«Ақмола облысы білім басқармасының Бұланды ауданы білім бөлімі Иванковка ауылының негізгі орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
 Коммунальное государственное учреждение «Основная средняя школа села Иванковка отдела образования по  Буландынскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Өзін-өзі тану пәнінен сыныптан тыс іс-шара тақырыбы: "Мейірімділік сабағы»

04.03.2020

Өзін-өзі тану пәнінен сыныптан тыс іс-шара тақырыбы: "Мейірімділік сабағы»
Құндылықтар: шындық, махаббат (бәріне махаббат өзімшіл болу емес, достық, көмек.), әділ мінез-құлық(үлкенге құрмет), ішкі әлем(сыпайылық), өшпенділік( әрдайым көмектесіп, ешкімге зиян келтірме, басқаларды ренжітпей, командада жұмыс істеу бірлігі).
Мақсаты: балалар арасында мейірімді қарым-қатынасты қалыптастыру үшін жағдай жасау.
Міндеттер:
- білім беру: жақсылық туралы мақалдармен танысу; адам үшін жақсы істердің маңыздылығын көрсету;
- дамытушылар: жақсылық пен зұлымдық туралы түсініктерді дамыту; өзін-өзі бағалауды дамыту; барлық қоршаған адамдарға қайырымдылықты және қайырымдылықты көрсете білуді дамыту.
- тәрбиелік: мейірімділік сияқты құнды қасиеттер туралы ұғымды бекіту; қайырымды іс жасауға ұмтылысты тәрбиелеу; балаларға өз сөзінде сыпайы сөздерді қолдану қажеттілігін тәрбиелеу; адамгершілік қасиеттері, мінез-құлық мәдениеті туралы түсініктерді қалыптастыру; қайырымды қылықтар негізінде сыныпта тұлғааралық қарым-қатынасты қалыптастыру.
УУД іс-шарасы шеңберінде қалыптастырылатын:
Тұлғалық:
- қоршаған адамдарға мұқият қарау тәжірибесін алу;
- "мейірімділік ережелерін"сақтау қажеттілігін түсінуді қалыптастыру.
Коммуникативтік:
- қарым-қатынасқа байланысты ұжымдық жұмысқа қатысу;
- ертегілер мен өлеңдерді сахналау;
- коммуникативтік және танымдық тапсырмаларды шешу үшін өзара әрекеттестікте белсенділік танытуға;;
- оқушыларда басқаларды тыңдау, өз пікірін білдіру, басқаларды толықтыру, талқылауға қатысу, ортақ пікірге келу дағдыларын қалыптастыру.
Ресурстар: Проектор , ноутбук , аудио және бейне жазба, 5 ватман, ағаштың суретінен 5 дайындамалар, қарындаштар, фломастер, желім, көріністерді сахналауға арналған мүкәммал, безендіруге арналған шарлар, іс-шараның тақырыбы, презентация, мақал-мәтелдер, сценарийлер бар карточкалар, "жұлдызды мейірімділік аспаны", жұлдызшалар.
Іс-шара барысы
I. Кіріспе бөлім
- Сәлеметсіз бе балалар, қонақтар! Бүгін біз сіздермен адамның ең маңызды қасиеттері туралы сөйлесуге жиналды.
Біздің іс-шарамыз сапаға арналған, онсыз адам бола алмайды .

1 оқушы:
Сөз өте маңызды, ең бастысы, маңызды.
Бұл дегеніміз не,
Әркім үшін өте қажет.

Оған қамқорлық пен қамқорлық,
Жылу мен махаббат.
Онда ұмтылу
Көмекке келу
Қайта және қайта.

Бұл сапа
Көптеген адамдардың жүрегінде өмір сүреді.
Және басқалардың ауыруы туралы ұмытуға болмайды.
. әңгіме қандай сапа туралы?

Мұғалімі:
Және ол поважней,
Бет Сұлулық қарағанда.
Бұл не деп ойладым?
Жүректер ....(мейірімділік-хор)
Бүгін біз мейірімділік туралы айтатын боламыз. Мейірімділік деген не және мейірімді іс деген не екенін түсінуге және түсіндіруге тырысыңыз.
Мейірімділік сөзі дегеніміз не? (Балалар жауапты)
Иә, бұл барлық жақсы, жақсы, әдемі. Мысалы: күн, көктем, күлкі, ана, әке, ... Жақсылық-адамдар бір-біріне көмектескенде.
Саяхатты жақсы көретіндер қолын көтеріңіз. Ғарыш кеңістігіне сізбен бірге зымыранға барамыз деп елестетейік.
Уч-ль:
Отыруға поудобнее.
Белдікті тағу.
Бастау кілті.
Контакт.
Моторды қосу.
Іске қосу. Балалар:
Жақынырақ отыру бар.
Бар пристегнуть белдіктер.
Бастау кілті бар.
Қарым-қатынас бар.
Моторды қосу бар.
1,2,3,4,5-ВЖИК.
Зымыранның дыбысы.
Бүгін біз жақсы сезімдер , іс-әрекеттер , істер және қарым-қатынастар бағыты бойынша саяхат жасаймыз. Біз Сізбен станцияларда тоқтау жасаймыз:
* "Мейірімді күлкі»
* "Жақсы мақал"»
* "Режиссерлер»
* "Сиқырлы сөздер»
* "Жақсы істер ағашы»
* "Ертегі алқабы»
Тиіс жету аялдамасына дейін "Мейірімділік".
1."Мейірімді күлкі"аялдамасы.
- біздің саяхатты бастайық, қолымызға берік ұстаймыз және дргу-ның досына күлімсіреп , саяхатқа барамыз.
("Улыбка" әні естіледі», )
Болашақта сізді көптеген жақсы істер күтеді , бірақ ең алдымен сіз нағыз адамдар:мейірімді, батыл , қайырымды, сыпайы болып өсуіңіз керек. Бұған бала кезінен үйрену керек. Ал сіз қандай адамдарды сыпайы деп атауға болады деп ойлайсыз? Мейірімді?(балалардың жауаптары).
2."Жақсы мақал"аялдамасы.
Оқушылар шақырылады . Сізге мақал-мәтелдер жасау керек және олардың бірін түсіндіру керек.
1 жақсылық есіңде, ал зұлым ұмытпа
2 жақсылық жасауға асық
3 суда жақсы сөз батпайды
4 киім адамға емес, оның игі істері.
5 Өмір жақсы істерге берілді.
Ойын өткізіледі: "қателеспесеңіз, өтінеміз»
: Ойынға дайындалыңыз, бірақ ойын оңай емес. "Қате емес, өтінеміз!". Мен команда беремін, бірақ оларды орындау керек, егер Мен сиқырлы сөз атасам.
Тапсырмалар:

1. Кім ойнағысы келеді?
2. Қолды көтеріңіз.
3. Жақсы болыңыз, похлопайте.
4. Суға батыңыз.
5. Попрыгайте, пожалуйста.
6. Отырыңыз, өтінеміз.
7. Stand.
8. Stand, пожалуйста.
9. Тыныш отырыңыз.
10. Жақсы болыңыз, өз орындарын алыңыз.
"Иә-Жоқ" ойыны - егер сіз менімен келіссеңіз, хормен жауап беріңіз – "иә". Егер келіспесе, " жоқ!".

Сіз батыл? – иә.
Шебер? – иә.
Жалқау? – жоқ.
Әдемі? – иә.
Крикливые? – жоқ.
Көңілді? – иә.
Сүйкімді? – иә.
Мойынсұнғыш? - Иә
Драчливые? – жоқ!
Бақытты? - Иә!
Мейірімді? - Иә
3."Режиссерлер"Аялдамасы.
2. В. Осееваның "жай старушка" әңгімесі бойынша көрініс”:
Көшеде бала мен қыз жүрді. Ал олардың алдында әжей жүрді. Өте тайғақ болды. Ескі әйел құлап, құлап кетті.
-Менің кітапшамды ұста! – бала айқайлап, қызға өз сөмкесін беріп, қарт адамға көмекке жүгінді.
Ол қайтып келгенде, қыз оны сұрады:
- Бұл сіздің әжеңіз?
- Жоқ, - деп жауап берді Бала.
- Анам?- қыздар таң қалды.
- Жоқ!
- Ал, тәте? Немесе таныс?
- Иә Жоқ, жоқ! – күліп, бала деді. – Бұл жай ғана әже!

Бұл оқиға сізді біреумен бола ма? Бұл оқиғаны неге үйретті? ( Мейірімді болу, оған мұқтаж адамдарға көмектесу)
3. Н. Чабаевскийдің шығармасы бойынша көрініс.
Екі ажырамайтын қыздар өмір сүрді. Екі кішкентай, қызғылт, ашық шашты, бір-біріне өте ұнады. Тіпті екі ананың да бірдей көйлегін киіп, екеуі де тек беске оқыдық.
- Біз бәріміз бірдейміз, - деп мақтанышпен қыздар айтқан болатынбыз.
Бірақ бір күні Соня, қыздардың бірі деп аталды, үйге жүгіріп, анасын мақтады:
- Мен математикадан "5" алдым, ал сенім тек үшеу ғана. Біз бірдей емеспіз.
Анам қызына мұқият қарады. Содан кейін қайғылы айтты:
- Иә, сен нашар болды:
- Мен? - Соня таң қалды. - Бірақ үштікті мен алған жоқпын!
- Үштік сенім алды, бірақ ол оны алды, өйткені ол жақында ауырып қалды: ал сен қуанып қаласың,бұл әлдеқайда нашар.
Қыздардың қайсысы дұрыс емес?

Неліктен? Ол керек пе?

4."Сиқырлы сөздер" аялдамасы.
Мейірімді және сыпайы болу оңай ма? Неліктен?
Мұны үйрену керек.
Әр адамда кішкентай күн бар . Бұл күн-мейірімділік. Күн мейірімділіктің күн сәулесімен қуаттап, адамдарға жылылық сыйлайды. Қамқорлық және назар. Мейірімді адам әрқашан сиқырлы сөздерді пайдаланады. Ал сіз сиқырлы сөздерді білесіз бе? Мен күн сәулесінің сәулесі сізге дейін жетеді, ал сіз сиқырлы сөздерді шақырасыз.
Ойын: "сиқырлы сөздер": жолға сиқырлы сөздерді қосыңыз.
1.Бұл қысқа сөздер
Барлық жерде таңертең естіледі.
Олар ақ әлемде өмір сүреді,
Оларды есте сақтау ұзақ уақыт.
2. Ескі көбік,
Естігенде ...(Қайырлы күн).
3. Бала сыпайы және дамыған
Дейді, "қарағанды" ...(сәлеметсіз бе)
4.Франция мен Данияда да
Көңілді финал бестігі алды. айтады...(сау болыңыз).
5. Ол тіпті мұзды глыба өседі
Жылы сөзден...(рахмет).
6. Бізді бранят за шалости,
(Кешіріңіз, өтінеміз)
7. Екі рет білу керек
Барлық сиқырлы сөздер.
Күні, бәлкім, бір рет жүзге
Мен айтамын...(өтінеміз).
5. "Жақсы істер ағашы"аялдамасы.

(Әр топқа ағаш беріледі.
- Жақсы істеріңізді еске алып, жазыңыз. Өзекшені ағашқа бекітіңіз. (Нәтижесінде ағашта балалар қанша жақсы істерді еске алады.)
Әр адам өз үйіңізде жақсы істер Ағашын "отырғыза алады" (парақта сурет сала алады) және уақыт өте келе оған жаңа жүрек – жемістерді қосады. Сіздің ағашыңызда жеміс көп болуын тілеймін.
(Жұмыс көрмесі, сыныптан бірнеше жақсы іс оқиды)
7. Мейірімділік " Аялдамасы”
Оқушылар: сонымен. Біз сіздермен Жақсылық планетасына қондық. Біз мұнда не көрдік? Фантазия беріңіз. (Балалар жауапты)
Оқушылар: осы планетадағы ең басты кім екенін білесіз бе? Мысық Леопольд. Есіңізде болсын, ол барлық уақытта қандай сөздер айтқан? (Балалар жауап береді: "Балалар, достықта өмір сүрейік" »)
Оқушылар: тату өмір сүру-жақсы немесе жаман ма? Достық-бұл жақсы іс.
Балалар өлең оқиды:
1.Егер досымен бөліссе
Сен өз кәмпитіңсің -
Жақсы Түсесің,
Әркім мұны айтады.

2.Сен бөтен құпия білдім
Және разнес қазір,
Бұл жаман, нашар емес,
Бұл тіпті болды!

3. Егер сіз бәрін берсе
Қыз пальтишко,
Сен-мәдени адамсың,
Әлемдік бала!

4. Егер сіз жабайы аң сияқты болса,
Бірден күресіңіз,
Сен лайықты емес, сен,
Адам болу!

5.Егер сен мысық атып алсаңыз,
Кормишь птичек да аяздарда,
Бұл жай ғана сұлулық,
Тек қажет!

6.Сен ит көзін ұрдым,
Тастап, мысығы в лужу.
Қырық есе сенімді бол
Сен ит жаман.

7. Айналадағы адамдарды құрмет,
Аға, кіші де.
Сонда сені, менің досым,
"Балбөбек" жақсы.

8. Мейірімді сиқыршы бол,
Ну-ка пайдаланып көр,
Мұнда ерекше қажеті жоқ
Басқаның ниетін түсіну және орындау
Бір рахат, адал сөз
- Барлық адамдар мейірімді және сыпайы болу үшін қалай істеу керек?
Достық ережесін құрамыз :
Достық заңдары.
1.Қайғыда досқа көмектес.
2.Досымен қуаныш бөлісе біл.
3.Досының кемшіліктеріне қарамай.
4.Досыңды тоқтату, егер ол жаман нәрсе жасайды.
5.Көмек, кеңес ала біл, сынға ренжімей.
6.Досыңды алдамаңыз.
7.Біл өз қателіктерін мойындауға және татуласуға.
8.Досыңды сатпаңыз.
9.Сенің досыңға қалай қарасаң да, саған қалай қарасаң да.
10 Өз жұлдызыңды жақ
Сипаттама: әр жұлдыз бар
Балалар сіздермен бірге" Жұлдызды мейірімділік аспанында " біздің есімдерімізді жағып көрейік. Әр жұлдызша әрқашан қоршаған ортаға жақсы болсын.
Міне, біздің жарқын атаулардың жұлдыздары түрлі от жағылды.
Тілектер
Мен сізге достар тілеймін
Мейірімді болу,
Қарапайым, Мұқият
Мен сіздермен тілеймін
Адамдар көңілді болды,
Мейірімді көз үшін
Сіз адамдарға қарап.
Адамдарға Сіз жақсы болыңыз-

Просмотров: 844


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст