1-сыныпта сауаттылыққа оқыту бойынша ҚБП
2 тоқсан
Сабақтың тақырыбы: дыбыстар (м),(м*).Әріп Мм.
Мұғалімнің аты-жөні: Кравченок Н. А
Күні: "__17__"_____11_______20___г.
Сынып: "1". Қатысушылар саны: 6
жоқ: 0
Сабақтың оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары
Сабақтың мақсаты
1.1.9.1 сөздердегі дыбыстарды ажырату және олардың белгілерін ажырату (дауысты/дауыссыз; дауыссыз/қатты/жұмсақ, саңырау / дауыссыз).
1.2.1.1 сөз/сөйлем сұлбасын оқу.
1.2.1.2 оқудың негізгі түрлерін пайдалану (тұтас сөзбен оқуға, саналы оқуға ауысумен буынды тегіс оқу).
1.2.9.1 әріптің бейнесін тану және оны дыбыспен салыстыру.
1.3.8.Әріптердің элементтерін, бас (бас) және кіші әріптерді және олардың қосылыстарын жазу; каллиграфия нормаларына сәйкес анық жазу; күшті позициялардың дыбыстарын хатта әріптермен белгілеу.
Сабақтың барысы
Сабақ кезеңі \ мұғалімнің іс-әрекет уақыты оқушының іс-әрекеті ресурстар
Сабақтың басталуы
10 мин
Оң эмоционалды көзқарас қалыптастыру. "Шатастырылған" өлеңін сахналау мұғалім әр адам үшін ең қымбат сөз М әрпінен басталады деп хабарлайды. Мұғалім балаларға ана сөзіндегі алғашқы дыбысты атауға кеңес береді және бүгін сабақта балалар анасының әрпін - М әрпін үйренеді, аналарын керемет жетістіктерімен қуанту үшін сіз көп тырысуыңыз керек.
Балалар бұл сөздің не екенін білуі керек - (ана).
оқулық
Сабақтың ортасы
15 мин
Сабақтың соңы
5 мин жаңа тақырып бойынша жұмыс. Жұмыс бойынша оқулыққа.
Мұғалім № 1 тапсырмадағы суреттерді қарастыруды ұсынады. Бірінші жолда бейнеленген сөздерден алғашқы дыбыстарды бөлектеу бойынша жұмыс ұйымдастырылады: сәбіз, бренд, тінтуір. Мұғалім мак сөзіне дыбыстық-дыбыстық талдау жасауды ұсынады. Сәйкес сөздің дыбыстық формасы мен оның үлгі схемасы арасында орнатылады.
( Зерттелетін әріппен буындарды оқымас бұрын, балаларға артикуляциялық гимнастика жасау ұсынылады.
Мұғалім № 2 тапсырманы орындауды ұсынады. Ойын "буын қосыңыз-сөз алыңыз»
Жазбадағы жұмыс.
Мұғалім балаларға М кіші әрпінің қандай элементтерден тұратынын қарастыруды ұсынады. м кіші әрпін, осы әріппен буындарды жазу. "Сөз жұмбақтары" - сөз схемаларымен жұмыс: көкнәр, шыбын.
Қабылдау "кезең-кезеңімен". Интерактивті оқытуды қабылдау. Ол бұрын алынған білімді белсендіру үшін қолданылады. Авторы-Е.Д. Тимашева.
Балалар м әрпі дыбыстарды [м] -қатты дауыссыз дыбысты, [м1] - жұмсақ дауыссыз дыбысты білдіруі мүмкін деп тұжырымдайды. Дыбыстар [м], [м'] - дауысты дауыссыз дыбыстар
Балалар олардың айтылу ерекшеліктерін бақылайды, оларды сипаттайды. Мұғалімнің көмегімен қорытынды жасалады: бірінші жолда [М] дыбысынан басталатын сөздер көрсетілген, бұл қатты дауыссыз дыбыс.
Қорытынды жасалады: екінші жолда[м'] дыбысынан басталатын сөздер бар, бұл жұмсақ дауыссыз дыбыс.
Балалар сызба бойынша сурет салуға ұсыныс жасайды.
Тақтаға қадам басқан оқушылар әр қадам үшін сабақта М әрпі туралы қандай жаңа білім алғандарын атайды.
Оқулық
дәптер
.