«Ақмола облысы білім басқармасының Бұланды ауданы білім бөлімі Иванковка ауылының негізгі орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
 Коммунальное государственное учреждение «Основная средняя школа села Иванковка отдела образования по  Буландынскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Сабақтың тақырыбы: жұптасқан Дауыссыз дыбыстар .

29.12.2020

1-сыныпта сауаттылыққа оқыту бойынша ҚБП
2 тоқсан
Сабақтың тақырыбы: жұптасқан Дауыссыз дыбыстар .
Мұғалімнің аты-жөні: Кравченок Н. А
Күні: "__29__"_____12_______20___г.
Сынып: "1". Қатысушылар саны: 6
жоқ: 0
Сабақтың оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары


Сабақтың мақсаттары 1.1.5.1 әр түрлі қарым-қатынас жағдайларында сөйлеу этикетін қолдану. 1.1.7.1 тыңдалғанға деген қарым-қатынасты білдіру, оны қарапайым ұсыныстармен негіздеу.
1.1.9.1 сөздердегі дыбыстарды ажырату және олардың белгілерін ажырату (дауысты/дауыссыз; дауыссыз/қатты/жұмсақ, саңырау / дауыссыз). 1.2.9.1 әріптің бейнесін тану және оны дыбыспен салыстыру.
1.3.10.1 жазбаша сөйлеуде сөз-заттарды, сөз-белгілерді, сөз-әрекеттерді ажырату, қолдану және оларды сандар бойынша өзгерту.
Сабақтың барысы
Сабақ кезеңі\уақыт
Әрекеті мұғалімнің Әрекеті оқушының Ресурстары
Сабақтың басталуы
5мин.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы
20мин.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Сабақтың соңы
5мин
Оң эмоционалды көзқарас қалыптастыру
Ойын "осылай".
Мұғалім өлең айтады, ал оқушылар "осылай!"және сұрақтың жауабына сәйкес келетін қозғалыстарды көрсетеді. Қалай өмір сүресің? Міне, осылай\ сіз қалай жүресіз? Міне осылай! Қалай бежишь? Міне осылай! Түнде қалай ұйықтайсыз? Міне осылай! Қалай қызметкерлермен? Міне осылай! Қалай көрінерміз? Міне осылай! Сіз қалай үндемейсіз? Міне осылай! Қалай қорқасың? Міне осылай! Біз үйренеміз - осылай! Біз жұмыс істейміз - осылай!


Өмірлік тәжірибені өзектендіру. Мақсат қою.
(К, И) мұғалім оқушыларға қандай әріптердің жасырылғанын болжауды, яғни жетіспейтін әріптерді сөзге енгізуді ұсынады:.. .ар (жар, шар).
Сабақ тақырыбының тұжырымы:"ж-ш жұптық дауыссыз дыбыстары, ауа-райы туралы рифмдер".
- Әріптер таспасындағы ж және ш әріптерінің орнын анықтаңыз. Неліктен W және w әріптері дәл осылай орналасқан?

Жаңа тақырып бойынша жұмыс. Жұмыс бойынша оқулыққа.
(Г, И) 1.Мұғалім балаларға "қыс" сөзіне ассоциацияларды таңдауды, оқулықтағы суретті қарастыруды ұсынады.
"Сөздерді атаңыз"ойыны.

 

 

Жұмыс бойынша оқулыққа.
(ЖӘНЕ, К) 5. Оқушылар оқудың негізгі түрлерін пайдалана отырып, "ашкөз" әңгімесін оқиды: тұтас бір сөзбен оқуға, саналы оқуға ауыса отырып, буынды тегіс оқу, мәтіннен әр түрлі тыныс белгілері бар сөйлемдерді тауып оқиды.


"Жұпты тап" ойыны.
Мұғалім оқушыларға карточканы таратып, дауысты немесе саңырау дауыссыз дыбысқа жұп жазуды сұрайды.
СЫҢҒЫРЛАҒАН САҢЫРАУ
3
Г
Ш.
Б
Т.
Жазбадағы жұмыс.
Ж және Ш әріптерінің элементтерін жазу.
Ж және ш кіші және бас әріптерін жазу.
"Уж" және "жар", "подружка"сөздерін жазу және фонетикалық талдау.

Қорытынды сабақ. Рефлексия.
"Алма ағашы»
Тақтаға алма ағашы салынған. Мұғалім балаларға қызыл және жасыл түсті екі түсті алма таратады. Оқушылар алма ағашына алма жапсырады: Жасыл-мен бәрін өте жақсы жасадым деп санаймын, көңіл-күйім жақсы; әдемі - тапсырманы орындай алмадым, көңілім қайғылы.

 

 

 

 

 

 

Балалардың жауаптарын тыңдаңыз. Сабақтың тақырыбын тұжырымдау: "жұптасқан дауыссыз дыбыстар.

 

 

 

Оқушылар үлгі бойынша сөздерді хор деп атайды:
Үлгі: бас басы
жағы, саятшылық, сақал.
Үлгі: қорқақ-қорқақ
қоян, қасқыр, ұры, ұры.

 

Оқушылар оқиғаның негізгі идеясын анықтайды:
Кез-жадиной, білу керек бөлісуге достары.

 

 

 

 

 

 

У

 

чащиеся прикрепляют алма на яблоню: жасыл - менің ойымша, ол жасады барлық өте жақсы, жақсы көңіл-күй; қызыл - алмай тапсырма, менің мұңды жағдайларды көңіл-күй.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Оқулық
Стр60-61

 

 

 

 


Оқулық str61 №5

 

 


карточкалар

 

 

 


Пропись

 

 

 

 

 

 

 

.

Просмотров: 455


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст