отанының мүддесі үшін құрбандыққа және ерлікке дайын адам.
Патриот, ол кім?»
1. Әр адам туған және өскен жерді жақсы көреді
2. Өз анасын сүйетін және ұмытпайтын адам, өз үйі
3. Кім жер бетінде біздің елде жоқ екенін мақтанышпен түсінеді.
4. Қазақстан табиғаты керемет бай. Тек қана сүйіп қана қоймай, табиғатты қорғайды.
5. Отан қорғауға дайын
6. Өз елінің абыройын қорғауда
7. Мемлекеттік рәміздерді біледі
8. Өз Отаны үшін барлық күш пен қабілеттерді беруге дайын
9. Отанымызды өз еңбегімен безендірген Патриот
10. Өз болашағын тек өз Отанымен байланыстырады
11. Өз ана тілін біледі
12. Өз елінің тарихын біледі, ата-бабаларын мақтан тұтады.
-Жыл сайын 16 желтоқсанда біз мемлекетіміздің ең басты мерекесі-Қазақстан Республикасының Тәуелсіздік Күнін атап өтеміз.
- Қазақстан қашан тәуелсіз болды? Биыл Қазақстанның Тәуелсіздігіне 25 жыл.
- Көптеген ғасырлар бойы қазақ халқына Тәуелсіздік пен егемендік үшін күресуге тура келді. Өзінің ең жақсы қасиеттерінің, топтасу және қауіп кезінде бірыңғай болу, басқа халықтармен бейбітшілік пен келісімде өмір сүруге және тату көршілікте өмір сүруге ұмтылысының арқасында ол тарих ағымында жойылып, он жылдан кейін өзінің мемлекеттілігін қалпына келтіре алды.
Қазақстан дамудың жаңа жолына түсіп, еркіндік туралы халықтың ғасырлық армандарын жүзеге асырды. Халық алғаш рет өз мәдениетін, тілін, сенімін, дінін, дәстүрін дамытуға мүмкіндік алды. Бүгін республиканың әрбір азаматы өзінің тәуелсіздігін мақтан тұтады. Біздің еліміздің тәуелсіздігі-үш жүз жыл бойы үзілген ұлттық бостандықты қалпына келтірген қазақ халқының ең қасиетті иемденуі.
Жұппен жұмыс істеу
Түсініктеме беріледі: сіз үстелдерде дайындалған қағаздың жолақтарында аяқталмаған сөйлемді аяқтау керек.
Патриот-адам, ол
сүйеді_____________________________________________________________
сақтайды___________________________________________________________
құрметтейді__________________________________________________________
уайымдайды________________________________________________________
мақтан тұтады_________________________________________________________
көмектеседі_________________________________________________________
- Айтыңыз, - деп шықты....
- Сіз жақсы көрдіңіз....., сақтайды...., құрметтейді...., бастан кешіруде.... мақтан тұтады....,
көмектеседі....
- Шын мәнінде, сіз дұрыс, өйткені азамат, өз Отанының патриоты немқұрайлы бола алмайды, тек патриоттың белсенді әрекеті ғана Отанды гүлдендіреді.
- Жыл сайын біз Конституция күнін атап өтеміз. - Бұл мереке үшін не? (оқушылардың жауаптары)
- Елдің Негізгі Заңы қалай аталады?
- Балалар, Заң не үшін қажет деп ойлайсыз?
- Ал бұл құқылысыз сіз?
Карточкалармен топтарда жұмыс істеу
Сіздің алдыңызда әр түрлі құқықтар. Сіздің ойыңызша артық жоюыңыз.
БІЛІМ АЛУ ҚҰҚЫҒЫ
ҚАУІПСІЗДІК ЖӘНЕ ҚОРҒАУ ҚҰҚЫҒЫ
ТӨБЕЛЕС ҚҰҚЫҒЫ
ПРАВО НА ОТДЫХ
КӨМЕК ҮШІН МҰҒАЛІМГЕ ЖҮГІНУ ҚҰҚЫҒЫ
САБАҚТА СӨЙЛЕСУ ҚҰҚЫҒЫ
ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ ЖӘНЕ СПОРТ ЖӨНІНДЕГІ ӨЗІНІҢ ҚАЖЕТТІЛІКТЕРІН ҚАНАҒАТТАНДЫРУ ҚҰҚЫҒЫ
МЕКТЕП ІС-ШАРАЛАРЫНА ҚАТЫСУ ҚҰҚЫҒЫ
ЖАЗА ҚҰҚЫҒЫ
- Балалар, айтыңызшы, ал адам тек құқықтарға ие? Оқушылар қандай міндеттерге ие?
Прилежно учиться
Оқушылардың ережелерін орындау
Мектеп мүлкіне ұқыпты қарау.
Құқығын сыйлау басқа
Карточкалармен топтарда жұмыс істеу
- Ал қазір әр топқа жағдайды талқылап, одан шығу жолын табуды ұсынамын.
1-ші жағдай.
Әкесі мен анасы ұлға олармен бірге әскери шайқас орындарына баруды ұсынады. Оларға ата қатысты. Бірақ бала өте келмейді, өйткені оның досы оған бұрыннан армандаған ең соңғы компьютерлік ойын берді. Сіз қалай түсесіз?
Жағдай 2.
Сыныпта жаңа қыз пайда болды. Ол Армениядан келді. Кейбір балалар сыныптағы қалған балаларға "жазықсыз"қызымен түсіндіре отырып, онымен сөйлеспеуді ұсынады. Сен қалай поступишь?
Жағдай 3.
Сынып оқушыларына демалыс күні Даңқ аллеясын отырғызуға қатысу ұсынылады. Бірнеше оқушы қатысудан бас тартты, бұл ата-аналар демалыс күні бір жерде баруға рұқсат бермейді. Олардың орнына қалай түсесің?
Жағдай 4.
Мұғалім мемлекет әнұранын орындау кезінде күледі, өзін айырықша, сөйлейді. Линейкадан кейін ол күнделікке жазба жасайды. Балалар сынып жетекшісі оларға ескерту жасауына наразы. Ал сен қалай ойлайсың, дұрыс мұғалім немесе дұрыс емес?
Жағдай 5.
Сынып оқушыларына демалыс күні мектеп аумағын тазалауға қатысу ұсынылады. Бірнеше оқушы қатысудан бас тартты, бұл ата-аналар демалыс күні бір жерде баруға рұқсат бермейді. Олардың орнына қалай түсесің?
Әңгімелесу
- Патриот өз Отанын қорғауы керек пе?
- Сонымен, қорытынды шығарайық, қандай адамды патриот деп атауға болады?
Тапсырма: "Патриот есімі кім" өз елінің патриоттары деп санайтын адамдардың өмірінен мысалдар келтіріңіз.
Тоқтар Әубәкіров-ҚР тұңғыш ғарышкері
Генадий Головкин –бірнеше дүркін чемпионы бокстан
Дмитрий Баландин-Рио Олимпиадасының алтын жүлдегері
Ният Рахимов-Олимпиада чемпионы
-Ал сіз, балалар, өзіңізді өз Отанының патриоты деп санайсыз ба? Бірақ бұл көрінеді?
- 2016 жылғы 26 сәуірде Астанада өткен Қазақстан халқы Ассамблеясының 24 сессиясы барысында "Мәңгілік ел" патриоттық актісі қабылданды. Мәңгілік ел негізінде қарапайым, түсінікті және ең құнды ақиқат
1) біздің отбасыларымыздың әл-ауқаты
2) еңбекқорлық және қонақжайлылық
3) тұрақтылық
4) Қауіпсіздік және бірлік
5) ертеңгі күнге сенімділік.
-Осы ұғымдардың мәнін қалай түсінесіз?
- 2017 жылы Қазақстанда халықаралық көрме өтеді.
–Ол туралы не білесіз? (оқушылардың жауаптары)
Оқушылардың ЭКСПО-2017 туралы сөз сөйлеуі.
Рефлексивті талдау.
- Бүгін сынып сағатын не ашты? Қандай жаңа ақпарат алдыңыз?
Қорытындылау
- "Патриот" ұғымына 25 фразаны таңдау»