«Ақмола облысы білім басқармасының Бұланды ауданы білім бөлімі Иванковка ауылының негізгі орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
 Коммунальное государственное учреждение «Основная средняя школа села Иванковка отдела образования по  Буландынскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Салауатты өмір салтының рецептері! СҰРАҚ - ОЙЫН

12.11.2020

Салауатты өмір салты рецептері!
КВЕСТ ОЙЫНЫ
жоба

 

 

 

 

Мазмұны


1. Кіріспе
2. Жобаның паспорты
3. Квест өткізу жоспары
4. Квест кезеңдерінің сипаттамасы
5.Әдебиеттер тізімі
6.Қосымшалар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кіріспе
Денсаулық-бұл ұзақ өмір сүрудің, шығармашылық жоспарларды жүзеге асырудың, берік достық отбасын құрудың, балалардың туылуы мен тәрбиесінің, мәдениеттің жетістіктерін игерудің негізі болып табылатын адамның физикалық және психикалық қасиеттерінің жиынтығы. Орыс мақалында: "ақша жоғалды – ештеңе жоғалмады, уақыт жоғалды – көп нәрсе жоғалды, денсаулығы жоғалды – бәрі жоғалды", - делінген.
Өз денсаулығыңызды сақтау және жақсарту, салауатты өмір салтын ұстану – бұл әр адам үшін және бүкіл қоғам үшін маңызды міндет.
Денсаулық көбінесе өз жағдайын белсенді түрде реттей алатын, денесінің жеке ерекшеліктерін ескере алатын, өзін-өзі ұйымдастыру, өзін-өзі дамыту бағдарламаларын жүзеге асыра алатын адамның өмірлік ұстанымдары мен күш-жігеріне байланысты. Бұл денсаулықты сақтауға, денеңіздің сипаттамаларын білуге, өзіңіздің психофизиологиялық мүмкіндіктеріңізді түсінуге ынталандыруды қажет етеді.[2]
Қазіргі уақытта, мектеп оқушылары ақпаратқа толы болған кезде, шамадан тыс жүйке-эмоционалды күйзеліске ұшырайды, аз қозғалады және таза ауада серуендейді, балалардың денсаулығын жоғалту ықтималдығы артып келеді.
Қазіргі уақытта квест-ойындар жастар арасында ерекше танымалдыққа ие болғандықтан, іс-шараларды өткізудің дәл осы түрі жасөспірімдер мен жасөспірімдер үшін қызықты болады.
Квест ойыны-бұл әдеттегі өмір салты мен сұр күнделікті өмірге балама, жаман әдеттерге балама, салауатты өмір салтына деген көзқарас.

СӨС-КВЕСТ ЖОБАСЫНЫҢ ПАСПОРТЫ
"Салауатты өмір салты рецептері »
Жоба кураторлары: Каримов Гаухар Сатвалдиевна
Жобаның атауы
"Денсаулық коды: СӨС!»
Жобаның мақсаты мен міндеттері
Жобаның мақсаты: салауатты өмір салтын насихаттау; өз денсаулығын сақтау үшін жеке жауапкершілікті тәрбиелеу.
Жобаның міндеттері:
1.адам өміріндегі денсаулық жағдайының маңыздылығына, салауатты өмір салтына және оның денсаулыққа әсеріне; адам денсаулығына теріс әсер ететін факторларға: экологияға, жаман әдеттерге және т. б. назар аударыңыз.;
2.жасөспірімдерге дұрыс таңдау жасауға көмектесу - салауатты өмір салты;
3. рухты көтеруге және командаларды біріктіруге ықпал ететін жағымды эмоциялар тудырады.
Жобаны іске асыру кезеңдері
Ұйымдастыру кезеңі: жұмыс тобын құру; міндеттерді бөлу; жоба мақсаты мен міндеттерін тұжырымдау; іс-қимылдарды жоспарлау.
Негізгі кезең:
сценарийін әзірлеу СӨС – квест "Коды денсаулық!»;
өткізу мерзімін анықтау, маршрутты дайындау, станцияларды безендіру, квест өткізу
Талдамалық кезең: Сайтта және қағаз тасығыштарда жоба туралы Кері байланыс түрінде кері байланыс алу; жобаның іске асырылуын талдау.

Жобаны орындаушылар
Жоба авторлары, бастамашыл топ
Жобаның мақсатты тобы
Білім алушылар, ата-аналар, педагогтар


Квест өткізу жоспары
1. Ұйымдастыру сәті-10 мин
2. Кіріспе-10 мин
3. Тапсырмалар (кезеңдер, сұрақтар, тапсырмалар) - 70 мин
4. Қорытындылар-20 мин (орындау тәртібі, бонустар, айыппұлдар)
5. Ұзақтығы: 2 сағат
6. Квест-ойынның қатысушылары: 8-11 сынып оқушылары.
7. Ойынның өтетін орны: Белово қаласының алаңдары
Ойынның басталуы және даулы жағдайлар:
Ойын жағдайға кіріспеден басталады. Қатысушыларға бағыт парақтары таратылады. Ойын сигнал бойынша басталады;
Қатысушыларға барлық ойын уақыттарында өзара әрекеттесетін ережелер беріледі;
Көмекшілердің барлық нұсқаулары да орындалуы керек;
Ойынды аяқтау және финалға жету үшін қатысушылар квест ойынының 7 кезеңінің әрқайсысында мүмкіндігінше көп белгілерді (ойынның негізгі сұрағына жауаптың бөліктері) жинауы керек;
Жетондар кезең шарттарын сапалы орындаған жағдайда ғана беріледі (көмекшінің қалауы бойынша). Токендер-жұмбақтың бөліктері.
Барлық командалар жалпы кезеңге толтырылған маршрут парақтарымен келуі керек;
Даулы жағдайлар туындаған кезде қатысушылар станциядағы көмекшіге жүгінуі немесе ұйымдастырушыға жалпы кезеңге оралуы тиіс;
Ойынға рұқсат етілген:
Түсіндіру үшін ұйымдастырушылар мен көмекшілерге хабарласыңыз;
Қосымша кеңестер табыңыз;
Бір ойынға 5 минут күту уақытын сұраңыз.
Тыйым салынған:
Ойын басталғаннан кейін қатысушыларды ауыстырыңыз;
Басқа қатысушыларға кедергі жасаңыз;
Қатысушыларды басқа командамен өзгерту;
Бос емес және кезеңдерді өткізіп жіберіңіз;
Айыппұл санкциялары:
- Жоғарыда аталған ережелерді бұзған жағдайда айыппұл балы тағайындалады.

 

 

 

 

 

 


Квест кезеңдерінің сипаттамасы
1.Кіріспе бөлім.
Мақсаты: ойын атмосферасына кіріспе, топтармен және жүргізушілермен танысу; бағдарламаны ұсыну.
Жүргізуші: Қайырлы күн, қымбатты достар! Біз бір-бірімізбен жақынырақ танысып, достасып, не істей алатынымызды көру үшін жиналдық. Көптеген адамдар Роберт Стивенсонның "Қазына аралы" романын қарақшылар Флинт шөлді аралда жасырған қазынаны табуға байланысты оқиғалар туралы біледі. Балалар, сіз білесіз бе, арамза Жаулар біздің қазынамызды, қазынамызды ұрлады. Сондықтан сіз қазір қазына іздеп жүрсіз. Бірақ алдымен бір-бірімізге сәлем берейік. (Командаларды ұсыну).
Ойынның мәні-белгіленген маршрут-карта бойынша қозғалу, онда әр станцияда тапсырмаларды орындай отырып, сіз қазынаның қайда екендігі туралы кеңестер аласыз. Әр станциядағы тапсырманы орындау үшін сізге 7-10 минут беріледі. Бірнеше тапсырма болуы мүмкін, сондықтан ортақ мақсат үшін жұмыс істейтін ең мейірімді команда ғана тез жеңе алады. Команда капитандары маршруттық карта бойынша жүріңіз.
2.Квест кезеңдері
1 аялдама: "Успевай-ка" станциясы»
Бұл станцияда қатысушылар салауатты өмір салтының ең маңызды тақырыптарының бірі ретінде күн тәртібінің маңыздылығы туралы білімдерін көрсетеді, табысты адамдардың құпияларын біледі; сабақ дайындауға, үйірмелердегі сабақтарға, ата-аналарға көмектесуге, серуендеуге және достарымен ойнауға, кітап оқуға, телебағдарламаларды көруге, компьютерге, спортқа және т. б. қанша уақыт кететінін дұрыс есептей білу қаншалықты маңызды екенін еске алады.)
2 аялдама: "Эрудит" станциясы»
Бұл кезеңде қатысушылар тест тапсырмасын орындайды. Тестілеуді өткізудің негізгі мақсаты жоғары сынып оқушыларының денсаулық, оны сақтау және нығайту, салауатты өмір салты дағдыларын қалыптастыру мәселелеріне қатысты пәндік білімдерін біріктіре білуін тексеру болып табылады (2-қосымша).
Тестті дұрыс орындау үшін команда жұмбақтың бір бөлігі бар конвертті және келесі аялдаманы табуға кеңес алады.
3 аялдама: "Медиа-СӨС" станциясы»
Мақсаты: салауатты өмір салтын насихаттау, өз денсаулығына құндылық қатынасын қалыптастыру.
Бұл кезеңде қатысушылар жүргізушіден Интернет желісіне қолжетімділік кодын алады, сілтеме бойынша өтіп алкогольдің зияны туралы бейнероликті қарайды және бірқатар сұрақтарға жауап береді (3-қосымша).
Әр сұраққа дұрыс жауап беру үшін команда жұмбақтың бөліктерін алады және одан әрі әрекет ету үшін нұсқау алады.
4 аялдама: "Экологиялық»
Мақсаты: экологиялық мәдениеттің жалпы деңгейін арттыру, ормандағы тәртіп ережелері туралы білімдерін көрсету.
Қатысушылар қателері бар мәтінді алады. Қателерді дұрыс табу үшін команда жұмбақтың бір бөлігін алады.
5 аялдама: Станция: "жақсы көңіл-күй-өмір жалғасы»
Мақсаты: жаман көңіл-күйді жеңуге көмектесетін жолдарды белгілеу, көңіл-күйді көтерудің жеткілікті, "сау", денсаулыққа зиян келтірмейтін тәсілдерін таңдау.
Қатысушылар "көңіл-күй" сөзінің анықтамасымен айналысады, көңіл-күйдің өзгеру себептерін еске түсіреді және көңіл-күйді көтеру үшін өздерінің жаттығуларын ұсынады. (5 қосымша)
6 аялдама: "Жасыл дәріхана Кузбасса" станциясы»
Мақсаты: дәрілік өсімдіктер туралы білімді қолдану, шөп қайнатудың қарапайым әдістерін игеру.
Қатысушыларға ақпарат жазылып тұрады үшін дұрыс дайындау фиточая, отгадывают атауы дәрілік өсімдіктер кескінге және сипаты, пробуют олар дайындалған шай. (6 қосымша)
7становка: "Спортивная" станциясы»
Мақсаты: қозғалыстарды үйлестіруді дамыту, физикалық өзін-өзі дамытуға ұмтылу.
Бұл кезеңде қатысушылар дене шынықтыру мұғалімінің басшылығымен дене шынықтыру нормативтерінің элементтерін орындайды: секіртпемен секіру, орнынан ұзындыққа секіру, нысанаға лақтыру.
Тапсырманы бағалау критерийлері: нормативтерді орындау үшін "қанағаттанарлық" дегеннен төмен емес, қатысушыларға пазлдың бір бөлігі беріледі.

3. Қорытынды шығару, марапаттау
Барлық кезеңдерден өткеннен кейін ойыншылар маршруттың бастапқы нүктесіне жиналып, маршрут парақтарын тапсырады, пазл жинайды.

Ең жылдам орындаған команда апельсиндер орналасқан Қазына қорабының кілтін алады.
Қазылар алқасы қорытындылайды, барлығы бірге би флеш-мобын орындайды.
1 қосымша
1 аялдама: "Успевай-ка" станциясы»
Жүргізуші: сіздер біздің арамызда барлығы үлгеретін балалар бар екенін байқадыңыздар: сабақтар да, спорт секциясында да жаттығып, достарыңызбен қыдырып жүріңіздер ме? ИЯ, кітаптарды оқып, үйде көмектесу керек. Үстелде бәрі тазаланған, киім жақсы. Ал екіншісінде бір уәде бар: содан кейін, ертең. "Уақыт" және "сәтсіздік"осылай өмір сүреді. Қазір біз "үлгерімнің"негізгі құпияларын ашуымыз керек.
Хост: бір қарағанда, сіздің алдыңызда сөздер жазылған қарапайым парақ бар. Бірақ бұл мүлдем дұрыс емес. Дәл осы қағаз парағында бірінші құпия шифрланған.
Әр сөздің алғашқы әріптерін жинаңыз, сіз оны танисыз: қасқыр, қоян, алма, Түлкі, шырын, яхта, қыс, өрік, үй, шырша, лимон, есек, нөл, Ракон, шеңбер, асқабақ, шанышқы, бұлан, Емеля, мұз айдыны, қарбыз, йод, қант, жәрмеңке. (Жауап: мен бизнеске кірдім-алаңдамаңыз!)
Хост: әріптерді ретке келтіріңіз, сіз екінші құпияны білесіз.
5
7
14
1
11
6
2
10
4
9
3
8
13
12
й
с
туралы
д
с
в
е
ы
ал
б
л
е
р
т.
(жауап: бәрін тез жасаңыз)
Жетекші. Күн тәртібі дегеніміз не және сіз өз күніңізді жоспарлай аласыз ба?
(Режим-бұл еңбек, тамақтану, демалу және ұйқыны қамтитын адам өмірінің белгіленген тәртібі)

Просмотров: 431


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст