Сызғыш
Мақсаты: "Өзін-өзі тану" жаңа оқу тәртібі арқылы адамгершілік — рухани тәрбиені қалыптастыру-әрбір адамның өміріндегі руханилықтың, адамгершілік, ар-ождан, мейірімділік, құрмет, адалдық, борыштың қайнар көзі.
Жүргізуші: Қайырлы күн, құрметті мұғалімдер және қымбатты балалар
Бүгін біз "өзін-өзі тану: махаббат пен шығармашылық педагогикасы"декадасын ашамыз.С 3по 14 февравля мектебімізде онкүндік басталады "пәнінің"өзін-өзі Тану."Өзін-өзі тану" пәні өте маңызды және қажет.Осы пәнді зерделей отырып,біз өзімізді танимыз,өмірді танимыз, табиғатпен бірігуді танимыз.Адамгершілік жөніндегі жобаның авторы- рухани тәрбие еліміздің Бірінші Ханымы, "Бөбек"қорының президенті Сара Алпысқызы Назарбаева болып табылады."Өзін-өзі тану" пәнімен қарым-қатынас,ынтымақтастық,жақсылық байланыстырылады."Өзін-өзі тану" пәні арқылы біздің сабақтарымыз салынып жатқан адамгершілік-рухани құндылықтар қарсыласады.Бұл махаббат, шындық,мейірімділік.
1.8,9 сынып оқушылары
Осындай сабақ бар — "өзін-өзі тану"»,
Мейірімді, ғажайып, қарапайым.
Ол түсіністікті тапты
Балалардың жаны ашық.
2.Үлкен әлемде өзін қалай табуға болады?
Бұлақты қалай білуге болады?
Қолдар кеңірек,
Күн сәулесі маған енеді?
3.Жүз сұрақ, Ой,аян.
Нәзік тыныштықтың жүз минуты,
Саяхат, таңқаларлық күмән
Бұл әлемде кім?
4."Мен табиғатты сүюші!"»
Әр жолы өзін тағы да таныды.
Адам-бақытты және еркін,
Барлық қуаныш пен махаббат.
Жүргізуші: тек мейірімді адам қоршаған ортаға қуаныш пен махаббат әкеледі, ал жақсылық …
1.Жақсылық-бұл сөз емес
Жақсылық – табиғат сүю
Және әркімге қайта - қайта
Барлық жан мен жақсы сыйлық.
2.Жақсылық-бұл жылдам көмек,
Жақсылық-бұл мейірімді көзқарас.
Қашан пожалеют, накормят,
Адамға көмек келеді.
3.Жақсылық-жақсы ойлар,
Жақсылық-бұл сенім мен ауырсыну.
Алғыс білдірмейді сыйлық
Және адамдармен нан мен тұз бөліңіз.
4.Жақсылық-бұл қуаныш,
Жақсылық-бұл бәріне көмектесу.
Және бақыт жақсы болу
Қуаныш-оны алу
Жақсылық Сыйлаңыз,
Жылу Сыйла
Адамдар қуансын!
Жүрекке жақсы болады,
Ешкім өкінбейді.
Жүргізуші :Біз ғажайып өмір сүріп жатқан әлем.Ұлы ғалым және қоғам қайраткері Лихачев: "Жақсылық жолымен жүруге тырысыңыз.Сіз қай жерде болсаңыз да, өмір жолдары мен соқпақтары бойынша жүрмеген болсаңыз, айналаға күлімсіреп қарап шығыңыз, өйткені әлем әдемі және өмір әдемі!»
Емес прячьте мейірімділік, өз,
Жүректі сыртқа ашыңыз.
Не бар, Жомарт
Жаныңызды бөліңіз, ашыңыз.
Тұрғындар тек жылулық:
Бала, әйел және дос,
Және қуысты жылжытыңыз.
Өмір бәрі шеңбер бойынша толық қайтарылады.
Сізге Жарық, махаббат,
Арман мен бақыт сізге оралады.
Және тағы да нәзік
Сізге біреудің қуанышы бар.
Вед. Онкүндік бойы бізге бұл жақсы көңіл-күй, әзіл және көңілді, жүрек жылуы қажет.Ал енді балалар сізді позитивке қоятын және жақсы оқуға көмектесетін әзіл-сықақ жоралғыларын орындаймыз.
Ритуал 1 :жаман ойдан бас тазалау.Басыңызды екі қолмен ұстаңыз, содан кейін саусақтарыңызды жерге салып ,3 рет тастаңыз.
Ритуал 2:Пятерок билеушісіне үндеу рәсімі.Қазір сіз хормен қасиетті сөз айтуды айтуыңыз керек:беске оқығым келеді.Содан кейін әрбір қолда бесеуден белгілі, және де белгіні бейнелейтін саусақтары бар қолды жоғары қаратып қойыңыз.
Тапсырма: бейвербальді құралдардың көмегімен серіктеске деген сезімді білдіру, тренингке қатысушы адамдарға көбірек сенім білдіру мүмкіндігін беру.
Жаттығу . "Сөзсіз қарым-қатынас
Нұсқаулық: жаттығу үнсіз орындалады. Бір-біріне қарай екі концентрациялық шеңберге тұру қажет. Сыртқы және ішкі шеңберлер қарама-қарсы жаққа қозғала бастайды және жүргізушінің командасы бойынша тоқтайды. Бір-біріне қарама-қарсы болған адамдар жұбын құрайды. Жүргізуші: көзді жабу және қолдың көмегімен сәлемдесу; көзді ашу және одан әрі қозғалу; бір-біріне қолды иыққа қою және бір минут ішінде әріптеске қарау, күлімсіреу, қолды түсіру және одан әрі қозғала бастау; қолдың көмегімен серіктеске қолдау көрсету.
Жаттығуды талдау:
1. Жаттығуды орындау кезінде қандай сезімдер пайда болды?
2. Тілдесу кезінде сізге осыған қысқартуға немесе, керісінше, жалғастыру байланыс?
2 жетекші. СІЗГЕ 2 ЖАРТЫ ЖЫЛДЫҚТА НЕ БОЛАДЫ .
1. Созылмалы бөртпе.
2. Ата-аналардың мектепке күтпеген шақырулары.
3. Тақтаның жауаптары кезінде уақытша амнезия.
4. Мектеп мұғалімдеріне деген махаббаттың циклдік талмалары.
5. Мектеп тарихының кейіпкері болу.
1 жетекші. 2 ЖАРТЫЖЫЛДЫҚТА НЕ ҚОРҚУ КЕРЕК .
1. Оның өткір тілі.
2. Үлкен үзілісте болатын жеке өмірдегі өзгерістер.
3. Компьютер қолданушысының дағдыларын меңгеру және оның оқушы шығармаларының коллекциялары бар дискілерге қызығушылығын арттыру.
4. Геометрия және алгебра бойынша оқулықты жоғалту.
5. Химия пәнінің мұғалімі көз алдында құлағанда еркін ұшу сезімінің қуанышына алып келеді.
6. Бір күні көктемде мектепке свитераға келіп, оны байқамаңыз.
5. Мен сізді "өзін-өзі тану" өсиеттерін еске алып, ұстануға шақырамын»:
Барлық. Менің ойымша, тек... жақсы
Мен тек көремін... жақсы,
Мен тек естідім... жақсы,
Мен тек ... жақсы,
Мен тек ... жақсы,
Мен тек жақсылық жолымен жүремін!
Өзін-өзі тану аптасына қош келдіңіз!