"Тексерілген" "Тексерілген»
"Тексерілді "" Тексерілді»
оқу ісінің меңгерушісі оқу ісінің меңгерушісі
директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары "Иванков НМ" КММ директоры»:
_______Смусенко О. С. _ _ _ _ _ _ _ Е. Ж. Рахимжанов
"_____"_____ 20___г "_____"_____ 20___г
ЖҰМЫС
үлгерімі нашар балалармен
орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдері
Калтенбергер Алла Владимировна
Иванков ЖМ "КММ»
Түсіндірме жазба
Біздің мектептердің педагогтары шешетін басты мәселелердің бірі-үлгерімі нашар оқушылармен, яғни академиялық қиындықтары бар балалармен жұмыс істеу.
Ақыл-ой қабілеттері мен оқу дағдылары әлсіз, есте сақтау қабілеті төмен немесе оқытудың тиімді себептері жоқ студенттер нашар үлгерушілер деп саналады. Оқушылардың бұл санаты үлгермегендер санатына енбеуі үшін білім беру мекемесінің барлық қызметтерінің үлгерімі төмен оқушылармен жүйелі жұмыс қажет.
Негізгі мәселе-бұқаралық мектептің білім беру кеңістігі құрылымының, білім берудің дәстүрлі формаларының әр баланың жеке басының ерекшеліктеріне сәйкес келмеуі және денсаулық жағдайына байланысты оқу қиындықтары:
- спортпен айналысу;
- көркем шығармашылықтың қандай да бір түрлері;
- отбасындағы қолайсыз жағдай.
Мектептегі сәтсіздіктер, үнемі сәтсіздіктер аясында танымдық қажеттілік тез арада жоғалады, кейде қайтарымсыз болады, ал оқу мотивациясы ешқашан пайда болмайды. Сондықтан оқытуда қиындықтары бар балаларға оқу материалын сәтті игеруге, мұғалімнен тұрақты позицияға ие болуға көмектесетін арнайы "қолдау" жұмысы өте қажет. Балаға көмектесудің ойластырылған жүйесі бар қосымша жаттығулар қажет, ол сәтті оқу үшін қажетті операциялардың реттілігіне негізделген "кеңестер" сериясынан тұрады. Сонымен қатар, бұл балаларға дағдыларды дамыту үшін көп мөлшер қажет.
Бағдарламаның мақсаты мен міндеттері
- оқушылардың орыс тілін оқытудағы олқылықтарын жою;
- баланың табысты жеке дамуы үшін жағдай жасау
Бағдарлама қажеттіліктерді қанағаттандыруға бағытталған:
толық және орта білім алу; білім алу нысанын таңдау.
ата-аналар: өз баласын оқытуға барынша қолайлы жағдай жасауда;
отбасындағы көзқарасты тұрақтандыруда: мектептегі жанжалды жағдайларды жеңілдету.
мектептер: балалар мен жасөспірімдердің әлеуметтік-педагогикалық және психологиялық мәселелерін шешу.
Метапәндік нәтижелердің тізбесі және талдауы:
Пәндік дағдылар:
Орфография. Оқушыны морфемалардан орфограммаларды табуға, орфограммалардың түрлері бойынша сөздерді топтауға үйрету; бір түбірлі сөздерді таңдаудың дұрыс әдісін, сондай-ақ зерттелген орфография ережелерін қолдану тәсілдерін меңгеру; емле таңдауын ауызша түсіндіру және хатта арнайы графикалық белгілерді пайдалану; зерттелген ережелерге сөздерді өз бетінше таңдау.
Синтаксис және тыныс белгілері. Сөйлемдегі сөз тіркестерін ажырату, негізгі және тәуелді сөзді анықтау; зерттелген түрлердің сөз тіркестерінің сызбасын құру және берілген сызба бойынша сөз тіркестерін құрастыру; сөйлемнің негізін екі негізгі мүшемен бөлу; грамматикалық негіздердің берілген типтері бойынша сөйлемдерді құрастыру; сөйлемнің мақсаты, екінші мүшелердің болуы немесе болмауы, грамматикалық негіздердің саны бойынша сөйлемдерді сипаттау; зерттелген түрлердің қарапайым және күрделі сөйлемдерін құрастыру; сөйлемдердің соңындағы дұрыс интонацияны сақтау; біртекті мүшелер, үндеулер, кіріспе сөздермен күрделенген сөйлемдерді анықтаңыз; тікелей сөйлеумен, қатысумен және қатысумен сөйлемдерді табыңыз. Қарапайым сөйлем мен күрделі сөйлемнің Синтаксистік талдауын жасаңыз. Зерттелген тыныс белгілері ережелерін қолдану кезінде дұрыс әрекет ету тәсілін меңгеру; сөйлемдердегі тыныс белгілерінің қойылуын ауызша түсіндіру және хатта арнайы графикалық белгілерді пайдалану; зерттелген тыныс белгілері ережелеріне мысалдарды өз бетінше таңдау.
Сөйлеуді дамыту: сипаттама және пайымдау сияқты эссе жазу.
Метапәндік УУД (әмбебап оқу әрекеттері):
Жеке: - студенттер орыс тілінің эстетикалық құндылығын түсінеді; ана тілін құрметтейді; орыс тілінің тазалығын ұлттық мәдениеттің құбылысы ретінде сақтау қажеттілігін түсінеді; сөйлеуді өзін-өзі жетілдіруге тырысады;
- студенттің сөйлеу қарым-қатынасы процесінде ойлар мен сезімдерді еркін білдіру үшін сөздік қоры мен меңгерілген грамматикалық құралдары жеткілікті; өз сөйлеуін бақылау негізінде Өзін-өзі бағалау мүмкіндігі.
Реттеуші: оқушы оқу тапсырмасын қабылдай және сақтай алады; қажетті әрекеттерді, операцияларды жоспарлай алады (мұғаліммен және сыныптастарымен немесе өз бетінше), жоспар бойынша әрекет ете алады.
Танымдық: оқушы барлық оқу-танымдық іс-әрекеттерді материалдандырылған және ақыл-ой түрінде орындай бермейді; талдау, синтез, салыстыру, жіктеу операцияларында, себеп-салдарлық байланыстарды орнатуда, жалпылау, қорытынды жасауда оқу міндеттерін шешу үшін қателеседі.
Коммуникативті: студент шағын монологиялық мәлімдемелер жасайды, нақты оқу-танымдық тапсырмаларды ескере отырып, жұптар мен жұмыс топтарында бірлескен іс-әрекеттерді жүзеге асырады.
Көмек көрсету слабоуспевающему сабақта
Этапы_урока
Оқытудағы екпін
Процесінде
білімді бақылау
оқушыларға сауалнама жүргізу кезінде ерекше мейірімділік атмосферасын құру.
Сауалнама қарқынының төмендеуі, тақтаға ұзақ дайындалуға рұқсат беру.
Оқушыларға болжамды жауап жоспарын ұсыну. Көрнекі құралдарды, тірек сызбаларын, кестелерді және т. б. пайдалануға рұқсат.
Көңіл көтеру, мадақтау, бағалауды ынталандыру
Ассимиляцияны бақылау процесінде
оқушылардың білімі
1. Әдетте сұрақтардың ассимиляциясын арнайы бақылау
туғызатын оқушылардың қиындықтар.
2. Қателерді жүйелеу үшін мұқият талдаңыз,
оқушылар ауызша жауаптарда, жазбаша жауаптарда
оларды жоюға назар аудару.
3. Оқушылардың материалды игеруін бақылау.
өткен сабақтарды өткізіп алған.
4. Тақырып соңында немесе бөлімнің қорытындыларын жинақтап,
негізгі ұғымдарды, Заңдарды, ережелерді, дағдыларды игеру,
артта қалу себептерін анықтау.
Баяндау кезінде
тақырыпты игеруге деген қызығушылықты сақтау үшін жаңа материал.
Үлгерімі нашар адамдарға олардың оқу бағдарламасын түсіну дәрежесін анықтайтын сұрақтармен жиі жүгіну
материалды.
Кезінде ұсыныстарды айтуға тарту
қорытынды мен жалпылауға немесе күшті оқушы айтқан мәселенің мәнін түсіндіруге бағытталған.
Сабақ барысында дәрежені міндетті түрде тексеру керек
оқушылардың ұсынылған материалдың негізгі элементтерін түсінуі.
Оқу материалын меңгерудегі қиындықтар кезінде оқушылар тарапынан сұрақтарды ынталандыру.
Барлық студенттерге материалды белсенді игеруге мүмкіндік беретін оқыту әдістерінің алуан түрлілігін қамтамасыз ету.
Өзіндік барысында
жұмыс
оқушылардың
сабақта. 1. Тапсырмаларды дозаларға бөлу, кезеңдері, күрделі
бірқатар қарапайым тапсырмалар.
2. Бұрын орындалған ұқсас тапсырмаға сілтеме,
қабылдау және орындау әдісін еске салу. Нұсқау
осы немесе басқа ережені жаңарту қажеттілігі.
3. Орындаудың ұтымды жолдары туралы нұсқау беру
тапсырмалар, оларды безендіруге қойылатын талаптар.
4. Тәуелсіз әрекеттерді ынталандыру. Көп
олардың қызметін мұқият бақылау,
қателер, жүйелі тексеру, қателерді түзету.
5. Өздік жұмыс үшін ең көп тапсырмаларды таңдау
материалдың маңызды бөлімдері, аз
жаттығулар саны, бірақ белгілі бір жүйеде берілген,
үлкен нәтижеге қол жеткізіңіз. Мазмұнына қосу
қателерді жою бойынша өзіндік жұмыс жаттығулары,
жауаптар мен жазбаша жұмыстар кезінде жіберілген.
6. Жұмысты орындау тәртібі туралы нұсқау беру.
7. Мұғалімге сұрақтар қоюды ынталандыру
өзін-өзі күтудегі қиындықтар.
8. Оқушыларға жұмыста, жан-жақты көмек көрсете білді
олардың тәуелсіздігін дамыту.
9. Жұмысты жоспарлау, оны дұрыс орындау қабілеттерін үйрету
темпе және бақылауды жүзеге асыру.
Кезінде
ұйымдастыру
өзіндік
жұмыс тыс
сынып оқушысы. Оқушылар топтары үшін олардың санын механикалық көбейту емес, ең ұтымды жаттығулар жүйесін таңдау.
Тапсырмалардың реттілігі туралы толығырақ түсінік. Ықтимал қиындықтар туралы ескерту, кеңес беру карталарын, бағыттаушы іс-қимыл жоспары бар карталарды пайдалану.
Үй тапсырмасы кезінде сәтсіздікке ұшырағандар үшін бағдарламаның ең маңызды элементтеріне назар аудара отырып, өткенді қайталауды қамтамасыз етіңіз.
Қателіктер бойынша жұмыс жасау үшін үй тапсырмасын жүйелі түрде беріңіз.
Оқушыларға үй тапсырмасын орындау тәртібі туралы нақты нұсқау беру, үлгерімі төмен студенттердің осы нұсқауларды түсіну дәрежесін түсіну.
Үй тапсырмасының көлемін басқа сынып мұғалімдерімен, әсіресе үлгерімі нашар оқушылармен үйлестіру.
Бекітілді:
Бекітемін:
"Иванково НМ" КММ директоры»
__________Рахимжанов Е. Ж.
Орыс тілі бойынша үлгерімі нашар оқушылармен жұмыс жоспары
2020-2021 оқу жылына
№ Іс-Шаралар Мерзімі
Жеке қосымша сабақтар.
1. Жеке сабақтар. Ішінде
оқу жылы
Сараланған тапсырмалар.
Жұмыс тетрадью.