1-сыныпта сауаттылыққа оқыту бойынша ҚБП
2 тоқсан
Сабақтың тақырыбы: дыбыстар (K),(K*)kk әрпі..
Мұғалімнің аты-жөні: Кравченок Н. А
Күні: "__07__"_____12_______20___г.
Сынып: "1". Қатысушылар саны: 6
жоқ: 0
Сабақтың оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары
Сабақтың мақсаты 1.2.5.1.Сөздердегі дыбыстарды бөліп, олардың белгілерін ажыратыңыз (дауысты/дауыссыз; дауыссыз дыбыстар қатты/жұмсақ, саңырау/дауысты).
1.2.6.1.Оқудың негізгі түрлерін қолданыңыз (бір сөзбен оқуға, саналы оқуға ауысатын тегіс буынды оқу).
1.2.9.1.Хаттың бейнесін танып, оны дыбыспен сәйкестендіріңіз.
1.2.9.2.Әріптердің элементтерін, бас (бас) және кіші әріптерді және олардың қосындыларын жазу; каллиграфия нормаларына сәйкес анық жазу; күшті позициялардың дыбыстарын хатта әріптермен белгілеу.
Сабақтың барысы
Сабақ кезеңі\уақыт
Әрекеті мұғалімнің Әрекеті оқушының Ресурстары
Сабақтың басталуы
5мин.
Сабақтың ортасы
20мин.
Сабақтың соңы
5мин _Здравствуйте балалар!
- Сіз сауат ашу мен математиканы оқытудан басқа бізде тағы қандай сабақтар болатынын білесіз бе? (Балалардың жауаптарын тыңдаңыз.)
- Сіз қаншалықты дұрыс жауап бердіңіз, сіз жұмбақтарды болжай отырып білесіз:
Сізде көптеген заттар болады,
Олар сізге не үйретеді?
- Бұл-міндеттер, мысалдар шешу. (Математика.)
- Бұл маған сауатты болуға көмектеседі. (Сауаттылыққа оқыту.
- Бұл жерде мен епті және мықты боламын,
Өте мобильді және жігерлі. (Дене тәрбиесі
- Осы барлық сабақтарда біз жаңа тақырып – "айналамыздағы әлем" туралы айта бастаймыз және барлық сабақтарда айналамыздағы әлем туралы сөйлесу үшін мүмкіндігінше көп әріптерді үйренуіміз керек. Сіз қандай әріптерді білесіз?
Әріптер лентасымен жұмыс.
- Бақа қалай айқайлайды? Куку қалай?
- Короз қалай айқайлайды? (
- ) Мысықты қалай атаймыз?
- Жауаптарыңыздың басында қандай дыбыстар естілді?
- [K] және [K'] дауысты немесе дауыссыз дыбыстар ма? Неліктен?
Жаңа тақырып бойынша жұмыс.Жұмыс бойынша оқулыққа.
(К) 1. Фонемалық естуді дамыту.
Суреттер арқылы дыбыстың семантикалық рөлін түсіну:
оқушылар алғашқы дыбысты сөзбен айтады (қабан, жылқы, кобра) және олар қандай жаңа дыбыспен жұмыс істейтіні туралы қорытынды жасайды
"Сиқырлы суреттер" ойыны.
Мұғалім оқушыларға тақтаға бекітілген суреттерді (Қазақстан табиғаты) қарап, оларды не біріктіретіні туралы ойлануды ұсынады.
Мұғаліммен бірге балалар бөлімнің атауын және субтопикасын тұжырымдайды.
Жұмыс бойынша оқулыққа . Ереже.
Ереженің сызбалық бейнесімен жұмыс.
Дыбыс сипаттамасымен жұмыс істеу алгоритмі берілген:
Дауысты дыбыстар-соқпалы немесе соқпалы емес, дауыссыз дыбыстар-дауысты немесе саңырау, қатты немесе жұмсақ.
Сөз сұлбаларын талдау. Буындарды оқу.
Оқушылар қорытынды жасайды: К әрпі, [К], [к'] дыбыстары.
Жазбадағы жұмыс.
К әрпімен буындарды жазу, дауысты әріптермен қосылыстарды өңдеу.
Логикалық ойлауды дамыту міндеті: сөздердің жұмбақтары (қатерлі ісік, үйрек, қабық). Сөздерді жазу, сөздерді дыбыстық-әріптік талдау.
Оқулықтармен жұмыс.
Аукцион:
Ертегі кейіпкерлерін атаңыз.
Қандай кейіпкерлердің есімдері к әрпінен басталады?
Сіз қандай ертегі кейіпкерлерін немесе мультфильм кейіпкерлерін білесіз, олардың есімдері осы әріптен басталады немесе осы әріп қандай атауларда кездеседі?
Сипаттамасы бөлінген әріптер сүйене отырып үйшік үшін әріптер.
Рефлексия.
Сабақта есімде ...
Мен сабақта алдым ....
Маған қиын болды ...
Мен жақсырақ тырысамын ....
Жазбадағы рефлексивті бағалау. Мұғалім әр оқушыға көңіл-күйіне сәйкес келетін смайликті толықтыруды және бояуды ұсынады.
Балалардың жауаптарын тыңдаңыз.
Балалардың жауаптары:
Ква-ква.
Ку-ку
Кукареку
Кис-кис
Оқушылар қорытынды жасайды: К әрпі, [К], [к'] дыбыстары.
Оқушылардың сөздерді жазуы, сөздерді дыбыстық-әріптік талдау.
Әріптер таспасы
Иллюстрациялар (Қазақстан табиғаты)
оқулық
пропись
оқулық
пропись
.