1-сыныпта математикадан КСП
2 тоқсан
Сабақтың тақырыбы: сандық өрнек.
Мұғалімнің аты-жөні: Кравченок Н. А
Күні: "__07__"_____12_______20___г.
Сынып: "1". Қатысқандар саны: 6, қатыспағандар: 0
Сабақтың оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары
Сабақтың мақсаты
1.2.1.1 сандық өрнектерді (қосындылар, айырмалар) құрастыру, Оқу, Жазу және тану)
1.5.2.2 белгілерді пайдалану"+", "-", "=»
1.5.2.4 өрнектерді оқу және жазу кезінде қосу және азайту әрекеттері компоненттерінің атауларын қолдану.
Сабақтың барысы
Сабақ кезеңі\уақыт
Әрекеті мұғалімнің Әрекеті оқушының Ресурстары
Сабақтың басталуы
5мин.
Сабақтың ортасы
20мин.
Сабақтың соңы
5мин
Білімді өзектендіру
1. Тікелей есеп 0-ден 20-ға дейін
2. Шот 20-дан 0-ге дейін.
3. Шот реттік 1-ден 20-ға дейін.
4. 20-дан 1-ге дейінгі кері тәртіпте шот (реттік)
5. Атау кейіннен саны...
6. Алдыңғы санды атаңыз...
7. Көршілерді атаңыз сандар...
1. "Тізбек".
2. "Сандық карталар".
- Сандарды кему ретімен орналастырыңыз. (19, 17, 15, 13, 12, 10.)
- Сандарды өсу ретімен орналастырыңыз. (10, 12, 13, 15, 17, 19.)
- Алынған сандар қатары сандық сызықтың сегменті ме? Неліктен?
"Сиқыршылар" ойыны.
Біз жеребе салу үшін сиқыршы цилиндрін немесе "сиқырлы" дорбаны қолданамыз. Оған әр адамға жазылған сандары бар кішкене текшелерді салыңыз.
Балалардың міндеті-сиқырлы цилиндрден нөмірлі текшені алып, өз тобыңызды табу. Балалар топта өз орындарын алғаннан кейін аудиожазбаны пайдалану, оларға епті жонглер болуды ұсыныңыз. Жонглер-бір уақытта бірнеше затты шебер және шебер лақтыра алатын цирк әртісі екенін айтыңыз. Сабақта жонглинг математикалық болады және ол үшін жеребе сандары бар текшелер қолданылады. Оқушыларға өз тобындағы төрт санның ішінен ең үлкен және ең кіші санды таңдап, олармен бірге шегеруге мысал келтіруді ұсыныңыз. Сол сияқты басқа екі санды жасау керек: қалған екі санның үлкен санынан кішісін шегеру керек. Екі мысалда азайту арқылы алынған сандарды қосу керек.
Жұмыстың нәтижесінде бірінші сынып оқушылары әртүрлі сандық өрнектерді алады, бірақ бірдей сандық мәндермен. Мысалы:
5-2 = 3, 4-3 = 1, 3 + 1 =4;
15-12 = 3, 14-13 = 1, 3 + 1 =4.
Оқушылар не байқағанын сұраңыз. Арифметикалық амалдардың сандары мен белгілерін қолданатын математикалық жазбалар сандық өрнектер деп аталады, ал орындалған әрекеттердің нәтижесі сандық өрнектің мәні деп аталады. Сандық өрнектің мәнін табу үшін ондағы барлық әрекеттерді орындау керек.
Қосу және азайту үшін сандық өрнектерді оқу ережелерін түсіндіріңіз. Бірінші сынып оқушыларын сандық көрсеткіштерді оқып үйренуге шақырыңыз.
Цирк қойылымы. Тапсырманы орындау барысында оқушылар суретте сандық өрнектерді тауып, оларды цирк шатырында орналасқан сандар мен белгілерді қолдана отырып оқи алады. Оқушыларға кері мысалдар келтіруді сұраңыз. Қосу және азайту өзара әрекеттесетін әрекеттер, сондай-ақ қосудың қозғалмалы қасиетін білу туралы білімге сүйене отырып, балалар жаңа сандық өрнектер жасап, оларды оқи алады.
Шеш. Тапсырма сандық өрнекті дұрыс оқуды дамытуға және сандық өрнектердің мәндерін табу дағдыларын шоғырландыруға бағытталған. Тапсырманы орындау кезінде балалар ауызша түрде осы өрнектердің мәндерін табады.
Тапсырманы орындау бірнеше әрекеттегі сандық өрнектің мәнін табуға бағытталған.
Рефлексия " бағдаршам»
Оқушылар өз жұмыстарының нәтижелерін тақтаға іліп, талқылау жүргізеді.
(арифметикалық амалдардың сандары мен белгілерін қолданатын математикалық жазбалар сандық өрнектер деп аталады, ал орындалған әрекеттердің нәтижесі сандық өрнектің мәні деп аталады).
Оқушылар мұғалімнің сұрақтарына жауап береді.
оқушылар өз жұмыстарының нәтижелерін тақтаға іліп, талқылау жүргізеді.
оқулық
Балалардың жауаптары
а) 10; б) 17; в) 50; г) 20;д)16; е) 40.
карточкалар сандармен және числовыми выражениями
Сиқыршының цилиндрі, "сиқырлы дорба".Цирк туралы аудио жазба.