1-сыныпта сауаттылыққа оқыту бойынша ҚБП
2 тоқсан
Қорытынды тақырып: менің отбасым және достарым
Мектеп: "Иванков НМ" КММ»
Күні: "__18__"___11_________20___г.
Мұғалімнің аты-жөні: Кравченок Н. А
Сыныбы: "_ _ 1 _ _ _ " сыныбы. Қатысушылар саны: 6
жоқ:-
Сабақтың тақырыбы: дыбыстар [T], [T']. Әріп т т
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме):
1.1.9.1 сөздердегі дыбыстарды ажырату және олардың белгілерін ажырату (дауысты/дауыссыз; дауыссыз/қатты/жұмсақ, саңырау / дауыссыз).
1.2.4.1 сөздердің лексикалық мағынасы мен мағынасын олардың мағыналарының жалпылануын ескере отырып түсіну (сөздер-заттар, сөздер-белгілер, сөздер-әрекеттер); мағынасы жағынан жақын/қарама-қарсы, көп мағыналы сөздер (мұғалімнің көмегімен). 1.2.9.1 әріптің бейнесін тану және оны дыбыспен салыстыру.
1.3.8.Әріптердің элементтерін, бас (бас) және кіші әріптерді және олардың қосылыстарын жазу; каллиграфия нормаларына сәйкес анық жазу; күшті позициялардың дыбыстарын хатта әріптермен белгілеу.
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңдері / педагогтың әрекет ету уақыты
Оқушының әрекеті
Ресурстар
Сабақтың басталуы
5-мин оң эмоционалды көңіл-күй қалыптастыру
Мұғалімі болып шеңбердің ортасында, көтеріп өзіңмен шеңбер ленталар.
- Әрқайсысын бір таспадан алыңыз. Бұл бізде?
Біздің шеңберіміз киіз үйге өте ұқсас. Ал жоғарыда киіз үйдің күмбезі шаңырақ деп аталады. Шаңырақ-қазақ үйінің символы. Үлкен және кішкентай әр адам өз үйін жақсы көреді, өйткені оның отбасы онда тұрады. Отбасы болу-үлкен бақыт.
Сөйлемді аяқтаңыз: "Менің отбасым ең көп....»
1. "Миға шабуыл".
- Дыбыстар мен әріптердің қалай ерекшеленетінін түсіндіріңіз?
( Біз дыбыстарды естиміз және айтамыз, ал әріптерді көреміз және жазамыз).
- Қандай дыбыстар болады?
(Дыбыстар-дауысты және дауыссыз дыбыстар).
- Әріптер туралы не айта аласыз?
(Әріптер дауысты және дауыссыз, басылған және жазбаша).
2. Хат жоғалды " ойыны»
(тақтада дыбыстық тақталар)
- Оқушылар тақтаға шығады (барлығы бір-бірден әрпі бар картаны шығарады).
- Бір кездері-әріптер болды... а, о, және ... (балалар өз әріптерін атайды)
- Ауа-райы жақсы болды және барлық хаттар серуенге шықты. Бірақ кенеттен күн жасырынып, жаңбыр жауып, хаттар үйлерге тығылуға жүгірді.
- Олардың үйлерін дұрыс тапқанын тексерейік пе?
м
а о ы
және у
- Қандай әріп жоғалды? Неліктен?
Құптайды мұғалімдер.
Өз жұмыс орнын ұйымдастырады, жеке оқу құралдарының болуын тексереді
Балалардың жауаптары:
(Достық, Көңілді, еңбекқор, тәтті, жақсы, көңілді, спорттық, мейірімді, қамқор, жауапты, табысты және т. б)
Оқушылар тапсырманы мұғалімнің басшылығымен орындайды, қойылған сұрақтарға жауап береді.
Көк түсті ленталар
Звуковички " үйлері»
Сабақтың ортасы
20мин
Сабақтың соңы
5мин жаңа тақырып бойынша жұмыс. Жұмыс бойынша оқулыққа.
Бүгін біз TT, TT жаңа әріптерімен танысамыз. әріптерді көрсету.
Мұғалім суреттерді теледидар, телефон, № 1 тапсырмадан тақтайшалармен қарастыруды ұсынады. Балалар заттардың атауындағы алғашқы дыбыстарды шығарады, олардың айтылу ерекшеліктерін бақылайды, оларды сипаттайды. "Ойлан" схемасын қолдана отырып, балалар таңдалған дыбыстарға сипаттама береді.
Қорытынды жасалады, ол т әрпі алады белгілеу дыбыстар [т] - твердый согласный звук, [т'] - мягкий согласный звук. Дыбыстар [T], [T'] - саңырау дауыссыз дыбыстар. Балалардың назары қатты дауыссыз дыбыстардың - көк карточканың, жұмсақ дауыссыз дыбыстардың - жасыл карточканың шартты белгілеріне аударылады. Саңырау дауыссыз дыбыс сызылған қоңыраумен көрсетіледі.
Мұғалім керней мен жолбарыстың дыбыстық-дыбыстық талдауын жасауды ұсынады. Сәйкес сөздің дыбыстық формасы мен оның үлгі схемасы арасында орнатылады.
Зерттелетін әріппен тікелей және кері буындарды оқу.
Жазбадағы жұмыс.
Мұғалім балаларға т кіші әрпінің қандай элементтерден тұратынын қарастыруды ұсынады. т кіші әрпінің емлесі.
Мұғалім балалардың назарын барабан мен паровоз шығаратын дыбыстарға аударады (буындар жазылады).
"Сөз жұмбақтары" - сөз схемаларымен жұмыс: тәпішке, құбыр.
Саусақты гимнастика.
Бұл саусақтар ма? Бұл жай ұлдар!
Міне, үлкен күлкілі майлы адам. Сүйеді хвастать жай.
Қал қалай? - сұра оны. Ол секіріп, айқайлайды: - ВО! Егер менің есегім ұйықтамаса, индекс қауіп төндіреді,
Ол бәрін көрсетуді және көрсетуді ұнатады.
Ортаңғы саусақ-ашулы бала. Маңдайды шертеді - бірден соққы! Содан кейін ол өзі айқайлайды: ауырады! Бұл ауырады! Йод беріңіз! Атаусыз дотемна есімдерді таңдайды:
Юрий Дуров! - циркші болды. Лев Иванич! - балалар дәрігері.
Бала саусақпен! Фантомас! Барлығы мың рет болды...
Ал мизинчик - мой любимчик. Мен оны менагерияға апарамын. Мен оған попсикуланы сатып аламын, Мен өте кішкентайларды жақсы көремін!
Әжелер мен әжелер туралы синквейн құрастыру. Анықтама үшін. Синквейн-бұл белгілі бір себеппен сипаттауға және рефлексиялауға мүмкіндік беретін қысқа сөйлемдердегі Оқу ақпаратының үлкен көлемін ұсынуды қажет ететін өлең. Тақтаға синквейн жазу ережелері жазылған Плакат ілінген:
зат есім-синквейннің атауы;
сын есім, сын есім;
етістік, етістік, етістік;
"қанатты сөйлем "(синквейн тақырыбындағы сөйлем);
зат есім. Синквейн
Әжесі мен атасы.
Мейірімді, жомарт.
Махаббат, өкіну, қамқорлық.
Үйді жылумен толтырыңыз.
Мейірімділік.
Балалар сөздігін байыту бойынша жұмыстар жүргізілуде. Мұғалім қамқорлық сөзін басқа сөздермен алмастыруға болатындығын түсіндіреді - мағынасы жақын (синонимдер). Қамқорлық-қамқорлық, алаңдаушылық.
Оқушылар сабақта Т әрпі туралы қандай жаңа білім алғанын атайды, мұғалімнің көмегімен "дейін және кейін"кестесі толтырылады.
Рефлексивті бағалау. Мұғалім оқушыларға сабақта өз жұмысын бағалауды ұсынады.
бұл адам жаңа білімді үйреніп, оны іс жүзінде қолдануды үйренді.
бұл адам жаңа білім алды, бірақ оған әлі де көмек керек,
бұл адам ренжіді, бүгінгі сабақтың тақырыбы қалды
ол үшін түсініксіз.
Оқушылардың өзіндік жұмысы
Оқулық
Әр оқушыға арналған фонемалар жиынтығы қолданылады.
№2 жазба
Ноутбукты пайдалану.
Иванков ЖМ "КММ»
Сауаттылыққа оқыту
Тақырыбы: дыбыстар (т),(т*).Әріп Тт.
1 сынып
мұғалім Кравченок Н. А.
2020-2021ж. ж.