«Ақмола облысы білім басқармасының Бұланды ауданы білім бөлімі Иванковка ауылының негізгі орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
 Коммунальное государственное учреждение «Основная средняя школа села Иванковка отдела образования по  Буландынскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Сынып сағаты: "Өмір – жер бетіндегі алғашқы құндылық. Адам өміріндегі Денсаулық»

03.12.2020

Сынып сағаты: "Өмір – жер бетіндегі алғашқы құндылық.
Адам өміріндегі Денсаулық»
Сынып: 1
мұғалім: Кравченок Н. А.

Мақсаты мен міндеттері:
1.Әр адам үшін алғашқы құндылықтар ретінде өмір мен денсаулық туралы түсінік қалыптастыру;
2. Денсаулық құндылығының басымдығын ашу және әр адамның өз денсаулығы үшін жауапкершілігі туралы түсінік қалыптастыру;
3.Оқу іс-әрекетін орындау кезінде денсаулықты сақтауға мүмкіндік беретін негізгі ережелерді құру; оқушылардың өз денсаулығына саналы қарау ережелерін үйрету; оқушылардың өз денсаулығын сақтауға қатысты белсенді ұстанымын дамыту.
Құрал-жабдықтар: сынып сағатының тұсаукесері, "арқаңды тік ұста", "күн тәртібін сақта", "көргенді сақта", "жылынуды жаса", "өзіңе сен", "көңіліңді көтер", "сабырлы бол", күн сәулесі
Үлестірме материал:
Сынып сағатындағы қызметті көрсетуге арналған смайлик-карточкалар

Сынып сағатының барысы:

1. Оқу іс-әрекетін ынталандыру.

Сәлеметсіз бе, балалар!
Сәлеметсіз бе! -
Біз бір-бірімізге айттық:
Сәлеметсіз бе! -
Көшеде жарық секілді.
Сәлеметсіз бе!-
Осы сөзбен біз бәрімізге денсаулық тіледік!
Сәлеметсіз бе! -
Ал жап-мүлдем ештеңе жоқ деді.
Сәлеметсіз бе! -

-Бір-бірімізге күлейік.

Бізге қараңыз, Бұл қандай жақсы сынып.
Приготовились оқып, бірде-сәтінің тұрамыз.
Емес түрту, алаңдатты емес,, және көріңіз, және көріңіз!

2. Рефлексия

- Балалар, қолдарыңызды қойыңыз, демалыңыз және ақыл-ойыңызға тез жетейік
сиқырлы саябақ.
- Табиғат сұлулығына тамсана қараймыз. Таза ауамен тыныстаңыз, барлық ренішті, ашуланшақтықты, мазасыздықты шығарыңыз, олар туралы ұмытыңыз.
- Дәрігер осы саябақта серуендеуді жақсы көреді.
- Оның есімін кім біледі?
- Қай ертегіден және кім жазды?

- Бірде доктор Пилюлькин серуендеп, ағаштың жанында тоқтап: "ағаштағы адам нені бағалайды? Ағаштың өзіне не қажет?»

-Ол осы және басқа да көптеген сұрақтарға жауап бергенде, ол сізге қонаққа келіп, маңызды нәрселер туралы сөйлесуге шешім қабылдады – адам үшін ең бастысы не, ол ең маңызды нәрсені бағалайды және қорғауы керек.

- Бүгін сіздер жаңасын ашасыздар.
- Бастасақ, сіз білесіз бе, және бұл сізге керек болады.

3. Білімді өзектендіру және қиындықты бекіту

- Айтыңызшы, ағаштағы адам нені бағалайды? (Жемістер, Сұлулық, ағаштан жасалған жиһаз, қағаз…)
- Ал ағаш үшін ең маңыздысы не? (Ағаш тамырларға зақым келсе өледі.)
- Демек, ағаштың өмірі үшін тамырлар ең құнды.
- Ал адам үшін ең құндысы не? Сіз үшін ең құнды не? (Отбасы, денсаулық, өмір, Білім, махаббат…)
- Сіз атағанның бәрі сіздің өміріңіздің құндылықтары. Бұл туралы бүгін толығырақ айтатын боламыз.
- Сынып сағатының тақырыбын атаңыз. (Біздің өміріміздің құндылықтары)

- Біз сабақта ашатын өміріміздің құндылықтарын ағашқа орналастырамыз.

- Бүгін сізбен доктор Пилюлькин қандай құндылықтар туралы сөйлесуге келді деп кім білді? (Пилюлькин дәрігер, демек, ол өмір мен денсаулық туралы сөйлескісі келеді)
- Өте дұрыс. Бұл негізгі құндылықтар, сондықтан сіз оларды алдымен үйренесіз.

- Бәрінің басы-өмір. Ағашқа "өмір" деген сөзді қайда қоясыз? (Тамырлар қайда, өйткені егер сіз тамырларға зақым келтірсеңіз, онда ағаш өледі.)
Слайдта ағаштың тамырына жақын жерде "өмір"сөзі пайда болады.

- "Денсаулық"сөзін қайда қою керек?

- Ағаш діңінде" Денсаулық " сөзінің неге пайда болғанын кім түсіндіре алады? (Ағашқа мықты Магистраль қажет болғандықтан, адамға мықты денсаулық қажет.)

- Иә, Сіз дұрыс айтасыз. Ағаштың тамырынан барлық қоректік заттар магистраль бойымен бұтақтарға, жапырақтарға, гүлдер мен жемістерге өтеді. Оның қандай әдемі екенін қараңыз. Денсаулығы жақсы адам туралы айтады: оның гүлденген түрі бар.

- Пилюлькин саябақта жүргенде қандай маңызды құндылық туралы ойлады.
Мұғалім ағаштың діңі мен "денсаулық" сөзін көрсетіп, келесі сұрақты қояды:
- Бүгін сабақта қандай құндылық туралы сөйлесетінімізді нақтылаңыз? (Денсаулық туралы.)

4. Дәрігерге рецепт жинауға көмектесіңіз "ойыны»

- Пилюлькин, жақсы тәрбиеленген адам ретінде, бос қолдарымен қонаққа бармайды. Ол сізге сабақта денсаулықты қалай сақтау керектігі туралы рецептер ұсынуға шешім қабылдады. Жол бойында Пилюлькин кездейсоқ портфельді тастады, рецепттер қирап, басқалармен араластырылды.
- Дәрігерге көмектесу керек.
- Тапсырманы мұқият тыңдаңыз.
- Оқу кезінде денсаулықты сақтауға көмектесетін рецепттерді таңдау керек.

Ойынның ұранын айтайық:

"Менің қолымнан ойлауға, қолымнан айтысып,
денсаулыққа не пайдалы,
содан кейін мен таңдаймын»

(Денсаулық рецептерінің суреттері бар слайдтар кезекпен ашылады
және "нездоровья»)

Мұғалім суреттердің үстіндегі жазбаларды оқиды. Егер балалар бұл рецепт денсаулықты сақтау үшін қажет деп санаса, қолдарын шапалақтайды.

Барлық балалар сөзсіз таңдайтын ережелер дәрігердің чемоданына қосылады
(ТАБЛИЧКАЛАР: "держи арқасына тура", "сақта күн режимі", "береги зрение", "сергіту сәтін жаса").

(Біз "теледидарды қараңыз" картасын алып тастаймыз, өйткені барлық балалар теледидарды көру зиянды деп Айтады.
Оқушылар өз ойларын айтуға келмесе, бірыңғай жауап беру кезінде таңдау ережесін: "тыныш Бол", "Поднимай көңіл-күй", "өз-өзіне Сену»)

- Денсаулықты сақтау үшін арқаңызды тік ұстау керек адамдарға қол шапалақтаңыз. Бұл бәріне қажет.

5. Қиындықтың себебін анықтау.
- Сіз сенімділікпен айтуға болады, қажет немесе жоқ, мұндай рецептер ретінде "Бол спокоер", "Поднимай көңіл-күй", "өз-өзіне Сену" сақтау үшін сіздің денсаулық во время учебы? (Жоқ.)

- Сіз қандай қиындыққа тап болдыңыз? (Оқу кезінде денсаулығымызды сақтау үшін қалған ережелер қажет пе, жоқ па, соны анықтай алмадық.)

- Оқушы қиындыққа тап болған кезде не істеу керек? (Ол тоқтап, ойлануы керек).

- Жарайсыңдар-сіз білмейтініңізді түсіндіңіз.

6. Жаңа білімнің проблемалық түсіндірмесі.

- Сонымен, бүгін өзіңіз не білуіңіз керек? Мақсат қойыңыз. (Оқу кезінде денсаулықты сақтауға қандай ережелер көмектесетінін білуіміз керек.)
- Доктор Пилюлькин, адамның денсаулығының 2 түрі бар: дене денсаулығы және рух денсаулығы туралы айтуға шешім қабылдады.

Пилюлькин Кеңестері:
1. "Көруді сақта»

Қашан келеді, чтоб нәрсе служила бізге мерзімі,
Адамдар: "көздің қарашығындай сақтаңыз!»
Және маңыздысы-глаза твои, дружок, өздерін ұзақ уақытқа сақталуы,
Он жолды есте сақтаңыз:
Көзді жарақаттау өте қарапайым-өткір затпен ойнамаңыз!
Көздер үш емес, бітеліп қалмаңыз, кітап оқымаңыз!
Төмен иіліп жазмаңыз,
Оқулықты жақын ұстамаңыз!
Әр уақытта үстел үстінде жел сияқты бүгілмеңіз,
Үстелден біздің көзімізге дейін-дәл 40 сантиметр!

2. "Держи арқасына тура!»
Ежелгі және ақылды және шынайы кеңестер. Мұның бәрі артқы жағынан басталады. Ұстап, дене бітімін түзеуге! Басын көтеріңіз! Басы неғұрлым төмен болса, жоғалту оңай!

3. "Күн тәртібін сақта»
Егер сіз ұмтылсаңыз
Орындау тәртібі –
Сіз жақсы боласыз сіз үйренесіз,
Сіз жақсы демаласыз.

4. "Сергіту сәтін жаса!»

Stand! Дем алмаңыз!
Барлығы тыныс алыңыз! Дем алмаңыз! Барлығы тыныс алыңыз! Бәрі жақсы-демалыңыз!
Қолыңызды жоғары көтеріңіз, керемет! Төмен!
Еңкейіңіз! Тездетіңіз! Тікелей тұрыңыз, күліңіз!
Әрбір көңілді және сау және сабаққа дайын!

5. "Өз-өзіне сену!»

Мұғалімі:
- Оқушыға қиындықты жеңу оңай болған кезде-ол өзіне сенгенде және көп жұмыс істегенде немесе ол жетістікке жете алмайды деп ойлағанда?
(өзіне сенгенде).

- Өзіңізді жақсылыққа бейімдеуге тырысайық. Өзіңізге күлімсіреп, айтыңыз. :
Мен сәтті болғым келеді!
Бала тырысып – алып отыратын болады!

- Өзіне сену уайымдауға емес, шешім іздеуге және табуға көмектеседі. Бұл денсаулықты сақтау үшін маңызды ма? (Иә)

- Бұл ережені қай топқа салыңыз? ("Рух денсаулығы" тобына.)

6. "Сабырлы бол!»

- Сындыру көрейік ереже "тыныш Бол".
- Денсаулық үшін тыныш болу неге маңызды? (Адам жүйке болған кезде, ол ауыра бастайды).

- Ал оқушының мазасыздығы, мазасыздығы қашан пайда болуы мүмкін? (бір нәрсе жұмыс істемесе, қиындық туындайды).

- Ілім еш қиындықсыз бола ала ма? (Жоқ, егер сіз бәрін білсеңіз, онда ештеңе үйренбеңіз).

- Әр оқушының қиындықтары мен қателіктері болуы мүмкін. Бұл жағдайда жүйке болмау керек, қорықпау керек, яғни...(тынышталу).

Камераны қысыңыз " жаттығуы»:
-Елестетіп көріңізші, сіз қолыңызда сіз үшін өте құнды, қымбат нәрсе бар және біреу оны сізден алғысы келеді. Сіз жұдырықтарыңызды қатайтып, қатайтасыз ... және күшті, сүйектер ақ түсті. Қолдар дірілдей бастайды... бірақ құқық бұзушы кетіп қалды, сіз жұдырықтарыңызды ашасыз, саусақтар босаңсып, қолдар тізеңізде тыныш жатыр ... олар демалады…

- Сабырлылық табысты оқу үшін қажет, демек-біздің жақсы көңіл-күйіміз үшін қажет. Жақсы көңіл-күй болмаса, жақсы денсаулық болмайды.

- Қорытынды жасаңыз: оқу кезінде денсаулықты сақтау үшін сізге осы ереже қажет пе, жоқ па. (Бізге бұл ереже қажет)

- Оны дене денсаулығына немесе рух денсаулығына қандай ережелерге жатқызу керек? (Рух денсаулығына.)

7. "Көңіл-күйді көтерудің" соңғы рецептін қарастырыңыз»

- Кімде қандай пікір бар? (Бізге бұл ереже қажет, өйткені егер сіз тапсырманы жаман көңіл-күймен орындасаңыз, ол жұмыс істемеуі мүмкін.Егер сіз жаман көңіл-күймен жұмыс жасасаңыз, онда сіз Охаға ұқсайсыз.)

- Көңіл-күйіңізді қалай жақсартуға болатынын кім біледі? (Айналаңызда жақсы нәрсе табыңыз, жағымды сәттерді есте сақтаңыз, жақсы музыка тыңдаңыз.)

- Қазір көңіл-күйімізді көтеруге тырысамыз.
- Өтінемін, балалар

Просмотров: 767


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст