Викторина "жануарлар әлемінде»
Мақсаты: балалардың жануарлар әлемі туралы білімдерін жинақтау және кеңейту.
Міндеттер:
* ойын түрінде оқушылардың жануарлар туралы білімдерін жинақтау;
* жануарлар әлемінде бағдарлай білуді тексеру;
* оқушыларды жануарлар туралы қызықты фактілермен таныстыру.
* жануарларға деген махаббат пен қызығушылықты дарыту.
Ойын барысы:
Мұғалім: бүгін біз "жануарлар әлемінде"зияткерлік ойынына жиналдық. Біздің іс-шарамыз әдеттегідей емес, бізде 3 команда жарысады. (Командалар мен капитандарды ұсыну.) Әрбір конкурс бағаланады. Әрбір дұрыс жауап үшін-1 балл. Ең көп ұпай жинаған Команда жеңіске жетті.
Жаттығудан бастайық.
Сергіту сәті:
1.Біздің ормандарымызда мекендейтін құстың жұмыртқасы жоқ па? (Кукушка)
2.Ағаштар не салады? (Бөгеттер)
3.Әр қыста бұлан жоғалту керек, бірақ көктем келгенде бұл қайтадан пайда болады? (Мүйіз)
4.Қалай аталады жәндік ұзын лапками, скользящее бойынша айдынындағы суды? (Водомерка)
5.Қыста қандай құс балапандарды шығарады? (Клет)
6.Болашақта кім болады? (Бақа)
7.Қандай орман тұрғыны ағаштарда саңырауқұлақтарды кептіреді? (Ақуыз)
8.Бұл кішкентай жәндіктер - паразит жәндіктер арасында секіру чемпионы, Бұл кім? (Блоха)
9.Қандай құс орман барабаны деп аталады? (Арқан)
10.Қыста кірпі не істейді? (Ұйқы)
11.Өте жағымсыз иіспен өзін және өз ұрпағын кім қорғайды? (Скунс)
12.Аусылдардың қайсысы бояуын өзгертіп, қорғалады? (Хамелеон)
1 Конкурс "сипаттама бойынша біл".
Мұғалім: әр команда жануарды сипаттау бойынша білуі керек.
1.Ақуызға ұқсас, бірақ үлкен қаптары бар көлемі аз, арқасы бес бойлық, анық жазылған қара жолақтар бар.(Бурундук)
2.Ұзын және ауыр басы жалпақ мүйіздері бар, аяқтары жұқа және ұзын, ал құйрығы қысқа, биік төбесінде шағын горб.(Бұлан)
3.Көзі соқыр, ұзын тырнақтары бар күшті алдыңғы аяқтар, денесіне қысылған қалың барқыт қара тері, ұзын мұрын, өте қысқа құйрық.(Крот)
2 "Кроссворд"Сайысы.
Мұғалім: командалар кроссвордтағы жануарлардың бес атауын табу керек. Бірінші тапсырманы орындаған Команда 3 балл, екінші – 2 балл, үшінші – 1 балл алады.
Конкурс 3 "Пошта жәшігі".
Мұғалім: Балалар, біздің мекенжайымызға 3 хат келді,оларды кім жазды?
1 хат.
"Менің басымда қара қалпақ, арқасы, қанаттары мен құйрығы қара, ал кеудесі ашық-сары, сары кеудесі бар. Жазда мен ұн, құрт, ал қыста тамақтанамын, барлығын жеймін: әр түрлі дәндер, нан үгінділері, пісірілген көкөністер. Бірақ мен әсіресе тұзсыз майды жақсы көремін. Мен кім деп ойладым?"(Көк)
2 хат.
"Аңдар жаудан кім құтқарылады, кім қар астында жасырады, кім түнде. Ал мен ештеңе істей алмаймын. Менің жауларым толық-толық. Және де мен өмір сүремін. Мені мұрын, нәзік құлақ, тез аяқтар мен аяқ киімсіз. Менің көзім "қиғаш" - оларды тек алға және жағынан ғана емес, тіпті сәл артқа да көремін. Құлақ барлық жаққа бұрылады. Күзде мен линяю: сұрның орнына қар-ақ жүн өседі. Мен түнде тамақтандым - сондықтан қауіпсіз-ағаш бұтақтары, олардың сабақтары бар қабығы. Мен кім деп ойладым?"(Қоян)
3 хат.
"Мен аз ғана аңмын, әр адам мені біледі, бірақ бұл ретте мен түрмеден аң аулайтын типтік жыртқышпын. Үнсіз, жасырын, шусыз қозғалатын аң. Мен сағат бойы есту арқылы бақылай аламын. Бірақ, егер өндіру сырғып кетсе, онда мен оны қудаламаймын. Олжаны ұстап, ұстап тұру үшін өткір тырнақтарды қолданамын. Олардың көмегімен ағаштарға лазаю. Мен кім деп ойладым?"(Мысық)
4 "Әдеби"Сайысы.
Мұғалім: командалар аттарында жануар кездесетін әдеби шығармаларды еске түсіруі керек, мысалы, "Царевна-лягушка". Ең көп шығарма деп аталатын Команда 3 балл, орташа – 2 балл, аз – 1 балл алады.
5 "Ребустар"Сайысы.
Мұғалім: Балалар, сіз ребустар бар карточкаларды аласыз. Бірінші тапсырманы орындаған Команда 3 балл, екінші – 2 балл, үшінші – 1 балл алады.
6 "кімнің дауысы?».
Мұғалім: Жануарлар шығаратын дыбыстар бойынша Сіз бұл дауысты шешуіңіз керек. Жануарлардың көп санын білетін Команда 3 ұпай, орташа – 2 ұпай, аз – 1 ұпай алады.
7 "жұмбақ Жануарлар"сайысы.
Мұғалім: жануарлардың атауын анықтаңыз.
1 команда: лонс, кдокорил, екугнру, борвоей, локв.
2 команда: льдоша, девьдем, гонорос, абекл, нифли
3 командасы: еноль, слиус, теон, шаугкял, олсь.
Конкурс 8 "жануарларды табыңыз".
Мұғалім: бұл суретте суретші 20 түрлі жануарлардың контурын бейнеледі. Оларды табыңыз. Бірінші тапсырманы орындаған Команда 3 балл, екінші – 2 балл, үшінші – 1 балл алады.
Мұғалім: біздің ойын соңына жетті. Қорытынды жасау уақыты келді.
Байқау қорытындысын шығару. Жеңімпаздарды марапаттау рәсімі өтті.