«Ақмола облысы білім басқармасының Бұланды ауданы білім бөлімі Иванковка ауылының негізгі орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
 Коммунальное государственное учреждение «Основная средняя школа села Иванковка отдела образования по  Буландынскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Өзін-өзі тану сабағы 2-сынып

02.10.2020

№ 5-6 қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
Күні: Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 2 қатысушылардың саны:
жоқ:
Сабақ тақырыбы білім саған жол ашады
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме):
Білімнің құндылығы. Өмір таным көзі ретінде. Оқытудағы жауапкершілік. Мұғалім тәлімгер және дос ретінде.
Сабақ түрі * жаңа материалмен танысу сабағы
Сабақтың мақсаты балаларды өзін-өзі тану пәнінің мазмұнымен қысқаша таныстыру.
өзін-өзі тану пәніне қызығушылықты арттыру үшін тақырыптық бөлімдердің мазмұнын ашу
Критерий бағалау Білім және түсіну:
өзін-өзі тану пәнінің мазмұнымен қысқаша танысу.
өзін-өзі тану пәніне қызығушылықты арттыру үшін тақырыптық бөлімдердің мазмұнын ашу әр адам үшін отбасылық ошақтың маңыздылығын ашу;
* ; Сыни ойлау:
Өз идеяларын плакаттағы схема түрінде көрсетіңіз. Содан кейін студенттер басқа плакаттармен жұмыс жасау, өз пікірлерін білдіру және идеяларын дамыту арқылы басқалардың идеяларын толықтырады;

Құндылықтарды тәрбиелеу сабақта құрметтеуді қалыптастыру мыналарды қамтиды:
уақытты дұрыс ұйымдастыруға;
топта, топта жұмыс істей білу, өзгелердің пікірін құрметтеу және өз міндеттері үшін басқалар алдындағы жауапкершілікті түсіну, бұл тұлғааралық құзыреттілікті дамытуға мүмкіндік береді  ;
басқалардың мәселелерін көру және түсіну, әр адамның пікірін ескеру және әр идеяны бағалау мүмкіндігі.;
Пәнаралық байланыстар жаратылыстану және музыка
Акт бейнефильмдерін пайдалану дағдылары, презентация
Алдын ала Білім
Ғылыми жаңалықтардың шешуші рөлін және олардың адамның күнделікті өміріне әсерін, ақпарат көздерінің түрлері мен зерттеу әдістерін біледі: байқау және эксперимент.
Олар эксперимент жоспарын құра алады, сыртқы әлемді бақылайды және диаграмма түрінде жасалған жоспарға эксперимент нәтижелерін жаза алады, қорытынды жасай алады..

Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері сабақтың жоспарланған қызметі ресурстар
Сабақтың басталуы Орг сәті:
Орг.сәт. Оң көзқарас.
Өлең Ы. Алтынсарин
Сіз оқыған кезде бала боласыз,
Онда білім толық қараңғылық ортасында
Жеңіл шамдар сізге жол ашады,
Болмақ явью барлық сенің арманың.
Келіңіздер, балалар, біз үйренуді бастаймыз және білімімізді аламыз жарқын жіптер мәңгі ризашылық жадымызда тоқамыз!
Оқығаннан кейін балаларға "білім жолды қалай жарықтандырады?». Балалардың жауаптарын қорытындылай келе, білімнің түсініксіз - түсінікті, қол жетімді емес - қол жетімді болатынына, сонымен қатар өмірді қызықты ететініне назар аударылады.Үй тапсырмасын тексеру
1. Позитивті мәлімдеме (дәйексөз).
Мұғалім балалардың назарын сабақтың дәйексөзіне аударады:
Біз білгенімізше жасай аламыз. Знание - сила.
Ф. Бэкон
* Сіз бұл даналықты қалай түсіндіңіз? https://www.pinterest.com/explore/matter-activities/

Балалардың отбасындағы махаббат пен келісім туралы түсініктерін кеңейту
Сабақтың ортасы жұппен жұмыс:

Мұғалім "Хан мен Жиренше"қазақ халық ертегісін тыңдауды ұсынады.
Бірде хан сүйікті көліне аң аулауға кетті. Онда ол қамыстың мүлдем жоқтығына таң қалып, Жиреншедегі бұл құбылыстың себебі туралы сұрады. Жиренше мұнда өте сирек жаңбыр жауады, сондықтан қамыс өспейді деп жауап берді.
- Жаңбыр мұнда ештеңе жоқ, - деді хан. - Қамыс жоғарыдан су іше ме? Ол тамырдан ішеді, белі суда тұрады.
- Егер аспаннан жаңбыр жауып тұрса, - деді Жиринше, - ол қамыстың жоғарғы жағына түсіп, ағын сабақтың үстінен ағып кетеді, сондықтан қамыс көптеген жапырақтарды ерітіп, қалың болады.
Ертегіні талдау келесі сұрақтар бойынша жүргізіледі:
* Жиренше бұл көлде қамыс неге өспейтінін қайдан білді деп ойлайсыз?
* Сіз қандай табиғат бақылауларымен бөлісе аласыз?
Осы сұрақтарға жауап бере отырып, студенттер сабақтың тақырыбын түсіну үшін маңызды қорытынды жасай алады: адам тек мектепте ғана емес, сонымен бірге табиғатты да біледі.
1. Шығармашылық қызмет, топтық жұмыс.
Жаттығу. Мұғалім ұсыныстарды жалғастыруды ұсынады: сіз қызығушылық танытуыңыз керек... (көп нәрсені білу және түсіну). Көп нәрсені білу және түсіну үшін сізге қажет... (жақсы оқу).
* Сізге қандай тапсырмалар және қандай пәндер ұнайды?
* Сіз құлықсыз не істейсіз? Неліктен?
* Барлық тапсырмаларды аң аулау үшін не істеу керек екенін ойлаңыз.
Махаббат пен Алпамыстың жақсы кеңестері:
Балалар, көбірек білу үшін есіңізде болсын:
* өзіңізге жиі сұрақ қойыңыз: "неге?", "қалай?", "қайда?", "не үшін?»;
* сабақтарда, кітаптарда жауап іздеңіз, үлкендерден сұраңыз;
* айналаңыздағы әлемді бақылаңыз;
• өз жүрегіңді тыңдау.
Кілттер " шығармашылық қызметі
Мұғалім балаларды тақырыптық блоктардың мазмұнымен таныстыратын бірнеше жаттығуларды орындауды ұсынады. Әр жаттығуды орындағаннан кейін балаларға кілт беріледі.


"Өзіме жол" жаттығуы.
Балалар сөздерді таңдайды, өз таңдауын түсіндіреді және карточкалардың көмегімен жол жасайды (картаның өлшемі 20Х40 см). Карточкаларға жазылған сөздер: құрмет, ашу, іздеу, таным, достық, ізгілік, қуаныш, ілім, білім, қызығушылық, еңбекқорлық, өтірік, жалқаулық, қызғаныш, мақсаттылық, табандылық, шыдамдылық, адалдық, батылдық, тәжірибе және т. б.

"Қарым-қатынас алауын жағыңыз"жаттығуы.
Мұғалім балаларға қарым-қатынаста олардың әрқайсысы маңызды деп ойлауды ұсынады. Бұл жаттығуды орындау үшін "Аяқталмаған сөйлем"әдісін қолдану ұсынылады. Мысалы, " Мен үшін қарым-қатынаста маңызды... (олар алдамайды, мұқият тыңдайды, үзбейді, қызықты айтады, Мен жаңа нәрселерді білемін және т. б.)»
Оқушы сөйлемді аяқтап, тақтаға "жалын тілін" бекітеді. Нәтижесінде байланыстың символдық алауы "жанады".
Қорытындылай келе, мұғалім қарым-қатынас әр адамға қажет дейді. Ол қиын уақытта көмектеседі, жылытады, қолдайды. Сондықтан қарым-қатынасты үйрену маңызды және қажет. Қарым-қатынас өнері "қарым-қатынасты үйрену" деп аталатын бөлімге арналған»

"Жақсы адамның қасиеттері" жаттығуы.
Мұғалім нағыз адамның маңызды және құнды қасиеттерін атауды ұсынады.
Бұл тапсырманы орындау үшін студенттер топтарға бөлінеді. Балалар талқылайды, құнды қасиеттерді анықтайды. Әрбір сапа адамның кішкентай фигурасына жазылады және оларды адамның үлкен фигурасына бекітеді.

Жаттығу " бұл әлем қандай әдемі! »
Бұл жаттығуды орындау үшін табиғат пен адамдар бейнеленген сурет таңдалады.
Сурет бөліктерге бөлінеді (топтағы балалар саны бойынша). Оқушылар суретті бөліктерден жинайды және оны қарап, олардың көзқарасы бойынша Өзін-өзі тану сабақтарында оқитынын айтады.

Фразаны Жинау "жаттығуы»
Әр кілтте сөз жазылған. Мұғалім балаларға осы сөздерден жақсы адам болу жолындағы алғашқы қадам туралы сөз сөйлеуді ұсынады.

Топтық ән айту.
Сабақ-ғажайыптар
Л.М. Садовскиймен бірге. Р. Бойко
Теңіз және елдің ескі мектеп картасы бойынша жер үсті партасында
біз алысқа барамыз.
Мұзжарғышта Антарктидадан қатты дауыл арқылы
Арктику Бесстрашно поплывем.
Қайырмасы:
Сабақтарда,
Сабақтарда ғажайыптар болады:
Бізге өзен, таулар мен ормандардың құпиялары айтылады!
Жер қойнауы ызылдаған,
Сұр тундра ұйықтап жатыр,
Бізді Отанымыздың кеңдігі - сүйікті жер күтеді.
Ұмытылған қорғандар,
Алыс құпиялар өздерін шақырады және бізді мазақ етеді, - көріңіз,
жұмбақты!
Қайырмасы.
Ал нақты ғылымдарда біз скучно есікті ашамыз,
Керемет формуланың жолында біз сақтаймыз.
Жол жұлдыздарына дейін ашамыз,
Біз оларды тексеріп, игереміз және жақын арада оларды картаға түсіреміз,
Жер сияқты, біз қолданамыз. өзін-өзі тану елінің картасы, Ұлы данагөйдің суреті, 4 кілттің макеттері, хат жазылған конверт, сөздері бар карточкалар жиынтығы, адамның үлкен және кіші фигуралары, сурет

 


Бұл тапсырма ақпаратты салыстыру, өңдеу сияқты дағдыларды бағалауға мүмкіндік береді.
Жұптасып жұмыс істеу:


Сабақтың соңы
Шығармашылық қызмет, топтық жұмыс.
Сынып топтарға бөлінеді (әртүрлі әдістерді қолдануға болады).
Топтарға маркерлер, таза парақтар және келесі тапсырмалар беріледі: 1-Тапсырма. Мағынасы сізге түсініксіз сөздерді оқып, астын сызыңыз.
Бұл сөздердің түсіндірмесін түсіндірме сөздіктерден табыңыз.

Жүректен жүрекке "шеңбер»
Балалар шеңбер құрып, хормен сөйлейді:
Ұшу, ұшу, лепесток,
Батыс пен Шығыс арқылы,
Солтүстік арқылы, Оңтүстік арқылы,
Шеңбер жасау арқылы оралыңыз,
Тек сіз жерге қол тигізесіз,
Менің ойымша, олар болды.
Жапырақшаны бейнелейтін балалардың бірі топтан шыққан кез-келген балаға ұшып кетеді. "Мен сізге... батыл, ақылды, сенімді, мейірімді және т.б. болуды тілеймін (жақсы адамның қасиеттері тізімделеді). Ал ол, өз кезегінде, келесі сыныптасына ұшады және т. б.


Сабақта мен жұмыс істедім ...........................................себебі..........................
Мен сабақта өз жұмысыммен ............................................. Сабақ үшін мен ................................................
Менің көңіл-күй ........................................,
Сабақ материалы мен үшін болды..................................................
Үй тапсырмасы

Саралау-сіз қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлап отырсыз? Неғұрлым қабілетті студенттердің алдына қандай міндеттер қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау-оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


Барлық оқушылар: зерттеу мәселесі бойынша қорытынды жасайды;
Оқушылардың көпшілігі:
физикалық және химиялық құбылыстарды өзара ажыратады;
физикалық және химиялық құбылыстарды салыстырады;
Кейбір студенттер: * физикалық және химиялық құбылыстарды эмпирикалық түрде дәлелдейді;
№1 ғылыми тұрғыдан қорытынды талдайды, талқылайды және тұжырымдайды өзара бағалау
№2 ұғыну
№ 3 мұғалімнің бағалауы
№4 мұғалімнің Денсаулық сақтау технологияларын бағалауы.
Ережелері қауіпсіздік техникасы:
Спиртпен, сірке қышқылының ерітіндісімен жұмыс істеу кезінде сақтық шараларын сақтау керек (зертханалық жұмыстарға арналған халаттар, көзілдірік, қолғап кию керек)
Оқушылардың жас ерекшеліктерін және зертханалық жағдайда темір сульфидін алу реакциясының қауіптілігін ескере отырып, тәжірибені іс жүзінде жүргізіңіз!

Сабақ бойынша Рефлексия:

Жалпы бағалау
Каки

Просмотров: 663


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст