КСП Көркем еңбек 1 сынып
Тақырып: "барлығы мен туралы»
Мектеп: "Иванков НМ" КММ»
Күні: "_08___"___10_________2020___г.
Мұғалімнің аты-жөні: Кравченок Н. А.
Сыныбы: 1 "_ _ _ _ " сыныбы. Қатысушылар саны: 6
жоқ:-
Сабақтың тақырыбы: нүкте, сызық және пішін
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме):
1.1.1.1
Қоршаған әлемнің кейбір ерекшеліктерін, таныс бейнелер мен пішіндерді (сызық, түс, пішін, құрылым)
Сабақтың мақсаты: визуалды есте сақтау мен байқауды дамыту, әртүрлі формалар мен түс қатынастарын талдай білу және оларды адамның сыртқы келбетімен салыстыру.
Оқушылар табысқа жетудің критерийлерін біледі:
Негізгі формалар қандай көрінеді және аталады - шеңбер, үшбұрыш, сопақ және тіктөртбұрыш. Қандай нысанды адамдар мен қасиеттері адам. Адамның сыртқы келбетінде қандай түс айырмашылықтары бар.
Оқушылар үйренеді:
Әр түрлі формалар туралы білімді қолданыңыз және оларды портретті жасауда қолданыңыз. Анықтау айырмашылықтар түсте тұлғалар, көз, шаш, барлық ұлтты адам. Білімді практикада қолдану.
Оқушылар үшін шығармашылық міндет:
адамның сыртқы келбетін сипаттаңыз, оның бет-әлпетін, ерекшеліктерін және түс қатынастарын сипаттаңыз. С. 18, 19 оқулықтағы сұрақтарға жауап беріңіз. Оқушыларға арналған шығармашылық тапсырма: № 1 жұмыс дәптерінің 7-9 б. тапсырмаларын орындау.
Дағдыландыру
"Мәңгілік ел" ұлттық идеясына негізделген құндылықтар: қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік; құрмет; ынтымақтастық; Еңбек және шығармашылық; ашықтық; өмір бойы білім алу.
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңдері сабаққа жоспарланған іс-шаралар
Ресурстар
Сабақтың басталуы " бізді қоршап тұрған әлемде көптеген түрлі сызықтар бар. Айналаңызға қараңыз - міне, еденді қабырғалардан, қабырғаларды төбеден бөлетін сызықтар: олар түзу, айқын және терезенің сыртында иілген бұтақтар сызықтары бар ағаштар. Егер біз ағаштардағы жапырақтарды қарастыратын болсақ, онда оларды қоршап тұрған сызықтар бір - бірінен өте өзгеше екенін көреміз (Сіз бірнеше түрлі жапырақтарды-емен, үйеңкі, қарағашты көрсете аласыз). Аспандағы бұлттар таңғажайып орамалы сызықпен шектеседі, таулардың шыңдарын айқын сызады. Суретші қарындашпен және киізден жасалған қаламмен әр түрлі сызықтар сала алады. Сызықтар әр түрлі сипатта болуы мүмкін және көп нәрсені айта алады. Мысалы, Мен бүгін өте жақсы көңіл - күйім бар екенін айтамын-бұл көңілді, қуанышты. Бұл-қағаз парағында немесе тақтада мұғалім өткір сынған сызық сызады. Сіздің ойыңызша, мен көңіл-күйімді сызықпен қалай дұрыс суреттедім?"Балалармен желінің сипаты талқылануда-ол өткір, сынған, көзқарас ол қалыптастырған өткір бұрыштарға жабысып тұрғандай.
Балалар мүмкіндігінше көп анықтама берсін (тікенді, қылшық, Тәкаппар, мылжың). Ақыр соңында, сызылған сызық мұғалім айтқан көңіл-күйге сәйкес келмейді деген қорытынды жасалады.
"Егер Мен өте мейірімді және сабырлы екенімді айтсам және оны өткір, қатты сызықпен суреттесем, маған сенесіз бе?"Содан кейін келесі сурет салынып, қайтадан талқыланады. Талқылау нәтижесінде балалар аталған көңіл-күй мен мінезге сәйкес келетін сызықты таңдап, сызық кейіпкер туралы, көңіл-күй туралы не айта алады деген қорытынды жасайды. "Егер біз әртүрлі жолдармен ағаштар салсақ, олар әртүрлі сипатта болады, егер үй немесе көбелек немесе басқа нәрсе болса, онда сызықтың сипатына байланысты кескіннің табиғаты да өзгереді". Түсіндірмені графикалық репродукцияларды көрсету арқылы қолдау керек, балаларды жұмысты талқылауға қосу керек. Репродукцияларға жауап беру керек негізгі сұрақтар, сызықтың сипаты қандай, көңіл-күйі қандай және бұл бүкіл жұмыстың сипатына қалай әсер етеді.
Жұмыс материалдары
Түрлі-түсті фло-шеберлер немесе түрлі-түсті қарындаштар, түрлі-түсті балауыз қарындаштар, № 1 Жұмыс дәптері болуы мүмкін.
Жетістік критерийлері мұғалімнің сұрақтарына жауап береді.
Қорытынды. Сызық-суретшінің өте үлкен көмекшісі-оған сызбаларды мәнерлі етуге көмектеседі.
Сабақтың ортасы
Бұл сабақта мұғалім балаларды "форма" ұғымымен таныстыруы керек, оның қалай қалыптасатынын, қандай формалар бар екенін түсіндіруі керек. Содан кейін сіз түске жүгініп, студенттерге адамдардың терісі, көзі, шашы әртүрлі болуы мүмкін екенін айтып, көрсетуіңіз керек. Мұғалім бұл ақпаратты әртүрлі нәсілдердегі адамдардың айырмашылықтары туралы әңгімемен толықтыра алады. Сюжетті әйгілі суретшілердің фотосуреттері мен портреттерінің репродукцияларымен бірге алып жүру керек. Әр түрлі портреттерді қарастырып, студенттермен бірге портреттерде қандай пішін бар, олардың терісі қандай түсті және т. б. Бет әлпеті мен түс схемасы бар портреттерді таңдаған жөн. Сіз оқулықтағы суреттерді 18-19 б. қолдана аласыз және оларды талқылай аласыз. Оқушылар сыртқы келбеттің даралығы көптеген параметрлерден тұратынын және негізгі параметрлердің бірі форма екенін түсінуі керек.
"Қолмен сурет салу"презентациясын көрсету.
- Суреттер не көмегімен жасалды? (жет)
- Қандай суреттер шықты? (гүлдер, құс, күн, шөп)
Белсенді жұмыс түрлері:
Астам кішкентай эксперименттер:
Оқушыларға қауіпсіздік техникасы туралы ескертемін. Бояумен қалай жұмыс істеу керектігін түсіндіремін:
- Балалар, мұқият жұмыс істеу керек, өзіңізді және сыныптастарыңызды ластамаңыз;
- Қолыңызды жиі жуыңыз;
- Бір-біріне кедергі жасамаңыз.
Оқушылар бірнеше алақан басып шығару мүмкіндігі болу үшін А2 форматтарында сырғымалы бояумен жұмыс істейді. Тапсырманы орындау кезеңдері (эсперимент):
* әр түрлі бояуларды қолдана отырып, алақандарыңызды қағазға басып шығарыңыз;
* саусақ іздері мен саусақ іздерін, алақан жиегін, тырнақтарды жасаңыз.
Оқулық, Б.16-19, дәптер №1 Б. 6-9. Әр түрлі дәуірлер мен елдердің әйгілі Ху-догтарының портреттері, бет-әлпеті, ерекшеліктері мен түрлі-түсті сипаттамалары бар.
Жетістік критерийлері оқушылар формамен танысты, оның қандай болуы мүмкін екенін білді, нақты формаларды адамдардың бет-бейнесімен салыстыруды үйренді. Пішіні мен түсі адамның сыртқы келбетін сипаттайтын маңызды элементтер екенін білдік.
Сабақтың соңы
7-9 б. ТТ тапсырмаларды орындайды.
"Табыс кезеңдері". Оқушылар баспалдақтағы орнын стикерлердің көмегімен анықтайды. Масштаб 1-ден 4-ке дейін.
- Ойлан және "баспалдақта" көрсет: сабақта бәрі болды ма?
-егер өте қиын болса және сен сабақ тапсырмасын орындай алмасаң-өз стикеріңді "1"санына бекіт.
-егер қиын болса, бірақ тапсырманы орындаса - " 2 " Саны.
- егер утебя бәрі ойдағыдай болса және сен бояулармен қалай жұмыс істеуге болатынын түсінсең - " 3 " саны.
-- егер саған оңай болса - " 4 " саны.
Табысқа жету критерийлері адамның сыртқы келбетін сипаттайды, оның бет-әлпетін, ерекшеліктерін және түс қатынастарын сипаттайды.
Саралау
Сіз қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлап отырсыз? Неғұрлым қабілетті студенттердің алдына қандай міндеттер қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау
Оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында білгендерін бағалау үшін қолданатын әдістерді жазу үшін пайдаланыңыз. Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
Денсаулық сақтау технологиялары.
Қолданылатын физикалық минуттар және белсенді қызмет түрлері.
Оқушыларға алақан іздері арқылы келесі бейнелердің бірін жасайды: түрлі ағаштар (пальмалар, шыршалар), жар-құс. Мұғалім ең сәтті жұмыстарды атап өтеді. Сіз балалардың назарын аудара аласыз, осылайша сіз әртүрлі мерекелер мен күндерге өте қызықты құттықтау хаттарын жасай аласыз. Сабақтың соңында балалар өздерінің шығармашылық қоржынына қандай жаңа білім мен дағдыларды салды деген сұраққа жауап беруі керек.
Гимназиясындағы сергіту сәті
Біз шаршадық, отырдық,
Біз жылынғымыз келді.
Біз дәптерлерді қойдық, бір қолымыз жоғары, екіншісі төмен,
Барлығы зарядтауға кірісті. қолды өзгерту.
Содан кейін олар қабырғаға қарады,
Онда бұл поглядели.
Оңға, солға, бұрылуға, денені бұруға.
Содан кейін керісінше.
Скваттар басталады, Скваттар.
Аяқтар аяғына дейін бүгіледі.
Жоғары және төмен, жоғары және төмен,
Приземистые торопись!
Соңғы рет отырдық.
Ал енді партаға отырдық. Балалар өз орындарына отырады.