«Ақмола облысы білім басқармасының Бұланды ауданы білім бөлімі Иванковка ауылының негізгі орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
 Коммунальное государственное учреждение «Основная средняя школа села Иванковка отдела образования по  Буландынскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Тараздың бойтұмары

09.12.2020

Сабақ :  № 52-53

Мектеп:Иванковка негізгі мектебі.

 

Мұғалім:  Серік Айтуған

Сынып: 7

Күні :19.11.20.

Қатысқан оқушылар  саны:

Қатыспағандар:

 

Сабақтың тақырыбы:

Тараздың бойтұмары

Осы сабақ  арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

Т1. Болжау

7.Т1.Мәтін үзінділері арқылы оқиғаның дамуын болжау.

Сабақ мақсаты:

Оқушылардың барлығы

Өз болжам жауабы мен мәтін жауабы негізінде, өзінің қатесін таба алды.

Оқушылардың көпшілігі

Өз болжам жауабы мен мәтін жауабы негізінде, өзінің қатесін түзете алды.

Оқушылардың кейбірі

Өз болжам жауабы мен мәтін жауабы негізінде, өзінің қателесу себебін түсіндіре алды.

Құндылықтарды игерту:

Өзіне және өзгелерге құрмет мұғалім мен оқушылардың бір-бірімен амандасуында, сыпайы, ойын ашық білдіріп, тыңдауда, сабақты уақытында бастап, аяқтауда, тапсырмаларды нұсқалық бойынша орындауда, бір-біріне қолдау көрсетуінде көрініс табады. Патриотизм мен азаматтық жауапкершілік уақытты пайдамен өткізу қажеттігін түсіну арқылы жүзеге асырылады. Өмір бойы оқу қағидасы ақпаратты өздігінен табу, сабақ мақсатын білуде, кері байланыс беруде, рефлексия жасауда, алған білімінің практикалық мәнін түсінуде көрініс табады. Ашықтық оқушыларға ақпаратты алуында бірдей мүмкіндіктер беруде, сабақ мақсатын бірге құрастыруда, бағалау мен кері байланыс беруде, бірнеше көзқарастың бар екенін түсінуде орын алады. Еңбексүйгіштік жұмыс орынын таза сақтауда, оқушылардың белсенді жұмысында, ал шығармашылық жаңа идеяларды ұсынуда көрініс табады.

Пәнаралық байланыс:

Әлеуметтану

АКТ-ны қолдану дағдылары:

PowerPoint таныстырылымы, аудио мәтін

Тілдік мақсаттар:

Оқушылар:

Тізбекте берілетін бірыңғай мүшелердің тыныс белгілерін (қос нүсте, нүктелі үтір) қолдану.

Пән лексикасы және терминология:

Жоспарлау, шаруа, шұғыл, бой жазу, сүйену, ұстану, ауытқу.

Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер:

Біздің ойымызша, _______________. Мәтіндегі жауапта «_______» келтірілген.

Осыған дейін меңгерілген білім

«Мерейтой – өмірдің жаңа белесі» тақырыбындағы ресми құттықтау хатты жазды. Шырай түрлерімен танысып, қолданды.

Жоспар

Жоспарланатын уақыт

 

Мұғалімің  іс-әрекеті

Оқушылардың

іс-ірекеті

Дереккөздер

Сабақ басы

10 мин

 

Қызығушылықты ояту үшін миға шабуыл.

Сурет бойынша лексикалық тақырыпты болжайды.

Сурет бойынша топтарға бөліну

 

  • Не себептен адам өз өмірінде мақсат қоюы тиіс?
  • Мақсатқа жетуде не көмектеседі?
  • Жоспардың ішіне не жазылады?
  • Сенің алға қойған мақсатың бар ма?
  • Мақсатыңа жету үшін сен жоспарыңа не жаздың?

Оқу мақсатымен, тілдік мақсатпен танысады;

Жетістік критерийлерін болжайды;

Жетістік критерийлерімен танысады.

 

 

Тақырыпқа ену үшін сұрақтарға жауап береді:

 

Слайд 1-5

Дидактика № 1

 

 

 

Сабақ ортасы

10 мин

 

 

 

 

 

20 мин

https://image.jimcdn.com/app/cms/image/transf/dimension=495x1024:format=jpg/path/s5736f1fd0334b788/image/ic284ec4113007d67/version/1441542983/image.jpg

 

Тапсырма-1:

Бойтұмар тарихы Қазақ халқының күнделікті өмірінде тұмардың орны бөлек. Халық тұжырымында "көз тию" яғни "кінәрат" деген түсінік кең тараған және оған халық сеніп келген. Тұмардың қасиеті өзге жанның сұқ көзінен сақтап, сәбиді тілден, түрлі пәлекеттерден сақтайды және жақсы атқа да, жас балаға да, сүтті сиырға да көз тиеді деген ұғымнан туса керек. Бұл ырым қазірде бізбен бітесе жалғасып келеді. Тұмар негізінен теріден не матадан істеліп, арасына Құран сүресінен аяттар жазылған. Кейде зергерлер әшекейлеп темірден, күмістен құты жасаған. Исламға дейін тұмардың ішіне тұз, пияз, аюдың, иттің жүнін салған. Тілден, көзден әр түрлі пәлекеттерден сақтайтын тұмарлардың түрі көп болып, бірі ауру адамға тағылса, бірі әйелдерге, қыздарға, жас балаларға тағылған. Қазіргі кезде тұмар өз міндетін жоғалтпай, ұлттық сыйлықтық, сувенир, сәндік қатарына енді. Пайдаланатын шикізатына байланысты және көркем шығармашылық жағынан бойтұмар неше түрлі болып келеді.

ынталандрыу.

 

 

 

Тапсырма-2:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жаңа сөздермен танысу үшін сөздер мен синонимдерді сәйкестендіреді.

Тапсырманы орындау үшін қиық қағаздардағы сөздер мен синонимдерді желіммен А4 парағына жабыстырады. Кім бірінші жапсырат сол оқушыны ынталандрыу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сұрақтармен танысады (1 мин);

Жұпта сұрақтарға жауапты болжайды (5 мин);

 

Мәтінді мұқият тыңдап, (2 мин), өз жауабыңыз бен мәтін жауабын салыстырады;

Дұрыс жауаптармен сәйкестендіреді (2 мин);

Жетістік критерийлері бойынша өзін-өзі бағалау (5 мин).

 

Слайд 6

Мәтінге берілген сөздіктегі сөздер қиып беріледі.

 

 

 

Слайд 7

Дидактика № 2

Аудио файл

 

 

 

Сабақ соңы

5 мин

 

Рефлексия.

Сабақта маған не пайдалы болды?
Сабақта маған не қызықты болды?
Сабақта маған не қиын болды?

 Оқушылар қиық қағаздарға жазып береді.

 

Слайд 8

Қосымша ақпарат

Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? 

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

Дифференциация үш түрде іске асады:

1-  үлгерімі төмен оқушыларға қолдау жұптық жұмыста үлгерімі жақсы оқушылар тарапынан көрсетіледі.

2 –оқушылардың тапсырмасынан күтілетін нәтиже дифференциацияланған.

 

Оқушылар бір-бірін дискрипторлар тұсына «+» белгісін қоя отырып, бағалайды. Сол арқылы кері байланыс беріледі.

Сабақ философияға қатысты болғандықтан, белсенді азаматтық позициясын қалыптастыруға септігін тигізеді. Сабақта оқушылардың өміріне қауіпті ештеңе пайдаланылмайды. PowerPoint таныстырылымы, аудиофайл тыңдау үшін компьютер қолданылады.

Ойлану

 

 

 

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырылды ма?

 

 

 

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы  қандай болды?

 

Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме?

 

 

Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба?

Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? 

 

Төменде берілген бөлімді осы сабақ  туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.

 

Жалпы баға

Сабақ талаптарға сай өтті. Оқушылар сөздік қорын молайтты. Жұпта бір-біріне қолдау көрсетіп, қарым-қатынас жасады.

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1.

2..

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1.

 

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?

 

Просмотров: 858


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст