Сабақ 6
(2-1-6) 2-бөлім. "Менің отбасым және достарым»
Сабақтың тақырыбы: Біз бірге ән шырқадық
Күні:
15.10.20. Мектеп: "Иванков НМ" КММ»
Мұғалім: Шнайдер А. Г.
Сынып: 2 "_ _ " қатысушылар саны: 3 қатыспағандар: 0
Оқу мақсаттары 2.1.1.2 музыка туралы өз ойлары мен сезімдерін визуалды элементтер мен музыкалық-
ритмикалық қозғалыстар
2.1.2.1 әр түрлі сипаттағы әндерді бір деммен, шағын топпен,
ритмикалық сурет
2.1.2.2 шулы музыкалық аспаптарда және қазақ халық соқпалы аспаптарында ойнау,
қарқыны мен ырғағын сақтай отырып
2.1.3.2 қазақ халық және классикалық музыкалық аспаптардың тембрін салыстыру
Болжамды
барлық оқушылар нәтиже бере алады:
- мимика мен ым-ишарат арқылы музыка туралы өз ойлары мен сезімдерін жеткізу
- ән айтуға өздігінен қосылу
- музыкалық аспап тобын анықтау қиындықтарымен
Болжамды
көптеген студенттер нәтиже бере алады:
- мимика, ым-ишарат және бір буынды пікірлер арқылы музыка туралы өз ойлары мен сезімдерін жеткізу
- мұғалімнің императиві бойынша ән айтуға сенімді түрде қосылу
- музыкалық аспаптар тобын сенімді анықтау
Болжамды
нәтиже кейбір студенттер:
- мимика, ым-ишара және жан-жақты түсініктемелер арқылы музыка туралы өз ойлары мен сезімдерін жеткізу;
- ішкі қажеттілікке байланысты ән айтуға сенімді түрде қосылыңыз
- музыкалық аспап тобын сенімді және дәлелді түрде анықтау;
Тілдік мақсаттар:
- жоғары және төмен түсетін қозғалысты дәлелді түрде сипаттау
Диалог үшін пайдалы лексика және терминология:
Көптілділік: өлеңді ішкіземін – sing a song.
Кілт сөздер мен тіркестер: той, Той-бастар, мерекелік музыка.
Талқылауға арналған сұрақтар.
- Бүкіл әлемде бір-бірін туған күнімен қандай ән құттықтайды?
Ал мерекеде "сол бастық" қашан естілуі керек– басында немесе соңында?
Бұл күй қай аспапта орындалады?
Алдын ала
күй білімі, мерекелік музыка, в.Шаинскийдің әні "қашып кетсін...».
Сабақтың барысы
Сабақ кезеңдері сабақта жоспарланған іс-шаралар ресурстар
Сабақтың басталуы
0-10 минут (К, Ф) музыкалық сәлемдесу: "Good day – Сәлем – сәлем".
Сәлемдесу ДО-мида салынған. Пропеть көрсетумен қол белгілері.
В. Шаинскийдің "үнсіздіктен" үзіндісін тыңдау
"Олар ыңғайсыз жүгірсін...». Невербально поощряем тілек оқушы
әннің орындалуына қосылыңыз.
Бұл әнді қашан жиі орындайсыз? Оқулық
Қабылдау " үнсіздіктен» –
шығарманы тыңдау
алдын ала әңгімелесу
немесе түсініктемелер
Сабақтың ортасы
11–18
19–29
29-37 (K, E) біз сыныпқа оқулықтан тауып, ырғақ схемасын тыңдауды ұсынамыз
орындалған ән.
Әннің қай нұсқасы (ритм схемасы немесе вокалды орындау)
пайдаланады сыйлық ретінде имениннику?
Ал көптеген елдерде туған күн иелеріне қандай ән беріледі?
Биленіп, әндері шырқалды. Орындау. Екеуінің де кейіпкерлеріндегі ұқсастықты анықтау
әндер: қуаныш, мереке.
(К, Д) композитордың тұлғасы туралы шағын әңгімеден кейін ұсынамыз
Дина Нұрпейісованың "Той бастарын" тыңдау.
Күй сипаты қандай?
Мерекеде "сол бастар" естілуі керек болған кезде– басында немесе
соңында?
Бұл күй қай аспапта орындалады?
(Және, П, Г, Ф) оқулықтағы тапсырмамен жұмыс жасаймыз (топты анықтаймыз
міндетті түрде интернет-ресурсты ұсынамыз
Қандай топтарға және қандай белгілерге бөлуге болатындығын есіңізде сақтаңыз
музыкалық аспаптар?
Домбыраны Ішекті аспаптар отбасына жатқызуға бола ма? Неліктен? В .Шаинский " жүгірсін
неуклюже...»
"Нарру Биртдай»
Дина Нұрпейісова "Той-
бастар»
http://www.muz-
urok.ru/muz_instrument.htm
Сабақтың соңы
37-45 ұсынысты жалғастырыңыз:
– бәрінен бұрын есімде ...
– мен мұны Білмедім…
- мен алдым …
Менің көңіл-күйім қалай өзгерді? (Қимылмен жауап: оң қол жоғары –
көтерілген / қолдар кеудеге кесілді-өзгерген жоқ / қолдар төмен түсірілді –
огорчен.)
(П) Өзара Тексеру.