Иванков ЖМ "КММ»»
"Ежелгі көшпенділердің дүниетанымы"сабақ жоспары.
Бөлім: ежелгі көшпенділердің өмірі
Мұғалімнің аты-жөні Полозок Н. Н.
Күні: 10.12.
Сынып: 5
Қатысқандар саны: Қатыспағандар:
Сабақ тақырыбы ежелгі көшпенділердің дүниетанымы
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 5.2.1.2-ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау
Сабақтың мақсаты ежелгі тайпалардың дүниетанымы туралы түсінік қалыптастыру
Табыс критерийлері көшпенділердің салт-дәстүрлері туралы біледі
көшпенділердің салт-дәстүрлері мен әдет-ғұрыптарының маңыздылығын анықтайды
Тілдік мақсаттар
Пәндік лексика және терминология:
Салт-дәстүр, Наурыз, көкпар
Диалог/жазу үшін пайдалы фразалар сериясы
Дәстүр мен әдет-ғұрыптың пайда болуы келесі себептерге байланысты...
Мен келесі өзгерістерді көрдім....
Көшпенділерде осындай ұлттық ойындар болды ..........
Біздің топ деп санайды....
Пәнаралық байланыстар География, Қазақ әдебиеті, дүниежүзі тарихы.
Көшпелі өмір салтының пайда болуы туралы алдын-ала Білім біледі
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңдері / уақыты педагогтің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Бағалау Ресурстар
Сабақтың басталуы
6 минут
(У)Сәлемдесу. Оң көзқарас. Бір-біріне қарап, күліңіз.
Қабылдау " Анықтау»
(У) оқушылардың сабаққа дайындығын тексереді.
(У)Д/З Сауалнама
КР: Блиц-сауалнама:
1 көшпенділердің негізгі шаруашылығы
2 мал түрлері
3 маусымдық жайылымдардың түрлері
4 шұбат – бұл..
5 қымыз - …
6 көшпелі мал шаруашылығына көшу…
(У) сабақтың жаңа тақырыбына өту үшін тапсырма береді.
Тапсырма
Оқушылар сабақ тақырыбының атымен пазл жинауы керек
(У) сабақтың тақырыбын хабарлау, содан кейін бағалаудың мақсаттары мен критерийлерімен таныстыру.
(У) мұғалім сұрақ қояды:
Көшпелілердің бүгінгі күнге дейін жеткен салт-дәстүрлері қалай пайда болды?
Біз қандай әдет-ғұрыптар мен дәстүрлерді білеміз?
(У)көшпенділердің салт-дәстүрлері туралы ИНСЕРТ стратегиясын толтыру
Білемін Менің Білдім
Бір-бірімен "табу"арқылы амандасады.
Қойылған сұрақтарға жауап береді
Сабақтың тақырыбымен пазл жинаңыз
Көшпенділердің бүгінгі күнге дейін жеткен салт-дәстүрлері мен әдет-ғұрыптары қалай пайда болғанына жауап береді.
Олар білетін әдет-ғұрыптар мен дәстүрлерді тізімдейді.
Оқушылар көшпенділердің салт-дәстүрлері туралы ИНСЕРТ стратегиясын толтырады
Әрбір дұрыс жауап 1б. Қазақстан тарихы:
Учебник для 5-го класса обшеобразовательной мектеп
С. Р. Ахметова, А. М. Ибраева, А. А. Кулымбетова, А. С. Магзумова, А. М. Аркабаева -
Астана: НЗМ, 2017
Сабақтың ортасы
Сабақты зерттеу мәселесі:
Көшпелілердің қандай салт-дәстүрлері бүгінгі күнге дейін сақталған?
(У)1-Тапсырма
Жұптасып жұмыс істеу. Оқушыларға кластер құруы керек мәтінді оқиды.
1 жұп: "Наурыз»
2 жұп: "көкпар»
Кластерлерді таныстыру. Сұрақтарға жауап беру: көшпенділер неліктен көктемде жаңа жылды атап өтті?
Көкпар неге дәстүрлі ойын болып саналады?
Дескриптор:
- Наурызды тойлаудың 1-2 ерекшеліктері
- Наурыз мерекесінің 3-тен астам ерекшелігін атап өтеміз-Көкпар ойынының 1-2 ерекшелігін атап өтеміз-Көкпар ойынының 3 – тен астам ерекшелігін атап өтеміз – көшпенділер неліктен көктемде жаңа жылды тойлады-көкпар неге дәстүрлі ойын болып саналады деп жауап береді
(У)2-Тапсырма
Оқулық мәтінімен жұмыс (63-бет). Мәтінде сұраққа жауап табыңыз : көшпенділер неге отқа табынды.?
Дескриптор:
- Дәстүрлердің мағынасын ашады
- Мазмұнын ашады
- Көшпенділердің өмір салтына дәстүрлердің әсерін анықтайды
(У)3-Тапсырма
Жеке жұмыс
Сіздің отбасыңызда қандай дәстүрлер мен әдет-ғұрыптар сақталған?
Неліктен олар сіздің отбасыңызда маңызды?
Отбасылық дәстүрлер туралы қысқаша әңгіме құрастырыңыз.
Дескриптор:
– Өз отбасының дәстүрлері мен әдет-ғұрыптарын атаңыз-олардың отбасы үшін неге маңызды екенін түсіндіріңіз-отбасылық дәстүрлер туралы қысқаша әңгіме жасаңыз
(У) 4-Тапсырма
Наурыз " сөзімен синквейн құрастыру»
Дескриптор:
- "Наурыз" сөзімен синквейн құрайды»
Олар мәтінді оқиды, кластер жасайды.
Қорғайды, өз постерлер.
Қойылған сұрақтарға жауап береді
Оқулық мәтінімен жұмыс жасаңыз, қойылған сұраққа жауап табыңыз
-Өз отбасының дәстүрлері мен әдет-ғұрыптарын атайды, - олардың отбасы үшін неге маңызды екенін түсіндіреді-отбасылық дәстүрлер туралы әңгіме жасайды
"Наурыз" сөзімен синквейн құрайды»
FO өзара бағалау: Екі жұлдыз -1 тілек
ФО. Қабылдау" Карусель " мұғалімнің стикерлер бойынша бағалауы (келісемін, ішінара келісемін, өзгеріс енгіземін)
ФО: өзара бағалау " бағалау шкаласы»
Бағалау мұғалім. Қабылдау " мақтауға арналған Сэндвич»
Флипчарт және маркерлер
Жұлдыз үлгілері
Қазақстан Тарихы:
Учебник для 5-го класса обшеобразовательной мектеп
С. Р. Ахметова, А. М. Ибраева, А. А. Кулымбетова, А. С. Магзумова, А. М. Аркабаева -
Астана: НЗМ, 2017
Сабақтың соңы
5 минут
Бекітуге арналған сұрақтар :
* Көшпенділердің салт-дәстүрлері бүгінгі күнге дейін қандай сақталған?
* Көшпенділер ата-бабалар рухын қалай құрметтеді?
* Көкпар неге көшпенділердің дәстүрлі ойынына айналды?
Рефлексия
Үй тапсырмасы:
Параграфтың мәтінін оқыңыз.
Қойылған сұрақтарға оқушылардың жауаптары
Д / з жазу
Эмодзи
Саралау-сіз қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлап отырсыз? Неғұрлым қабілетті студенттердің алдына қандай міндеттер қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау-оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
Жұптағы жұмыс оқушылардың қабілеттерін ескере отырып дайындалған.
Үй тапсырмасы оқушылардың қиындық деңгейін өз бетінше таңдауын ескере отырып дайындалған.
Әр тапсырма үшін бағалау критерийлері кезең-кезеңімен жасалынған және студенттер оңай қолданады.
Тапсырманы топтық талқылауды бағалауды мұғалім жүргізеді.
Ойынды, жұптық жұмысты бағалау бір-бірін өзара бағалау арқылы жүзеге асырылады.
Физминутка.