«Ақмола облысы білім басқармасының Бұланды ауданы білім бөлімі Иванковка ауылының негізгі орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
 Коммунальное государственное учреждение «Основная средняя школа села Иванковка отдела образования по  Буландынскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Алаң. Міндеттерді шешу. 8 сынып геометрия

12.03.2020

Қайталау мектеп: "Иванков НМ" КММ»
Күні: 03.03.2020 г Мұғалімнің аты-жөні: Смусенко О. С
Сынып: 8 қатысушылар саны: 3 жоқ адамдар саны: 0

Алаң Сабақтың тақырыбы. Міндеттерді шешу.
Сабақ түрі білімді жинақтау және жүйелеу сабағы.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқыту мақсаты (оқу бағдарламасына сілтеме) 8.1.3.12 Үшбұрыш алаңының формулаларын шығару және қолдану;
8.1.3.11 параллелограмма, ромба алаңының формулаларын шығару және қолдану;

Сабақтың мақсаты:
* Үшбұрыштың, тікбұрыштың, параллелограммның, ромбтың, квадраттың, трапецияның ауданын есептеу формулаларын білу.
.* Есептерді шешу кезінде көпбұрыштар ауданын есептеу үшін формулаларды қолдану.
Бағалау критерийлері оқушы:
Үшбұрыш, тікбұрыш, параллелограмма, ромба, квадрат, трапеция ауданын есептеу үшін формулаларды біледі және қолданады .
Қолданбалы есептерді шешу кезінде көпбұрыштардың ауданын есептеу үшін формулаларды қолданады.
Күтілетін нәтиже оқушы:
Көпбұрыштардың алаңдарын табуға, оның ішінде дайын сызбалар бойынша есептерді толық түсініктемелермен бірге шешу.
Үшбұрыш, параллелограмма, ромба, тікбұрыш, квадрат, трапеция алаңдарын табуға арналған қолданбалы есептерді шешу.
Тілдік мақсаттар:


Оқушылар фигуралардың ауданын табу үшін қолданылатын терминдерді (ауданы, фигураның негізі, биіктігі, жағының ұзындығы, периметр, бұрыштың синусы, диагональ және т. б.) біледі.)
Осы терминдерді пайдалана отырып, оқушылар өз шешімін негіздей отырып, тапсырмаларды шешу барысына түсінік береді.
Диалог / хат үшін пайдалы сөз тіркестерінің сериясы
үшбұрыштың/квадраттың/тікбұрыштың/ параллелограммның/ромның ауданын анықтау үшін ....
үшбұрыштың ауданын есептеу үшін ... қажет …
формуланы қолдану үшін..., қажет …;
егер квадраттың жағын k есе азайтса..., онда алаң …;

Құндылықтарды дарыту құндылықтарды дарыту осы сабақта жоспарланған жұмыстар арқылы жүзеге асырылады. Оқу, өз бетінше ақпарат алу, жағдайды талдау, жаңа жағдайларға бейімделу, проблемалар қою және шешім қабылдау, командада жұмыс істеу, өз жұмысының сапасына жауап беру, өз уақытын ұйымдастыра білу.
Қолданбалы есептерді шешу арқылы өмірмен пәнаралық байланыс.
АКТ пайдалану дағдылары демонстрациялық құрал ретінде ПИК қолдану
Үшбұрыштың, тікбұрыштың, квадраттың, параллелограммның, трапецияның ауданын, көпбұрыштың қасиеттерін есептеу үшін формуланы алдын ала білу.
Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңдері
Жоспарланған қызмет сабақта Ресурстары
Сабақтың басталуы
2 мин

 

 

 

 

 

 

3 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 мин

 

 

 

 

 

 

 


Сабақтың ортасы

 

 

 

5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


15 мин

 

Сабақтың соңы
5 мин

 

 

 

 

 

Ұйымдастыру сәті.
Психологиялық көңіл-күй

Сәлем " Сәлеметсіз Бе!”
Оқушылар үлкен саусақтарынан бастап, өз көршісінің аттас саусақтарына кезек-кезек тиеді:
• тілеймін (үлкен саусақпен байланады);
• табыс (указательными);
* үлкен (орташа);
* барлық (атаусыз);
• және барлық жерде (мизинцами);
Сәлеметсіз бе! (бүкіл алақанның жанасуы)
ІІ. Теориялық материалды қайталау: "қалың" әдісі арқылы
және нәзік мәселелер" тақырыбында өткен тақырыпты тексереді.
1. 1 м тең жағы бар шаршы алаңы... (1м) тең.
2. Тең фигуралардың...(алаң) тең.
3.Бір шыңнан шығатын төртбұрыштың жақтары...(көршілес) деп аталады.
4. Қарама-қарсы жақтары параллель болатын төртбұрыш... (параллелограмм) деп аталады.
5. Барлық жақтары тең Параллелограмм деп аталады ... (ромб).
6. Екі жағы параллель, ал екеуі параллель емес төртбұрыш... (трапеция) деп аталады.
7. Егер тіктөртбұрыштың ұзындығын тіктөртбұрыштың еніне көбейтсеңіз, онда ... табамыз (тіктөртбұрыштың ауданы).
8. Трапецияның параллель емес жақтары ... (бүйірлік) деп аталады.
9. Бүйір жақтарының ортасын қосатын кесінді... (орта сызық) деп аталады.
Барлық жақтары тең тіктөртбұрыш ... (шаршы) деп аталады.
Сабақтың мақсатын қою. (оқушылар сабақтың мақсатын қояды)
ФО ауызша мадақтау
II. Тапсырмаларды шешу (топтағы жұмыс)
"Бөшкеден жасалған Заморочки".Командалар кезек бойынша" бөшкеден " геометриялық фигуралардың суреті бар парақтарды тартады (осындай дайындамаларды мұғалім алдын ала дайындаған және тақтаға бекітілген). Оқушылар командада формуланы талқылайды. Бір өкіл тақтаға шығып, осы фигураның ауданын табу үшін формулаларды жазады

 

3 "конверттен тосынсыйлар". Оқушылар формулалардың дұрыс қолданылуына тапсырмаларды шешуді тексеру керек.

 

FO табысқа баспалдақ
Тапсырмаларды ауызша шешу:
12 жағы бар шаршы бар. ( жауап: 144 см )
M жағы бар шаршы берілген .Табу оның алаңы. ( Жауап: m )
Шаршы алаңы 196 см . Оның ұзындығын табыңыз. ( Жауап: 13 см)
Дан ABCD-тіктөртбұрыш, AB= дм, CD= 16 дм ауданын Табу бұл тікбұрыш.( Жауап: 4 DM ).
Тіктөртбұрыштың бір жағы 12 ДМ тең.( Жауап: 14 DM)
ФО ауызша мақтау
ІV. Міндеттерді шешу. (оқулық бойынша - бір тапсырмадан) , білім таңдау бойынша
Оқушылар тапсырмаларды жеке шешеді.
Үлкен саусақ "ФО Стратегиясы»
Өмірлік жағдайда алған білімді қолдану. (топта жұмыс істеу)
Балалар геометриялық фигуралардың ауданы туралы алған білімдерін қайда қолдана алады деп ойлайсыз.
Барлық оқушыларға құрылысшылар рөлінде өнер көрсетуді және салынып жатқан балабақшаның едендерін төсеу бойынша жұмысты орындауды ұсынамын.
Сіздің алдыңызға осындай міндет қойылды.

Паркет плиткалары 30 см және 20 см тең ромб формасы бар. Егер бір плита 1300 теңге болса, қандай сома төлеу керек?
Шешім:
5,75 х 8 = 46 (кВ.м.)
2 = 0,03 (ш. м.))
46 : 0,03 = 1533,3 ≈ 1534 (тақта)
4) 1534 х 1300 = 1994200тенге.

Бөлмеде көлемі 1,5 м және 2 м тікбұрышты терезе бар. бұл ретте ені 0,5 м, ал ұзындығы 10 м орамдар қанша қажет? Желімнің шығыны 25м2 үшін бір қорап болса, қалың желім қанша қорап қажет?
Шешім:
(3 х 3) 4 = 36 ( кВ. м.))
1,5 х 2 = 3 (кВ.м.))
36 – 3 = 33 (кВ.м.)
0,5 х 10 = 5 (кВ.м.))
33 : 5 = 6,6 ≈ 7 ( орамасын)
33 : 25 ≈ 1, 32 ≈ 2 қорапша.
Қарапайым өмірлік жағдайды алайық: сіздің ата-аналарыңыз үйде жөндеу жұмыстарын жүргізуді шешті. Бұл ретте оларға қандай көмек көрсете алатынын ойлаңыз және айтыңыз.
V. Үй тапсырмасы
Өмірлік ахуалдан , оны шешу туралы тапсырманы құру, парақтағы есептің шарттарын ресімдеу .
VI. Сабақтың қорытындысын шығару. Рефлексия.
Біздің мақсатқа қалай жетті деп ойлайсыз?
Неге бұл тақырыптар маңызды?
Не ұнады, сабақта?
Бүгінгі сабақтың нәтижесі бойынша біздің табысқа жету сатысындағы қай жерде екеніңізді анықтаңыз (оқушылар парақшаға өз атын жазып, табысқа жету сатысына тіркейді)
Келесі сөйлемдерді толықтырыңыз:
Бүгін мен білдім(а)…
Қызықты…
Қиын…
Мен тапсырманы орындадым…
Енді мен аламын…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Геометриялық фигуралары бар банк

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Тапсырмалары бар Конверт

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ауызша

 

 

 


Оқулық 8 сынып геометрия


А4 парағындағы тапсырма
Дифференциация Бағалау
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
Жұптар мен топтарда жұмыс істеу сенімсіз балаларға материалды белсенді меңгеруге, ал табысты оқушыларға оларға көмек көрсетуге мүмкіндік береді.
Жеке жұмыс үшін түрлі деңгейдегі тапсырмаларды таңдау дифференциацияны қамтамасыз етеді
Сабақ барысында мұғалімнің формативті бағалауы-мұғалім жұмыстың орындалуын қадағалайды, ауызша түсініктеме береді. Тапсырмаларды орындау және Диалогтар кезінде бірлескен қызметке оқушыларды қатыстыруды бақылау жолымен бағалау.
Критерийлері берілген тапсырманы орындау кезінде сәйкестігін анықтау. Жұмысты орындағаннан және таныстырғаннан кейін өзара баға беру.
Оқушылардың жеке жұмысын мұғалімнің бағалауы. Сабақта қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтау.
Қызметті ауыстыруды ұйымдастыру және оқушылардың әрбір қызмет түріне уақытты тиімді бөлу.
Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес тапсырмаларды іріктеу.
Сабақ бойынша Рефлексия
Сабақтың мақсаты / мақсаты шынайы болды ма?
Барлық оқушылар ҚО-ға жетті ме?
Егер жоқ болса, неге?
Сабақта дифференциация дұрыс өткізілді ма?
Сабақтың уақытша кезеңдері өтті ма?
Сабақтың жоспарынан қандай ауытқулар болды және неге?
Жалпы баға
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті (оқыту және оқу туралы ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақтың жақсаруына не ықпал етуі мүмкін (оқыту және оқыту туралы ойланыңыз)?
1:
2:
Мен сабақ кезінде сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиындықтары туралы не анықтадым, келесі сабақтарға назар аудару қажет?

Просмотров: 523


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст