1-сыныптағы жаратылыстану бойынша БЖК
2 тоқсан
Сабақтың тақырыбы: демалу неге маңызды.
Мұғалімнің аты-жөні: Кравченок Н. А
Күні: "__09__"_____12_______20___г.
Сынып: "1". Қатысқандар саны: 6, қатыспағандар: 0
Сабақтың оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары
Сабақтың мақсаты
1.2.3.1.адам денесінің негізгі бөліктерін және олардың функцияларын атаңыз.
1.2.3.3 адамның өсуі мен дамуы үшін қажетті қажеттіліктерін анықтау
Сабақтың барысы
Сабақ кезеңі\уақыт
Әрекеті мұғалімнің Әрекеті оқушының Ресурстары
Сабақтың басталуы
5мин.
Сабақтың ортасы
20мин.
Сабақтың соңы
5мин кіріспе тапсырма. Жазғы демалыс туралы фотосуреттер мен презентацияларды көрсетуді ұсыныңыз. Сұраңыз: "адам қашан демалуы керек? (Көп жұмыс істеген кезде шаршадым.) Демалу не үшін қажет? (Күш жинау үшін.) Адам қалай демала алады?»
Сондықтан демалыстың негізгі компоненті – ұйқы туралы сөйлесейік. Неге түнде ұйықтаймыз?
- Бір күнде адам шаршайды. Демалу және күш алу үшін ұйықтау керек.
Күн тәртібі. Оқушылардан күн тәртібін кім сақтайтынын сұраңыз. Бұл сөйлемнің мағынасын қалай түсінетіндерін нақтылаңыз. "Сабаққа нақты материал "көмегімен түсіндіріңіз.
Posted In "Ойлан!»
Оқушыларға пантомиманы көрсетуді ұсыныңыз " ұйқысыз балалар мектепке барады (сабақта отырады, тақтаға жауап береді және т.б.)". Шағын сауалнаманы ұсынуға болады:
Кім тез мәселені шешеді-Көңілді немесе ұйқысыз оқушы?
Жүз метрді кім жақсы өткізеді?
Мектеп оқушыларына қанша ұйықтау керек?"Оқушылардың қанша ұйықтайтынына көп көңіл бөлудің қажеті жоқ - бұл жаста олар әлі де ата-аналарына, отбасындағы өмір салтына байланысты. Бірақ студенттер кем дегенде 8 сағат ұйықтау керек екенін білуі керек, 22 сағаттан кешіктірмей ұйықтаған жөн. Ұйқы кезінде біздің ағзамыз Жаңа күн үшін күш жинайтынын түсіндіріңіз.
"Зерттеу" айдары әр оқушыға оқушы күнінің негізгі кезеңдерін көрсететін суреттер беріңіз немесе оларды қолтаңбалармен ауыстырыңыз. Оларды күннің тиісті режиміне қоюды, қол қоюды, шамамен уақытты көрсетуді ұсыныңыз. Егер тапсырма сыныптың көп бөлігі үшін қиын болса, оны жұпта немесе шағын топтарда орындауды ұсыныңыз. Содан кейін әр оқушыдан сұраңыз
Posted in "сен Білесің бе?»
Оқушылардан олардың барлық армандарын кім есте сақтайтынын, олардың кейбіреулері кім екенін сұраңыз.
Практикалық жұмыс
– Ұйықтар алдында жасай алмайтын қызыл шеңберді, ал жасыл-не істеу керек және не істеу керектігін атап өтейік.
Қызыл шеңбер –
Жасыл шеңбер –
Оқушылар. Ұйықтар алдында көп жеуге болмайды –
Оқуға книжку болады –
Шулы ойындар ойнауға болмайды –
Тістерді тазалау керек –
Ұйқы алдында қорқынышты фильмді көру мүмкін емес –
Төсек алдында бөлмені желдету керек –
- Түнде бәрі ұйықтап жатыр ма?
(Боталар ұйықтамайды, үкі, түнгі көбелек, қоңыздар)
- Барлық адамдар түнде ұйықтай ма?
Рефлексия."Hat»
.
Жауаптар оқушы
Оқушылар оларды күннің тиісті режиміне қояды, қол қояды, шамамен уақытты көрсетеді.
Балалардың жауаптары
ПРЕЗЕНТАЦИЯ
"Неге ұйықтаймыз?»
Оқулық:
Неліктен демалу маңызды, б. 38-39 жұмыс кітабы
24-жұмыс парағы "күн тәртібі", 26-бет 25-жұмыс парағы" күн тәртібі", Б.
Оқушылардың жазғы демалыстағы суреттері;
оқушы күнінің негізгі кезеңдерін көрсететін суреттер немесе қолтаңбалары бар тақтайшалар;
доп;
балалар домино .