Жаратылыстану бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары № 2-1-7
2-бөлім: жабайы табиғат ("бәрі мен туралы", "Менің отбасым және достарым" тақырыптары аясында»)
Мектеп: "Иванковская НМ" КММ»
Күні: "_15_"___10_____2020_Мұғалімнің аты-жөні: Шнайдер А. Г.
Сыныбы: 2 "_ _ _ _ " сыныбы. Қатысушылар саны: 3
жоқ:
Сабақтың тақырыбы: жұмыртқадан кім шықты?
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме):
2.2.2.2. Жануарлар класының өкілдерін ажыратыңыз: жәндіктер, балықтар, қосмекенділер, бауырымен жорғалаушылар, құстар.
2.2.2.4. Жануарлардың көбею әдістерін түсіндіріңіз - сүтқоректілер.
2.1.2.4. Бақылау жоспарын құру.
Дамыту
* жануарлардың жетекші белгілерін анықтау.
* Жануарларды мөлшері, сыртқы түрі және мінез-құлқы бойынша сәйкестендіріңіз.
* Әр түрлі топтағы жануарлардың ерекшеліктерін талқылаңыз.
* Қандай жануарлар жұмыртқа, жұмыртқа салады деп ойлаңыз.
* Кестені пайдаланып жануарларды сипаттаңыз.
* Сұрақтар бойынша монитор кескіні туралы әңгіме құрастыру және жазу.
Жетістік критерийлері (болжамды нәтиже): барлық оқушылар:
* Зоология ғылымы нені зерттейтінін атаңыз
* Сабақта зерттеудің тақырыбы мен мақсатын анықтау
* Неліктен жануарлар тірі организмдер екенін көрсетіңіз
* Жануарлар тобының өкілдерін атаңыз: жәндіктер, балықтар, қосмекенділер, бауырымен жорғалаушылар, құстар мен сүтқоректілер
* Жануарлардың қалай дамып, көбейетінін айтыңыз
Оқушылардың көпшілігі:
* Жануарлар мен өсімдіктерді және олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын салыстыру
* Әр түрлі топтағы жануарлардың ерекшеліктерін атаңыз
* Берілген тақырып бойынша гипотезаларды тұжырымдау
* Сипаттамасы бойынша Жануарлар тобын көрсету
* Мұғалімнің жетекшілігімен негізгі белгілерді Жануарлар тобының атауымен байланыстырыңыз және монитор кескіні туралы әңгіме жасаңыз
Кейбір оқушылар:
• Беруге анықтау земноводным және пресмыкающимся
* Негізгі белгілерді Жануарлар тобының атауымен дербес байланыстыру және монитор кескіні туралы әңгіме құру
Тіл
мақсаты көптілділік:
жануарлар әлемі - worldofanimals.
Негізгі терминдер мен сөз тіркестері:
зоология ғылымы, зоолог-ғалым, омыртқалылар, омыртқасыздар, сүтқоректілер, қосмекенділер, бауырымен жорғалаушылар.
Сабақта диалог/жазу үшін қолданылатын тіл:
Талқылауға арналған сұрақтар:
Барлық жануарлардың ортақ не бар?
Неліктен жануарлар тірі организмдер?
Жануарлар мен өсімдіктер несімен ұқсас және несімен ерекшеленеді?
Жануарларды қандай топтарға бөлуге болады?
Зоологтар жануарлар әлемін қалай ажыратады?
* Жұмыртқадан қандай сәбилер пайда болады? Жұмыртқадан?
Дағдыландыру
"Мәңгілік ел" ұлттық идеясына негізделген құндылықтар: қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік; құрмет; ынтымақтастық; Еңбек және шығармашылық; ашықтық; өмір бойы білім алу.
Пәнаралық
Зоология ғылымына қызығушылықты, қызығушылықты ынталандыру және дамыту.
Коммуникативтік құзыреттілік. Шығармашылық қиялын дамыту. Көркем еңбек - жануарларды мүсіндеу. Ерте бейіндеу-зоолог-ғалымдар.
Дағдылар
АКТ қолдану-бейнеролик көру, сабақ презентациясы.
Алдын ала
білім жануарлардың негізгі сипаттамаларын атайды. Жабайы және үй жануарларын ажыратыңыз. Өсімдіктер мен жануарларды салыстырыңыз, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтаңыз. Жыл мезгілдерін өзгертуге жануарларды дайындауды түсіндіріңіз.
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңдері, t сабақта жоспарланған іс-шаралар
Ресурстар
Сабақтың басталуы
1 мин I. оң эмоционалды көңіл-күй қалыптастыру
К) мұғалім сабақта жұмыс істеу үшін қолайлы атмосфера жасайды.
Күн оянды,
Тәтті созылды.
Садақтар тұруға уақыт келді,
Және достар өздерін шақырады.
Дос болу қаншалықты жақсы!
Әлемде өмір сүру қаншалықты жақсы!
2 мин II. Тақырыпқа кіріспе
(К) оқушыларға Қарлығаш, тұқы, джербоа, Кобра, Бамбла, Бақа деп бір сөзбен айтуды ұсыныңыз.
Жануарлар
4 мин III.Актуализациязнаний. Мақсат
Мұғалім тақтада қайың, шегіртке, раушан, аю, қарағай, алабұға, Қарақат, көгершін бейнеленген фотосуреттерді көрсетеді.
- Барлық суреттерді екі топқа бөліңіз. (Өсімдіктер мен жануарлар.)
- Өсімдіктер мен жануарлардың жалпы белгілерін анықтаңыз. (Олар жабайы табиғатқа жатады.)
- Жануарлар, өсімдіктер сияқты, жабайы табиғатқа жатады. Жабайы табиғаттың белгілері қандай? (Жануарлар туады, дем алады, тамақтанады, өседі, өсіреді – ұрпақтарын қалдырады.)
Тышқанмен ерекше белгілері өсімдіктер мен жануарлар. (Өсімдіктер мен жануарлар тамақтану әдісімен ерекшеленеді.)
- Өсімдіктерді тамақтандыру әдісі туралы айтып беріңіз. (Жасыл өсімдіктер жарықта жасыл жапырақтардың көмегімен су мен көмірқышқыл газынан нәр алады.)
- Жануарларды тамақтандыру әдісі туралы айтып беріңіз.
Табыс критерийлері Жануарлар өздері үшін тамақ жасай алмайды. Олар өсімдіктермен, өсімдіктермен және жануарлармен немесе басқа жануарлармен қоректенеді.
IV. Үй тапсырмасын тексеру.
Оқушыларға кестеде өсімдіктер мен деректерді зерттеу кезінде үйде жасаған өсімдіктер кодын оқып шығуды сұраңыз.
* Сіздің бұршақтарыңызда қандай өзгерістер болғанын айтыңыз.
* Өсімдіктерге өмір сүру үшін қандай жағдайлар қажет?
* Барлық өсімдіктерге бірдей жағдайлар қажет пе?
* Өсімдіктің тіршілік ету ортасы деп нені атайды?
Сіз тіршілік ету ортасына байланысты өсімдіктердің қандай түрлерін білесіз?
Ғылыми күнделік
Ф және з к л т м и н у к а
Және "балық, құс, аң".
Мұғалім жануарларды атайды: шортан, Бурбот, ағаш кесуші, кірпі, піл, шағала, жұлдыз, крестьян, қабан, бұлан, булфинч, мысық.
Оқушылар балықтың атын естігенде, пантомиманың көмегімен балықтың суда қалай жүзетінін көрсетеді. Қашан естиді атауы құс, машут қолмен – "қанаттары", имитируя ұшу. Жануарлардың аттарын естігенде, олар аяқтарын ұрады.
Сабақтың ортасы
... мин V. сабақ тақырыбы бойынша жұмыс
(К) Проблемалық мәселе.
Барлық жануарлардың ортақ не бар? (жануарлар-тірі организмдер)
(Г) кластер құру.
Неліктен жануарлар тірі организмдер екенін есіңізде сақтаңыз?
(К) Әңгіме.
- Сіз табиғатта, циркте, хайуанаттар бағында қандай жануарларды кездестірдіңіз?
* Есіңізде болсын, жануарларды қандай топтарға бөлуге болады? (Жабайы және үй жануарлары, жыртқыштар мен шөптер.)
* Қандай жануарлар шөпті өсімдіктер деп аталады? Жыртқыштар?
Қандай жануарлар жабайы деп аталады? Үй?
И) ғылыми күнделікте жұмыс.
Өзіңізді тексеріп, ғылыми күндегі №1 тапсырманы орындаңыз.
(К) оқулық бойынша жұмыс.
Оқушылардың назарын оқулықтағы мәтінге аударыңыз.
* Қандай ғалымдар жануарлардың өмірін зерттейді?
* Олар жануарлар әлемін қалай ажыратады?
* Жануарлардың алуан түріне араласпау үшін ғалымдар олардың жіктелуін ойлап тапты.
(Г) рөлдік ойын.
Оқушыларды өздерін зоолог ғалымдармен таныстыруға және оқулықтың алғашқы тапсырмасынан жануарлардың аттарын және мүмкін топтарға арналған суреттері бар суреттерді қолдануға шақырыңыз (сіз кластер жасай аласыз).
(Г) кластер құру.
Топтарды қандай белгілермен анықтағанын сұраңыз. Мүмкін студенттер екі топтың аттарын ала алмауы мүмкін, сондықтан осы сұрақтарды әлі ашық қалдыруды ұсыныңыз.
(К) оқулық бойынша жұмыс.
Әр түрлі топтағы жануарлардың белгілері
* Қасқырлар мен қояндардың ұқсастығы туралы ойланыңыз ба?(Бұл жануарлар. Олардың денесі жүнмен жабылған, төрт аяғы бар)
* Неліктен бұл жануарлар сүтқоректілерге жатады? (Олар өз жастарын сүтпен тамақтандырады)
(Г) кестені зерттеу.
Оқушыларға кестені қарап, зерттеп, балық, құстар, жәндіктер туралы айтып беруді ұсыныңыз.
(К) динамикалық үзіліс.
Жел көбелектер качает,
Солға, оңға еңкейеді.
Рет наклонились,
Екі наклонились,
Олар гүлдерге қонды.
(К) проблемалық мәселелер.
Жұмыртқадан қандай сәбилер пайда болады? (Мүмкін студенттер бір ғана жауап береді - балықтар, сондықтан тағы бір сұрақ қойыңыз. Және бұл ғана емес. Жұмыртқадан тағы кім пайда болуы мүмкін? (Балалардың гипотезалары.)
(К) оқулық бойынша жұмыс.
Оқушыларды қосмекенділер туралы ақпаратқа қызығушылық танытып, түсініктерін тексеріңіз:
* Қосмекенділер қайда тұрады?
* Неліктен олар бұл атауды алды?
* Олардың сыртқы түрінің ерекшеліктері қандай? (Барлық қосмекенділердің терісі жалаңаш, дымқыл.)
* Балықтан басқа уылдырықты суға кім салады?
* Уылдырықтан кім шығады?
Сол сияқты, бауырымен жорғалаушылар туралы мәтінмен жұмыс жасалады.
Әрі қарай, оқушыларға қорытынды жасауға және бұрын жазылған кластерді жаңа топтармен толықтыруға кеңес беріңіз:
Ғылыми күнделік
Оқулық
Кеңестер -
стикерлер:
Делік
Айталық... Не болса. Мүмкін... Мүмкін...
Қызыл және жасыл түсті кружкалар
Суреттер: Қарлығаш, тұқы, джербоа, кобра, Бамбла, Бақа
А-4 форматындағы парақтар,
фломастерлер
Кеңестер -
стикерлер:
Делік
Айталық... Не болса. Мүмкін... Мүмкін...
Оқулық
(Г) "хайуанаттар бағы" шығармашылық жұмысы.
Жануарлар әлемі туралы білімге сүйене отырып, балаларға пластикалық хайуанаттар бағын құруды ұсыныңыз.
Әрбір микро топ тапсырманың бір бөлігін орындайды.
- Жануардың сипаттамасын оқып шығыңыз, қай топ туралы сөйлесіп жатқанын түсінуге тырысыңыз. Осы топқа қандай жануарлар жататынын есіңізде сақтаңыз.
Бұл жануарларды пластилиннен мүсіндеңіз. Жоспар бойынша өз шығармашылық жұмысыңызды қорғауға дайындалыңыз.
Тақтада:
Жоспары
1. Жануарлар тобының сипаттамасын оқыңыз.
2. Осы топқа атау беріңіз.
3. Жауабыңызды түсіндіріңіз.
4. Оның кім екенін айтыңыз. Қолөнерді көрсетіңіз.
1-ші топқа арналған тапсырма.
Бұл жануар өмірінің бір бөлігі жерде, ал бір бөлігі суда тұрады. Оның денесі жұқа тайғақ терімен жабылған. Ол жәндіктермен қоректенеді. Көбейеді беру, откладывая уылдырықты да тине. Тадполалар уылдырықтан Люк алады.
2-ші топқа арналған тапсырма.
Бұл жануарға көшіру тоқталған өзінің брюхом жер және сәл дауыс шығарып буланып кетсе.
Қабыршақпен жабылған қалың емес, дөрекі теріге ие. Ол негізінен ұсақ сироппен қоректенеді.
Балапандар жұмыртқадан пайда болады.
3-ші топқа арналған тапсырма.
Бұл жануардың үйі-топырақ.
Онда ол ұзақ қимылдап тұрады.
Өсімдіктер мен жануарларды қоректендіреді.
Оның сүйектері жоқ ұзын денесі бар.
Бұл жануардың аяғы болмаса да, ол өте ақылды қозғалады.
4-ші топқа арналған тапсырма.
Бұл жануардың мекендейтін жері-су.
Оның денесі таразымен терімен жабылған.
Ол балық.
Оның ұрпақтары уылдырықтан пайда болады.
5-ші топқа арналған тапсырма.
Бұл жануар барлық жерде өмір сүреді.
Анасы өз баласын тамақтандырды.
Бұл ұзын магистральмен шөпті өсімдік.
6-шы топқа тапсырма.
Жануарлардың Уэто қанаттары бар, денесі қауырсынмен жабылған. Ұрпақтар жұмыртқадан шығады.
Оның үйі-ағаштағы қуыс.