Пән: әлемді тану
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: 2. Менің отбасым және достарым
Мектеп: Иванков негізгі мектебі
Күні: 15.10.2020 ж. Мұғалімнің аты-жөні: Шнайдер А. Г.
Сынып: 2
Қатысқандар саны: 3 қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы Менің құқықтарым мен міндеттерім
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 2.1.5.1 өз өмірінің мысалдары негізінде құқықтар, міндеттер мен жауапкершілікті ажырата білу
Сабақтың мақсаты барлық оқушылар өз өмірлеріндегі мысалдар негізінде құқықтар, міндеттер мен жауапкершілікті ажырата алады;
Көптеген студенттер: құқықтардың міндеттерден қалай ерекшеленетінін талдай алады; жауапкершіліктің Өмір үшін маңыздылығын түсінеді;
Кейбір студенттер: өмірлік жағдайдағы Тараптардың құқықтары мен міндеттерін өз бетінше тұжырымдай алады.
Жетістікке жету критерийлері оқушылар өз өмірлерінен алынған мысалдар негізінде баланың құқықтарын сақтау және бұзу мысалдарын келтіреді.
Тілдік мақсаттар тақырыпқа тән Лексика және терминология диалог/жазуға арналған пайдалы фразалар жиынтығы
Балалардың құқықтары, міндеттері, жауапкершілігі, Конституция, балалардың құқықтары туралы Конвенция. Конституция-мемлекеттің негізгі заңы, жоғары заңдық күші бар ерекше нормативтік акт. Конвенция-Балалардың құқықтарын анықтайтын халықаралық құқықтық құжат.
Міндеттеме-бұл біреуге жүктелген және орындау үшін сөзсіз белгілі бір іс-қимыл шеңбері.
"Мәңгілік ел" ұлттық идеясына негізделген құндылықтарды дарыту: қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік; құрмет; ынтымақтастық; Еңбек және шығармашылық; ашықтық; өмір бойы білім алу.
Пәнаралық байланыстар" орыс тілі мен әдебиеті " тыңдау және сөйлеу дағдыларын пайдалану;"Өзін-өзі тану".
АКТ пайдалану дағдылары бұл сабақта оқушылар АКТ пайдаланбайды.
Алдын-ала Білім оқушылар баланың құқықтары туралы кейбір білімге ие.
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері сабақтың жоспарланған қызметі ресурстар
Сабақтың басталуы
2 мин. балалар, сіз кішкентай тұқым екеніңізді елестетіп көріңіз (балалар отырады және бастарын қолдарымен жабады). Бағбан тұқымға өте мұқият қарайды, оны суарады, оған қамқорлық жасайды. (Мұғалім балалардың басын сипап жүреді.) Күннің алғашқы сәулелерімен тұқым баяу өсе бастайды, алғашқы жапырақтары пайда болады (балалар қолдарын көтеріп, созады). Сабағы өседі (балалар созылып, иықтарын түзетеді). Міне, қуанышты сәт келеді, әдемі гүл пайда болады (балалар қолдарын көтеріп, гүлденген жапырақшаларын көрсетеді). Гүл хорошеет (балалар екеуі де жымың қағады). Ол жарыққа, күнге дейін созылады (музыка аяқталады). http://zk.fm/artist/1947259
Сабақтың ортасы
1 мин
3 мин.
3 мин.
1 мин.
3 мин.
3 мин.
5 мин.
3 мин.
2 мин.
3 мин.
1 мин.
4 мин.
2 мин.
2 мин.
(К) проблемалық жағдайды белгілеу. Мақсат қою.
Бүгін біз құқықтар мен міндеттер сияқты ұғымдар туралы сөйлесетін боламыз.
- Балалар, сіз қалай ойлайсыз, құқықтар не үшін қажет? Балалардың құқықтары бар ма? Балалардың қандай құқықтары бар? Олар қайда жазылған?
Оқулықтағы мәтінді оқу 18-бет.
Мемлекет басшысы кім?
Президентті кім сайлайды?
Не деген заң?
Елдің Негізгі Заңы қалай аталады?
Конституцияда не жазылған?
Құқықтар дегеніміз не?
Міндеттер дегеніміз не?
Кім азамат деп аталады?
Жаңа сөздермен танысу.
Екінші бөлімді оқу 19 бет
Оқулықтағы мәселелерді талқылау
- Бүгін сабақта біз мұны білуіміз керек.
(К) Презентация.
Топтарға бөлу: балаларға суреттің бөліктері беріледі, оларды жинау керек. Осылайша олар топтарға бөлінеді.
Топтардағы жұмыс.
Әр топ тапсырмалары бар картаны алады.
1 топқа арналған тапсырмалары бар Карточка. "Аленушка апа және Иванушка ағасы"ертегісінің негізінде.
1. Осы ертегідегі сиқыршы бұзған құқықты таңдаңыз:
* өмір сүру құқығы;
* білім алу құқығы;
* мүлікке иелік ету құқығы.
2. Осы ертегіде кімнің құқықтары бұзылғанын айтыңыз.
2 топқа арналған тапсырмалары бар Карточка. "Түлкі мен қоян"ертегісінің желісі бойынша.
1. Бұзылуы суретте көрсетілген құқықты таңдаңыз:
* өмір сүру құқығы;
* тұрғын үйге қол сұқпаушылық құқығы;
* еңбек құқығы;
* әділ сот құқығы.
2. Қоянды кім қорғап, оған құқығын қалпына келтіруге көмектескенін айтыңыз.
3 топқа арналған тапсырмалары бар Карточка. "Лягушка-саяхатшы"ертегісінің желісі бойынша.
* Бақа пайдаланған құқықты таңдаңыз:
* еркін жүріп-тұру құқығы;
* тұрғын үйге қол сұқпаушылық құқығы;
* білім алу құқығы;
* еңбек құқығы.
1. Бақа қозғалу еркіндігіне құқығын қолдана отырып, қаншалықты алыс жүре алады:
* батпақ шегінде;
* ел шегінде;
* шектеусіз.
Талқылаудан кейін оқушылардың жауаптары тыңдалады.
Жұптасып жұмыс істеу.
(П) кластер құру.
- Балалар, жұмыс нәтижелі және жылдам болуы үшін жұппен қалай жұмыс істеу керектігін есіңізде ме?
Жұпта талқылаңыз және балалардың құқықтарын атаңыз.
(П) оқушылар жұпта Балалардың құқықтарын талқылайды, еске алады және атайды.
(К) мұғалім сыныппен бірге құқықтарды жазады.
ФО бағдаршам.
Әр оқушыда бағдаршамның үш түсті карточкалары бар. Оқушылардан олардың түсінуін немесе материалды түсінбеуін білдіретін сигналдарды карточкалармен көрсетуді сұраймын, содан кейін оқушылардан сұрақтарға жауап беруді сұраймын: жасыл карточкаларды көтерген оқушыларға (барлығы түсінді) – - сіз не түсіндіңіз? Сары немесе қызыл карточкаларды көтерген оқушыларға: - сізге не түсініксіз?
Физминутка.
(К) "құқық тану елі бойынша саяхат" дидактикалық ойыны»
Біз қиялды қосып, ертегі кейіпкерлерімен кездесуге бел будық. Ашыңыз глазки! Енді кейіпкерлер сізге жауап беру керек сұрақтар қояды.
Балалар тақтаға жақындап, ертегі кейіпкері бар суретті таңдайды. Оқыңыз және сұраққа жауап беріңіз.
Оқушыларға сұрақтар:
1. Ертегідегі әйелдердің қайсысы сыпырғышта еркін қозғалу құқығына ие болды? (Баба-яга.)
2. Сыйақы үшін бостандық пен еркін жұмыс құқығын кім және қандай ертегіде бұзды, қуыршақтарды құлдықта ұстады? (Қарабас-Барабас, " Пиноккионың Оқиғалары»)
3. "Нан-тоқаш" ертегісінде кейіпкер бірнеше рет оның өміріне қол сұғуға, жеуге қауіп төндірді? ("Колобок".)
4. Қандай ертегілерде жеке басына қол сұғылмау құқығы бұзылған? ("Үш шошқа»)
5. Қандай ертегіде үйге қол сұғылмау құқығы бұзылған? ("Қасқыр мен жеті бала", "Түлкі мен қоян".)
ФО " бас бармақ әдісі»
Білім деңгейін анықтау мақсатында Тест-сауалнама (деңгейлік тапсырмалар)
1-ші деңгей
Атқыштармен Астана, Конституция, Қазақстан, мемлекет, Астана және заңды біріктіріңіз.
2-ші деңгей
Қосымша: Астана - бұл..., Конституция-бұл..., балалардың құқығы бар.....
Ойын " Шындық. Өтірік " сыни ойлауды дамыту мақсатында
Мұғалім шынайы сөзді атайды, балалар орнынан тұрады, егер жалған болса-отырады.
- Адамдар бір-біріне бауырластық рухында қарамауы керек.
- Әр адамның өмір сүруге, бостандыққа және жеке басына қол сұғылмаушылыққа құқығы бар
- Ешкімнің тегін білім алуға құқығы жоқ.
- Әр адамның өз пікірі және ойлағанының бәрін айтуға құқығы бар.
Оқушылар мұғалімдерді тыңдайды, үстел басында тұрады.
(К) Бала құқықтары туралы жұмбақтар
1. Анам жұмыс істеді, Әкем жұмыс істеді,
Мен балабақшада болдым.
Қиын жұмыстан шаршағандардың бәрі
Толық құқығы бар ... (демалыс)
2. Әркімнің аты әр түрлі: мысық-Мурлыка,
Ит-Барбос, тіпті біздің ешкі
Аты әдемі-Розочка
Настя, Вика және Данила
Әркімнің өз ... (аты)
3. Табысты өсу үшін
Көп білу керек, білу керек.
Үлкен өсу үшін
Тамақтану жеткіліксіз
Біз құқықты пайдалануымыз керек..(білім беру)
4. Ертегі бізге достар үйретеді
Сіз үйсіз өмір сүре алмайсыз.
Лисе, зайке, поросенку
Тіпті ақымақ тышқан.
О, бізге қалай керек
Бұл ... (тұрғын үй)
Оқулық 18-бет
https://infourok.ru/prezentaciya-na-temu-prava-rebenka-dlya-nachalnoy-shkoli-952492.html
Кластерді жазуға арналған Флипчарт
Жел
Жел біздің бетімізге соққы береді,
Ағаш сорылды. (Еңістігі, оңға-солға.)
Жел тыныш, тыныш, тыныш, (отырыңыз, артқы жағы түзу.)
Ағаш Жоғары, Жоғары. (Шұлыққа тұрыңыз.)
Бір, екі-Жоғары Бас, (басын көтеру.)
Үш, төрт - қолдар кеңірек, (қолдар жағында.)
Бес, алты-тыныш отырыңыз, (үстелге отырыңыз.)
Жеті, сегіз-көлеңке түсіреміз. (Парта туралы екі мақта.)
Ағашқа жұлдызша отырды,
Және біздің ойынымыз аяқталды. (Балалар бұл сөздерді қатты айтады.)
Сабақтың соңы
2 мин. Рефлексия.
Сабақ соңында оқушылар "3 минуттық үзіліс"тапсырмасын орындайды.
Оқушылар фразалардың бірін жалғастыруы керек:
- Менің өзгертті мое отношение к…
- Мен туралы көбірек білдім...
- Мен сезіндім...
- Мен қорытынды жасадым…
Саралау-сіз қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлап отырсыз? Неғұрлым қабілетті студенттердің алдына қандай міндеттер қоюды жоспарлап отырсыз?
Білім деңгейін анықтау мақсатында Тест-сауалнама (деңгейлік тапсырмалар)
Бағалау-оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
ФО бағдаршам.
Әр оқушыда бағдаршамның үш түсті карточкалары бар. Оқушылардан олардың түсінуін немесе материалды түсінбеуін білдіретін сигналдарды карточкалармен көрсетуді сұраймын, содан кейін оқушылардан сұрақтарға жауап беруді сұраймын: жасыл карточкаларды көтерген оқушыларға (барлығы түсінді) – - сіз не түсіндіңіз? Сары немесе қызыл карточкаларды көтерген оқушыларға: - сізге не түсініксіз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
Физминутка " Жел»
Жел біздің бетімізге соққы береді,
Ағаш сорылды. (Еңістігі, оңға-солға.)
Жел тыныш, тыныш, тыныш, (отырыңыз, артқы жағы түзу.)
Ағаш Жоғары, Жоғары. (Шұлыққа тұрыңыз.)
Бір, екі-Жоғары Бас, (басын көтеру.)
Үш, төрт - қолдар кеңірек, (қолдар жағында.)
Бес, алты-тыныш отырыңыз, (үстелге отырыңыз.)
Жеті, сегіз-көлеңке түсіреміз. (Парта туралы екі мақта.)
Ағашқа жұлдызша отырды,
Және біздің ойынымыз аяқталды. (Балалар бұл сөздерді қатты айтады.)
Сабақ бойынша Рефлексия
Жалпы бағалау.
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті (қалай ойлаңыз
оқыту және оқыту туралы)?
1: топтарда, жұпта жұмыс сәтті өтті, оқушылар үйлесімді, белсенді жұмыс істеді, пікірталастарға қатысуға тырысты, топты қорғауға тырысты;
2: көп деңгейлі тапсырмаларды балалар жақсы орындады